דף הבית הטרנד החדש של חדרי השינה – מעלית לטלויזיה

הטרנד החדש של חדרי השינה – מעלית לטלויזיה

יש לא מעט דעות חלוקות לגבי צפייה בטלויזיה בחדר השינה, חלק מהסיבות הן סיבות אסתטיות וחלק הן סיבות בריאותיות (יש סברה שאומרת כי צפייה בטלויזיה בחדר השינה מונע שינה איכותית). אם נשים רגע בצד את איכות השינה הרי שהטרנד של מסך בחדר השינה הפך מזמן להיות נחלת הכלל. הבעיה היא שהמסכים בעלי גודל פיזי יחסית לא קטן, תוסיפו על כך את הכבלים, הממיר ואולי גם רמקול קיבלת מערכת די מגושמת שנראית לא טוב במרכז החדר. אולם למפלצת הכבלים יש היום פתרון יעיל ואסתטי במיוחד, מעלית לטלויזיה. התקנת מעלית לטלויזיה מתאפשרת במגוון דרכים כאשר המטרה המשותפת היא ליצור חלל נקי מכבלים וחוטים שעוברים בכל מקום ולצמצם את השטח אותו תופס המסך.

על סוגים ושיטות של מעליות למסכים

הפתרון האידיאלי להתקנת מסך במיוחד כאשר יש לכם חוסר מקום הוא על ידי התלייה שלו אולם תליית מסך על הקיר אינה פותרת אתכם מהסרבול של כל החיבורים והכבלים הכרוכים בזה ולכן נולד פתרון יעיל וייחודי, מעלית לטלויזיה. יש מגוון אפשרויות להתקנת מעלית לטלויזיה החל ממעלית שעולה מרהיט ועד למעלית סמויה המותקנת על התקרה. אלו סוגי המעליות השונות ואופי השימוש בהן:

  • מעלית מרהיט – פתרון יעיל ואסתטי במיוחד, הטלוויזיה הופכת להיות חלק מהרהיט שלכם, הכוונה היא לכל רהיט ללא יוצא מן הכלל מיטה, שידה, מזנון ועוד.המעלית עולה ויורדת מתוך הרהיט על ידי פקודת בשלט רחוק. היתרון הוא אסתטיות גבוהה ביותר, החיסרון שצריך לבצע התאמה ייעודית לכל רהיט.
  • מעלית מהתקרה – המתקן האידיאלי ביותר שמסתיר את כל הכבלים ואת כל החיבורים. מעלית תקרה מאפשרת הסלקה מושלמת של המסך ופתיחתו בעת הצורך, כך כל חלל החדר נשאר פנוי. היתרון הוא שמירה על המרחב, החיסרון הוא שיש צורך בהכנות מראש או בפעולת שיפוץ רצינית לצורך ההתקנה.
  • מעלית תמונה – סוג זה של פתרוןן בעצם אינו מתייחס למסך עצמו המסך מותקן על מתקן קיר רגיל, לרוב בתוך נישה והנישה מכוסה על ידי תמונה, התמונה היא זו שמתרוממת וחוספת את המסך על מנת שנוכל לצפות בו.

מעלית לטלוויזיה קונים מספק מורשה בלבד!

עידן האינטרנט פותח אפשרויות אינסופיות של יבוא ורכישת מוצרים ומכשירים מכל רחבי העולם. היתרון הגדול הוא הזמינות הגדולה והמגוון העצום, אפשר לקנות כל דבר באינטרנט. אולם יש חיסרון אחד בולט במיוחד בכל הנוגע אל מעלית לטלויזיה ומתקנים חשמליים אחרים והוא עניין האחריות והשירות, נכון שבעת בעיה או תקלה הספק בחול מפצה, משלם, מחזיר כספים וכדומה אך מה שעומד בתווך הוא אתם, שקניתם מוצר שהגיע לא בדיוק כמו שחשבתם, האיכות “קצת” ירודה ועל מנת להתקין את המתקן עדיין תצטרכו להזמין בעל מקצוע. כל אלו ועוד מביאים למסקנה שעליכם לקנות מעלית לטלויזיה מספק מוכר, אמין ואיכותי בארץ. כך תבטיחו לעצמכם איכות ותקינות למוצר. יתרה מכך אם תתגלה בעיה או תקלה במעלית לטלויזיה שהתקנתם תוכלו להזמין שירות ותיקון ללא כל בעיה, דבר זה אינו מתאפשר כאשר אתם מזמינים מהאינטרנט.