דף הבית האם שמעתם כבר על מעלית ספר לטלויזיה?

האם שמעתם כבר על מעלית ספר לטלויזיה?

מה הקשר בין ספר לטלויזיה, ובכן זהו עולם שאכן קשור זה בזה עד מאוד. כמה סרטים נעשו על ספרים? סרטים שוברי קופות כמו הארי פוטר ועוד. אבל לא על זה אני רוצה לדבר. אני רוצה לדבר על חווית הצפייה. גם שאנו רואים סרט מפוצץ זה עושה לנו טוב על הנשמה ואנחנו שוכחים לרגע מהחיים ונשאבים לתוך עולם קסום בדיוק כמו בספר וגם הצורה שבה אנחנו צופים באותו הסרט משפיעה הרבה על חווית הצפייה, בגלל זה אנחנו הולכים לקולנוע, כי יש שם מסך ענק וכיסאות נוחים ויש סאונד מעולה. גם חווית הצפייה בתוך הבית התקדמה מאוד והיום יש מלא מערכות קולנוע ביתי וטלויזיות ענקיות וגם הצורה של הטלויזיות משפיה על החוויה ובגלל זה יצרו טלויזיות קעורות ופיתחו את ה4K ואותו הדבר לגבי המתקנים שמחזיקים את הטלויזיה. מתקן חדש שישפר לכם את חווית הצפייה הוא מעלית ספר, שזוהי מעין זרוע שיוצאת מתוך חור בתקרה, הטלויזיה למעשה נפתחת כמו ספר החוצה והכל בעיצוב מרהיב.

מה היתרון של מתקן כזה?

בטח שמעתם לא אחת על חיפוי הקירות, ועל טלויזיות שיוצאות מתוך נישה בקירות או רהיטים, אז מעלית ספר אינה שונה מהם. היתרון של כל המתקנים האלו הוא שהם נחבאים אל העין, הם חוסכים המון מקום, המראה של העיצוב הוא נקי ומודרני וכמו בכל עיצוב יפה הם תורמים למצב הרוח שלנו והחשוב מכל היתרונות הוא שחווית הצפייה הכללית שלנו הופכת להרבה יותר מעניינת וכיפית. יתרון גדול נוסף של מתקן טלויזיה חשמלית היא האפשרות להפעיל אותו באמצעות כפתור וכך שאתם נכנסים למיטה או אם זה במשרד או בסלון אתם נהנים מהאפשרות להוציא ולהכניס את הטלויזיה החוצה בצורה מרשימה ביותר. בכלל אם זה במשרד חדשני או סטארט אפ אז זה מאוד מרשים את הלקוחות שהם רואים טלויזיה יוצאת מהתיקרה בצורה מרשימה וגם זה חוסך מקום וגם זה מונע מראה מבולגן של כל הכבלים והחוטים שיוצאים מהטלויזיה.

איפה רוכשים מעלית ספר או זרוע חשמלית מהתיקרה?

כשבאים להתקין מעלית ספר צריך לקחת בחשבון כמה גורמים חשובים שכן זה לא עוד סתם רכישה של מזנון או זרוע רגילה לטלויזיה. מדובר במתקן המחייב התקנה סופר מקצועית ונכונה על ידי איש מקצוע אמין ואיכותי. מצד אחד ההתקנה הזאת מחייבת חיבור חזק מאוד לקיר כמובן כדי למנוע חס וחלילה נפילה על מישהו ובנוסף יש שם גם חיבורים של החשמל, הטלויזיה, השמע, האודיו וממיר כמו כן יש לבצע הכנות מראש כמו נישה בקיר וחיפויים למיניהם מגבס , עץ וחומרים נוספים. צריך לבדוק המתקין עשה כבר כמה התקנות בחייו ושיש שירות ואחריות לטווח ארוך ואף אולי לקבל חוות דעת ממישהו שכבר עשה התקנה אצלו ולבוא להתרשם מהעבודה.