דף הבית איפה תרצו את המסך שלכם?

איפה תרצו את המסך שלכם?

מסכי טלוויזיות בעידן של היום יכולים למצוא את עצמם תלויים כמעט בכל מקום. נראה מסכי טלוויזיה בגדלים וסוגים שונים תלויים על עמודים במקומות ציבוריים, מסכים תלויים מהתקרה במסעדות וברים, מסכים מוסתרים בבית במקומות ייעודיים מיוחדים ואפילו נראה מסכי טלוויזיה שנמצאים מתחת למיטה שלנו. מה שמאפשר את תליית המסך בכל מיני אופנים ומקומות שונים היא הקדמה הטכנולוגית של היום שרק ממשיכה להתפתח בעוד אתם קוראים את המאמר. בשנים האחרונות ובעיקר מהתקופה בה המציאו את המסכים השטוחים, כל אביזרי העזר והמוצרים המשלימים למסכי הטלוויזיה השתכללו והתקדמו כך שמאפשרים שינויים משמעותיים בחוויית הצפייה שלנו. מי שמעוניין לשנות את מיקום המסך על מנת לרענן את הבית וטיפה להתקדם אל עבר העידן המודרני או על מנת לשנות ולהעצים את חוויית הצפייה, השורות הבאות יתארו מספר סוגים שונים של מתקנים שעליהם ניתן להציב או לתלות את המסכים השונים.

שינויים בהרגלי הצפייה

מתלה טלוויזיה כמו שציינתי כבר, מיוצר בסוגים שונים המעניקים יתרונות שלעתים חופפים ולעתים שונים ואף משוכללים יותר. המתקן הראשון עליו אפרט היא מעלית תקרה. החידוש הזה באמת שבר שיאים בכל מה שקשור לנוחות וחוויית צפייה אישית. מעלית תקרה כשמה כן היא, מותקנת בתקרה כאשר מייצרים עבורה פתח מיוחד על ידי הנמכת תקרה או נישה מיוחדת מגבס. לאחר מכן מתקינים את המעלית בתקרה ועליה מותקן מסך הטלוויזיה. כאשר לא צופים בטלוויזיה המסך מוסתר בתוך התקרה ואינו נמצא כלל בתוך החלל. באמצעות לחיצה על השלט רחוק, התקרה תיפתח והמעלית תתחיל לחשוף את המסך. ישנן מעליות תקרה שמאפשרות זוויות שונות וכאלו שבנוסף לזוויות אורכיות שונות גם מסוגלות להסתובב לרוחבן בזווית של 360 מעלות כך שתוכלו לבחור את הזווית הטובה והנוחה ביותר עבורכם לצפייה. מתקן נוסף עבור המסך הוא עמוד הנירוסטה שמהווה יותר מרק מתלה. את הטלוויזיה תולים על העמוד והיא יכולה להסתובב בזווית של 360 מעלות. ישנם עמודי נירוסטה שונים. ישנם כאלו המותקנים בתקרה, כאלה המותקנים מהרצפה וכאלו שנמצאים לכל האורך ומעניקים לא רק זוויות שונות אלא גם גובה מועדף. עמוד הנירוסטה נחשב לאלמנט עיצובי בפני עצמו, הוא מרענן כל חלל בו הוא מותקן ומעניק לו מראה חדשני, מודרני ואסתטי במיוחד. מתלים נוספים שניתן לרכוש הן זרועות חשמליות למסך, מעלית מרהיט שבנויה על אותו רעיון של מעלית תקרה רק שמותקנת בתוך רהיט מיועד או רהיט המעוצב בהזמנה אישית ועוד רבים ומשוכללים.

בחירה נכונה

את הבחירה הנכונה של מתלה טלוויזיה מומלץ לעשות לאחר שהתייעצתם עם חברה מקצועית שאבחנה את המאפיינים השונים של החלל בו אתם מעוניינים לתלות את המסך. איש מקצוע יבחן את גודל החלל, את המרחק שקיים בין המסך אל המקום בו אתם נהנים לשבת ועוד אלמנטים נוספים וחשובים כך שתוכלו לקנות את המתלה שיעניק לכם מקסימום של חוויה.