דף הבית כך תשדרגו את חווית הצפייה שלכם

כך תשדרגו את חווית הצפייה שלכם

הרבה מאוד אנשים אוהבים להציב מסך טלוויזיה בתוך חדר השינה ואינם מסתפקים במסך טלוויזיה רק בסלון. ברוב המקרים מסך הטלוויזיה גם בסלון וגם בחדר השינה כנראה ממוקם באמצע החלל בדיוק ממול הספה או המיטה. לא בטוח שחשבתם על מיקום המסך לפני שהעמדתם אותו ולכן אין זו עובדה שהצפייה שלכם במסך היא בהכרח הנוחה ביותר עבורכם. חדר השינה הוא מקום המנוחה הקדוש ביותר עבורנו בו אנו נחים מיום העבודה העמוס ומשוועים לזמן מנוחה והנאה. אם אתם אוהבים לצפות בסדרה האהובה עליכם לפני שאתם פורשים אל מנוחת הלילה שלכם, בוודאי תרצו לדעת איך תוכלו לשדרג את החוויה הזו ולגרום לה להפוך לנוחה ואישית הרבה יותר.

אתם קובעים את זווית הצפייה

בעבר הטלוויזיה עמדה בצורה סטטית והייתה באפשרותנו אופציה לזווית צפייה אחת בלבד. כיום יש אפשרויות מגוונות להצבת ותליית מסך הטלוויזיה מה שפותח אותנו לעולם של צפייה חווייתית חדשה. את המסך יהיה מאוד מומלץ לתלות על גבי זרוע לטלוויזיה שתעניק לכם יתרונות רבים יותר ממה שתוכלו לעלות על דעתכם. חוויית הצפייה שלכם הולכת להשתנות על ידי התקנת זרוע לטלוויזיה מהסיבות הבאות. ראשית, כאשר המסך תלוי על הזרוע, אתם אלו שתשלטו בזווית הרצויה. המסך יכול לנוע לצדדים ובזרועות מסוימות גם נע למטה ולמעלה. ישנם כל מיני סוגים של זרועות וביניהן גם זרועות חשמליות לטלוויזיה הנעות באמצעות שלט רחוק כך שלא תצטרכו כלל לזוז מן המיטה. זרוע לטלוויזיה מעניקה חיסכון רב במקום. אם אינכם מעמידים שידה ועליה מסך במרכז החדר, החלל נראה ומרגיש הרבה יותר אוורירי ומשמעותית פחות עמוס. הימים של חוסר הנוחות וכאבי הגב חלפו ומעכשיו המסך יותאם בדיוק לזווית הנוחה ביותר עבורכם בין אם אתם יושבים או שוכבים על המיטה. מסך התלוי על זרוע יכול בנוסף לאפשר לכם לשלוט בתוכן הצפייה וכמות הצפייה של ילדיכם במסך הטלוויזיה. הם אינם מגיעים למכשיר וביכולתכם להיות בעלי הגישה היחידה אל השלט רחוק. התקנת זרוע למסך הטלוויזיה רק מעצימה את חווית הצפייה.

חשיבות התקנת הזרוע

כאשר נעשתה ההחלטה לתלות את מסך הטלוויזיה, חשוב מאוד שתבינו שאת ההתקנה חייב לבצע בעל מקצוע בלבד. זרוע לטלוויזיה צריכה להיות מותקנת בצורה נכונה ואיכותית שתבטיח את בטיחות הזרוע וכמובן את בטיחות המסך. לא כל קיר בבית או במשרד מתאים להתקנת זרוע כזו, לצורך העניין אסור לתלות זרוע לטלוויזיה על גבי קיר גבס כי אינו חזק מספיק על מנת לשאת את משקל הזרוע פלוס משקל המסך. לכן, כאשר תרכשו זרוע לתליית הטלוויזיה, וודאו שאתם רוכשים אותה מחברה המספקת שרותי התקנה ובעלת הידע המקצועי והנדרש לגבי מיקום ההתקנה הטוב והמומלץ ביותר. התקנה לא מקצועית עלולה לסכן את האנשים בבית ועליכם לוודא שלא תהיה שום אופציה שהזרוע תיתלש מהקיר ואיתה המסך במידה ולא הותקנה נכון.