דף הבית מעלית תקרה היא מעלית מיוחדת במינה

מעלית תקרה היא מעלית מיוחדת במינה

כאשר אנחנו מדברים על מעלית תקרה אנחנו מדברים על אחת ההמצאות המדהימות והחדשניות ביותר שהופכות את חווית הצפייה לאירוע מיוחד במינו. בנוסף לשינוי בחווית הצפייה, מעלית התקרה היא חידוש טכנולוגי שזוכה להיות חלק מהסגנון העיצובי הדינמי של הבית. בעבר מסך הטלוויזיה כמעט בצורה אוטומטית היה מונח במרכז הסלון או חדר השינה. בגלל שהמסכים היו כבדים במיוחד ובעלי גוף מאוד גדול היה בלתי אפשרי לתלות אותם באוויר כך שהיו חייבים להיות מונחים על גבי שולחן או שידה שהייתה תופסת מקום משמעותי בחלל החדר ומגדירה היכן יהיו רהיטים כמו הספה או המיטה בהתאם למיקומו של המסך. בשנים האחרונות המסכים המיוצרים הם מסכי LCD ומסכי פלזמה דקים ששוקלים משמעותית הרבה פחות וכך ובעקבות השינוי במשקל המסך, ישנן המון שיטות, סוגי מתקנים וזרועות שעליהם ניתן לתלות את המסך.

איך פועלת מעלית תקרה

מעלית תקרה כשמה כן היא, מותקנת בתקרה. אין זה משנה אם זו תקרה של סלון או של חדר שינה, ניתן להציב אותה בכל מקום. על מנת להתקין בתקרה מעלית כזו, צריך לייצר פתח בתקרה אם זה על ידי הנמכת תקרה מגבס או על ידי נישה מיוחדת מגבס. מעלית התקרה בעצם מחזיקה או נושאת את המסך והיא מותקנת בתוך התקרה. כאשר איננו צופים במסך הטלוויזיה, המסך יהיה מוסתר בתוך הבית המיוחד שלו וכאשר כן נרצה לצפות בטלוויזיה נלחץ על השלט שמפעיל את המעלית, התקרה תפתח והמסך יתחיל לרדת בעזרת המעלית הנושאת אותו. כאן בדיוק נכנס האלמנט העיצובי והדינמי שנוצר על ידי מעלית התקרה. מסך הטלוויזיה כבר אינו נמצא ושולט בחדר באופן אבסולוטי, הוא הופך להיות אלמנט שמעניק דינמיות לחלל ויוצר שינוי. כאשר המסך נמצא בחלל, לחדר יש מראה מסוים וכאשר מוסתר בתוך התקרה מתקבל מראה שונה ואוורירי יותר. לא רק הפן העיצובי מקבל כאן שדרוג אלא גם חוויית הצפייה כמובן ההופכת אישית ופרטית הרבה יותר. המסך כבר אינו קובע לנו באיזו זווית נצפה בטלוויזיה אלא אנחנו אלו שמכתיבים לו את הזווית, את הגובה וכמה קרוב נרצה לצפות בחדשות. חווית הצפייה שלנו הולכת ומשתדרגת בכמה וכמה רמות.

אסור להתפשר על איכות ההתקנה

כיוון שמעלית לטלוויזיה מותקנת בתקרה ומצריכה עבודת הכנה של נישה או הנמכה, כל התהליך חייב להיעשות אך ורק על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. התקנה בצורה שגויה עלולה לסכן את המתגוררים בבית וכמובן שאת איכות המכשירים, כלומר יכולה לסכן גם את איכות המעלית וגם לקלקל את המסך. אם בחרתם להשקיע בחווית הצפייה שלכם ולרכוש מעלית תקרה, וודאו שאתם פונים אל חברה וותיקה ומקצועית כמו וואט 1 שהיא חברה המתמחה בענף האודיו-ווידאו. לחברה צוות מומחים המעניק ייעוץ והכוונה לגבי רכישת הזרוע הנכונה והתקנתה האיכותית במקום המתאים ביותר. תנו למקצוענים לעשות עבורכם את העבודה ולהעניק לכם חווית צפייה כמו שמעולם לא תיארתם לעצמכם.