דף הבית איך בוחרים מתלה לטלוויזיה

איך בוחרים מתלה לטלוויזיה

בעידן של היום קיימים סוגים שונים של מתלים ומעמדים למסכי הטלוויזיה ועל מנת לבחור מוצר חדש שגם יתמוך בהם וגם יתאים לצרכים שלנו, מומלץ להבין מה מאפיין את המכשירים השונים ואיזה יהיה המומלץ ביותר עבור הסלון או חדר השינה שלנו. מתלים שונים מעניקים איכויות ויתרונות שונים, ישנן מתקני תלייה שמייצרים עבורם רהיטים או כל מיני אובייקטים מיוחדים בהזמנה אישית לכל לקוח ואחרים שניתן לתלות כפי שהם. ענף האודיו-ווידאו מתפתח בקצב מהיר בייחוד בזכות הטכנולוגיות הרבות שקיימות היום. ישנם המון סוגים שונים של מסכים המגיעים בגדלים וטכנולוגיות שונות ולכן יש הבדל בין רכישת מתקן לתליית הטלוויזיה למסך שיש כבר ברשותנו לבין רכישת מסך חדש יחד עם המוצר התומך. בשורות הבאות אנסה להסביר מה הם הקריטריונים השונים בהם צריך ומומלץ להתחשב על מנת שהמוצר שתרכשו יעניק לכם חוויית צפייה מקסימלית וכמובן יתאים לחלל בו אתם מתכננים להציב אותו.

קחו בחשבון לפני רכישת המוצר

מתלה טלוויזיה כמו שציינתי כבר מעוצב בצורות שונות ויכול לתפקד בכמה אופנים. בואו נבין אילו מתלים יש ומהם היתרונות שלהם:

  • מעלית מרהיט – מעלית מרהיט היא מוצר חדשני ויוצא דופן. עבור המעלית מייצרים רהיט מיוחד שיכול להיות שידת טלוויזיה, ארון מיוחד או כל רהיט אחר ובו מתקינים את המעלית. המעלית נושאת את מסך הטלוויזיה בכל עת כלומר, כאשר איננו צופים במסך הוא מוסתר בתוך הרהיט. על ידי לחיצה על השלט רחוק, המעלית תתחיל לחשוף את המסך ונוכל לכוון אותו אל הזווית הרצויה והנוחה ביותר. מעלית מרהיט מתאימה לאנשים שאינם מעוניינים שמסך טלוויזיה יהיה חלק מהחלל בכל עת. המעלית בעצם יוצרת דינמיקה בחלל.
  • זרועות חשמליות – זרועות חשמליות גם כן מגיעות בסוגים שונים. ישנן זרועות שיכולות להתכוונן אל הזווית הנכונה בעוד ישנן אחרות שיכולות להתכוונן לא רק אל הזווית הנכונה, אלא גם אל הגובה והמרחק המתאים והנוח ביותר עבורנו.
  • מעלית תקרה – מעלית תקרה היא מוצר פנטסטי שמאוד משפיע על התנועה בחלל. על מנת להתקין מעלית בתקרה צריך לתכנן עבורה נישה או הנמכה מיוחדת מלוחות גבס. המעלית מותקנת בפתח בתקרה ונושאת את המסך בכל עת. על ידי לחיצה על השלט רחוק, התקרה נפתחת והמעלית חושפת את המסך עד שנעצור אותו בגובה ובזווית המתאימה, בהתאם ליכולות אותו סוג ספציפי של מעלית.
  • עמוד נירוסטה – עמוד נירוסטה הוא אינו רק מתלה טלוויזיה, הוא גם אובייקט או אלמנט עיצובי בפני עצמו המשדרג כל חלל. כאשר מסך תלוי על עמוד נירוסטה הוא יכול להסתובב בזווית של 360 מעלות כך שניתן לצפות בו מזוויות שונות ורבות.

טיפים חשובים

לאחר שהבנתם אילו סוגים קיימים או לפחות חלק מהם, אל תשכחו לבדוק האם יש מספיק מקום בחלל להתקנת המכשיר הספציפי, האם המרחק מספיק, האם זה עבור חדר שינה, חדר ילדים או חלל הסלון. חברה מקצועית כמובן תכוון אתכם את בחירת המוצר הנכון. מומלץ מאוד לרכוש את המתלה או המתקן מחברה מקצועית ומומחית בענף האודיו-ווידאו כך גם תקבלו ייעוץ וגם התקנת המכשיר תבוצע באופן מקצועי ובטוח.