דף הבית איזה סוגים של מעמד לטלויזיה קיימים בשוק היום?

איזה סוגים של מעמד לטלויזיה קיימים בשוק היום?

לא מעט פעמים אנו יוצאים לרכוש מעמד לטלויזיה. לפעמים אנחנו עוברים דירות ולפעמים אנחנו משפצים, לפעמים הטלויזיה מתקלקלת ולפעמים בא לנו להגדיל אותה. לפעמים אנחנו פשוט רוצים להוריד אותה מהקיר או לתלות אותה על הקיר ולכן יוצא לנו לא אחת ללכת לקנות מעמד.מעמדים לטלויזיה הוא כל כל או מוצר שיכול לשאת את הטלויזיה ואת משקלה ולעזור לה לעמוד, ללא מעמד לטלויזיה הטלויזיה החדשה גל היום שהיא טלויזיה דקה עם בסיס צר הטלויזיה לא תוכל לשדר ואני אישית עוד לא ראיתי מישהו שמעמיד טלויזיה ללא מעמד, אפילו טלויזיות שתולים על הקיר נתלות על מעמד צמוד או טלויזיות בתוך חיפוי נמצאות בתוך ארון צר ולכן תמיד יהיה להם שימוש במוצר כמו מעמד לטלויזיה.
אז מהם סוגי המעמדים לטלויזיה?
מעמד זרוע או זרוע חשמלית – יש מעמד שהוא זרוע למעשה והוא מתחבר בדיוק כמו כל מעמד אחר מאחורי הטלויזיה באמצעות ברגים בצורה אוניברסלית, זאת אומרת שהוא יתאים לכל טלויזיה ולכל קבוצת שקל שאליה הוא נועד לשמש. זרוע בדרך כלל תולים על קיר אנכי ובכל אחד מצדי הקיר שכן ניתן להסיטה ימינה ושמאלה והיא באה לשרת שני צרכים. האחד הוא שאין מקום או שרוצים יותר מקום והשני הוא שרוצים את הטלויזיה גבוהה מכל מני סיבות כמו קידמת מיטה גבוהה שמסתירה את הטלויזיה וכן הלאה.
מעמד לטלויזיה שולחני – מעמד לטלויזיה אוניברסלי או זה שהגיע עם הטלויזיה, יכול להיקרא גם רגל לטלויזיה, והוא בדרך כלל המעמד ששמים את הטלויזיה על המזנון הקלאסי או על שידה יעודית בחדר שינה או בחדר הילדים. הרבה אנשים עדיין לא תולים את הטלויזיה ומעדיפים את המעמד השולחני או המזנוני.
מעמד לטלויזיה עמוד- מעמד מודרני מאוד לטלויזיה שיכול להגיע מנירוסטה או מכל מתכת קלה אחרת, מעמד שחוסך המון מקום והוא מאוד טרנדי היום כי המראה שלו עיצובי וייחודי. מעמד מרצפה יכול להסתובב על צירו, יכול להגיע גם נייד ויש לו המון שימוש במשרדים ובבתים שרוצים לפעמים לאחסן את הטלויזיה, לסובב אותה או להוציא אותה למרפסת.
מעמד מתקרה – מעמד ייחודי שאותו תולים מהתקרה בהתקנה מיוחדת על ידי אנשי מקצוע, יש גם מתקן חשמלי שיורד מהתקרה בצורה של סגירה ופתיחה ובשני המקרים הטלויזיה מורמת מריצפה בצורה מהממת ולא תופסת לכם אפילו טיפה מקום בחלל בעיקר במתקן החשמלי שמעלים לגמרי את הטלויזיה.
איפה רוכשים מעמד לטלויזיה?
מעמד מקצועי לטלויזיה או מעמד לטלויזיה רגיל קונים בחנויות רבות של מוצרים לטלויזיה או מוצרים לבית, אבל מעמדים לטלויזיה כמו שיש לנו לא תראו בכל מקום וגם את המקצועיות והנסיון שלנו לא תמצאו בכל מקום. יש מעמדים פשוטים יותר שעדיין יעשו את העבודה ויש מעמדים חשמליים ומורכבים שעשויים מחומרים מאוד איכותיים. יש גם מעמדים לטלויזיה שנראים טוב ומשמשים מעבר לתפקיד שלהם גם כפריט עיצובי לכל דבר כמו מעמדים שעולים מתוך רהיט, כמו עמד נירוסטה מהמם וכן הלאה.