דף הבית אובייקט עצובי לתליית כל סוגי המסכים

אובייקט עצובי לתליית כל סוגי המסכים

כאשר עוברים דירה ומתכננים לרכוש מתקן תלייה חדש לטלוויזיה, מומלץ מאוד לרכוש מידע בסיסי על הסוגים השונים שקיימים בענף כי ישנם המון ויכול להיות שאתם לא מכירים את כולם. כיום ישנם מתלים ומעמדים מיוחדים שיכולים להעניק הרבה מעבר לחוויית צפייה טובה ואף להוות אובייקט עיצובי שירים את את הסגנונות השונים של דירה, בית או אפילו חלל ציבורי. בנוסף, אם היה לכם מעמד למסך הטלוויזיה ואינכם מוצאים אותו לאחר המעבר, ישנם כיום פתרונות שונים ויפים המתאימים לכל סוגי המסכים השונים ולכן אין צורך לרכוש או להזמין את המעמד מהחברה ממנה רכשתם את המסך. בעבר היו מניחים את מסכי הטלוויזיה השונים על שידות מיוחדות וגדולות והן היו תופסות המון מקום בחלל החדר בין אם זה היה חדר האורחים או חדר השינה. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך גם האובייקטים המעוצבים הנושאים את מסכי הטלוויזיה שלנו ואין יותר צורך בהעמדת שידה מסיבית באמצע החלל.

מעמדים שונים למסך

אז כמו שציינתי כבר, ישנם כל מיני סוגים של מעמדים לטלוויזיה וחלק מהם מעוצבים ומשדרגים את הסגנון העיצובי של החללים השונים בבית. המעמד הראשון נקרא מעמד שולחני אוניברסלי והוא מעניק יתרונות רבים. המעמד האוניברסלי, יתרונו הבולט ביותר הוא שמתאים לכל סוגי המסכים השונים כך שאין צורך לרכוש מסך חדש שיתאים אל המעמד כי הוא פשוט מתאים לכולם. המעמד האוניברסלי לא מסתכם בהתאמתו לכל מסך אלא מהווה אובייקט עיצובי מושך בפני עצמו. המעמד האוניברסלי עשוי מחומר הנירוסטה שהוא גם חומר מאוד אסתטי וגם חומר עמיד במיוחד שאינו מושפע מנוזלים, מזיקים ולכלוך. בנוסף למעמד הזה נוכל למצוא מעמד רצפתי מעוצב וגם מעמד שולחני לטלוויזיה. המעמד השולחני יכול להגיע כאשר עומד על רגל אחד אך קיים סטנד יותר חדשני העומד דווקא על שתי רגליים. ישנם מעמדי טלוויזיה בעיצובים שונים ומחומרים שונים. ניתן למצוא סטנד שולחני העשוי מזכוכית מחוסמת בעלת מראה יוקרתי ואפילו סטנדים ניידים העשויים מחומר האלומיניום שנחשב לאחד החומרים היפים והעמידים ביותר כך שיחזיק מעמד שנים רבות. בקצרה, ישנם המון סוגים של סטנדים שולחניים למסכי הטלוויזיה שלנו ואין צורך להסתפק במעמד הישן שלכם כי במחירים משתלמים תוכלו לשדרג את האופן בו המסך שלכם מוצב. חלק מהמעמדים מעניקים יתרונות נוספים המשפיעים על חוויית הצפייה ולכן אתם אלו שתחליטו מהו המעמד המתאים לכם ביותר.

מעמדים איכותיים ואסתטיים

לסיכום, אם אבד לכם המעמד למסך הטלוויזיה או שהוא נשבר או ישן מדי, זכרו שישנם המון פתרונות עבור העמדת מסך הטלוויזיה שלכם שגם ישפיעו על חוויית הצפייה וגם ישדרגו את הסגנון העיצובי של החלל. רכישה נכונה מומלץ לעשות מחברה וותיקה ומקצועית בענף האודיו-ווידאו כי היא זו שתדע להתאים לכם את המעמד הנכון עבור החלל המסוים שלכם ותייעץ לגבי לגבי אופציות אחרות שיכולות לשרת פונקציות נוספות.