דף הבית בואו וגלו פתרון ייחודי כמו זרוע חשמלית לתליית הטלויזיה

בואו וגלו פתרון ייחודי כמו זרוע חשמלית לתליית הטלויזיה

זרוע חשמלית למסכי טלויזיה נועדה כדי לבצע תמרון קל של המסך בכל מני זווית. יכולת כזו של תמרון תוכל לעזור לכם להינות מצפייה במסך הטלוויזיה ולשפר מהותית את הנוחות של הצפייה. כשאנו באים לעצב בית או משרד חדשים אנחנו בדרך כלל מגיעים בסוף לעיצוב הטלויזיה וסידורה. עולם העיצוב התפתח המון בשנים האחרונות ויש המון חידושים מודרניים שנכנסו אלינו הביתה כמו מנורות לד וכמו חיפויי קירות. אחד מאותם החידושים הוא זרוע חשמלית לטלויזיה שאמצעות ה אפשר בעזרת השלט להסית את מכשיר הטלויזיה שלנו להרבה כיוונים וגם לחסוך מקום של מזנון או מעמד רצפתי לטלויזיה. יש היום הרבה סוגי זרועות לטלויזיה והחדשות והיפות מביניהן הן הזרועות החשמליות.

איזה סוגי זרועות חשמליות יש בשוק?

זרוע חשמלית מהקיר – זרוע חשמלית המחוברת לקיר אנכי היא בדרך כלל זרוע המתקפלת בשלושה חלקים כלפי פנימה והחוצה. באמצעות השלט נוכל להצמיד את הטלויזיה לקיר שתראה כמו תמונה ונוכל לקרב את הטלויזיה שלנו אלינו ובכך ליעל את תהליך הצפייה שכן בזמן צפייה נראה בכיף מקרוב טלויזיה ובזמן שלא נצפה בה היא תהיה צמודה אל הקיר או אפילו נחבאת אל הקיר אם נבנה בנוסף גם חיפוי לקיר שיבלע את הטלויזיה ואז כל העיצוב יהיה עתידני ומרהיב.
זרוע חשמלית מהתקרה – פריט עיצובי מהמם שיורד מתוך חיפוי קיר שנבנה במיוחד מהתקרה על ידי איש מקצוע הוא פשוט חווית צפייה מעולם אחר וגם כאשר לא תצפו בטלויזיה היא תהייה נחבאת וכאילו לא קיימת בכלל בתוך הבית מה שמשאיר קו נקי ומאוורר לבית.
זרוע חשמלית מתוך רהיט – באותו סגנו של 2 הזרועות הראשונות רק שהפעם בניינו רהיט מיוחד שיש בו מקום לטלויזיה שברגע שנלחץ על השלט היא תעלה מתוך הרהיט ותיצור תחושה עתידנית ועשירה וגם כאן נוכל לשלוט בגובה וזווית והכל באמצעות שלט.

איזה סוג של זרוע כדאי לקנות?

יש כמה עסקים שמציעים זרועות חשמליות ולפני קנייה כדאי לבדוק מה בדיוק הצרכים שלכם ומהו התקציב. אם זה בית שכור כנראה שעדיף לכם זרוע מתוך קיר אנכי ללא חיפוי ואם זה הבית החדש שלכם כדאי לכם להשקיע במשהו מיוחד שיגרום לכם לחייך כל פעם מחדש שתבואו לראות טלויזיה ומצד שני לשמור על קו נקי ואוורירית בכל פעם שהיא תהיה סגורה. אם אתם חסרים במקום כדאי לתלות על הקיר או על התקרה וכך לנצל את המקום עד סוף. כדאי לבדוק שהמכשיר הוא יוקרתי ואיכותי ולקבל חוות דעת מאנשים שכבר רכשו. זהו מתקן לא זול, שלא נדבר על הרהיט או החיפוי בקיר שתצטרכו להכין מראש להתקנת הפריט, ולכן חשוב למצוא משהו שהוא גם מוכר את המתקן גם מתקין אותו וגם יודע לעשות את ההכנות הנדרשות בבית. כמו כן שיציע לכם אחריות מורחבת ושירות עד הבית ושידאג לחזק הכל שכן לא הייתם רוצים טלויזיה על התקרה שלא הותקנה כראוי כדי שלא תיפול ותשבר או תיפול ותפצע מישהו חס וחלילה.