דף הבית אין גבול לפינוק, זרוע חשמלית לטלוויזיה

אין גבול לפינוק, זרוע חשמלית לטלוויזיה

עיצבתם חדר שינה מושלם, השעתם בעיצוב פנים מדהים, הקירות, הווילונות ואפילו התקרה שלכם מושלמת. הדבר היחידי שמכער לכם את החדר הוא מסך טלוויזיה שעומד על הדלפק או מקובע לקיר, הגוש הזה מאוד מגביל אתכם גם מבחינת השימוש וגם מבחינת האסתטיות של החדר. אז מה עושים? שאלה זו יכולה הייתה להישאל בקלות לפני שנים אחדות אולם זרוע חשמלית הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהתקנת מסך טלוויזיה. זרוע חשמלית שניתנת לשליטה על ידי שלט רחוק מאפשרת לכם להסיט, להזיז ולכוון לכל מקום ולכל כיוון שתרצו את המסך שלכם. דגמים מסוימים של זרוע חשמלית אפילו יעלימו את המסך שלכם בתוך רהיט או בתקרה.

יתרונות שימוש של זרוע חשמלית

כאמור זרוע חשמלית מאפשרת נוחות שימוש שלא קיימת במתקן רגיל. מתקן רגיל מקובע למקומו בין אם זה שהוא מקובע לקיר או מונח על המזנון בסלון. במצבים אלו יש בעיה להזיז או לכוון את הטלוויזיה לזווית הרצויה. אולם כאשר מתקינים זרוע חשמלית ניתן לסובב אותה ולהסיט אותה לכל כיוון רצוי תוך התחשבות במגבלת התנועה שקיימת. יש כמה סוגים עיקריים של זרוע חשמלית שהשימוש בהם נעשה על פי הצורך והייעוד שלהן.

זרוע חשמלית לתקרה – כאשר רוצים לשמור על עיצוב החלל ולהראות קווים נקיים בחדר מומלץ לבחור זרוע שתותקן על התקרה. הזרוע הזו פועלת כמו ספר, לעתים נקראת גם “מעלית ספר” מלמעלה היא נפתחת כלפי מטה וחושפת את המסך שמקובע אליה.

זרוע חשמלית לקיר – הזרוע הזו מחוברת לקיר אנכי ואליה מותקן המסך, זרוע חשמלית זו דומה למתקנים הרגילים אך נבדלת מהם בכך שיש לה מנוע חשמלי שמאפשר את ההזזה שלה וכיוון המסך לזווית הפייה הדרושה.

זרוע חשמלית נשלפת מהרצפה – זרוע חשמלית זו מאפשרת יצירת ריהוט ייחודי ומעניין, מצד אחד הבית מרוהט ומוכן לאירוח ובלחיצת כפצות על ידי מעלית זו המסך מתרומם כלפי מעלה. בדרך זו ניתן לשמור על סגנון ועיצוב החדר ללא פגיעה בו.

מה חשוב לוודא כאשר אתם עומדים בפני בחירת זרוע חשמלית

בחירת זרוע חשמלית חייבת להיעשות בכובד ראש ולאחר בדיקה מקיפה. יש בשוק מספר רב של חברות, סוגים וסגנונות שמייצרים זרוע חשמלית על סוגיה. החשוב הוא לוודא כי אכן בחירת זרוע חשמלית מהסוג שתבחרו תתאים לצרכים שלכם ושתקבלו תמיכה ושירות במקרה של תקלה או בעיה. חשוב לציין בנוסף כי מתקנים חשמליים אלו צריכים לעבוד בצורה אינטנסיבית תוך כדי נשיאת משקל, האיכות של זרוע חשמלית שעובדת ללא הפסק חייבת להיות מעולה. מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מיומן לגבי בחירת זרוע חשמלית מתאימה ובנוסף לוודא כי המתקין שיתקין אותה יהיה בקי בסוג הזרוע ובטכנולוגיה שלה, אחרת סביר להניח כי המתקין עצמו יגרום לתקלה או בעיה. כותב המאמר שלומי שוורץ