דף הבית הצבת מסך הטלוויזיה שונה מבעבר

הצבת מסך הטלוויזיה שונה מבעבר

מאז הומצאה הטלוויזיה האלקטרונית הראשונה בשנת 1927 היא עברה מהפך עצום. מכשיר הטלוויזיה היה קיים עוד לפני שנת 1927 אך הייתה אנלוגית. אם תחזרו קצת אחורה בשנים לזמן שהייתם ילדים קטנים (תלוי בני כמה אתם) תזכרו שהטלוויזיות הראשונות שנכנסו אלינו הביתה שקלו המון כי היו בעלות גוף גדול ומסיבי. על מנת להציב אותן לעתים היינו זקוקים ליותר מאדם אחד שיעזור בסחיבתה וברגע שהייתה מונחת על הרהיט המיועד בין אם זה היה שולחן, מזנון או שידה, בלתי אפשרי היה להזיזה. כלומר, היינו צריכים להתיישב מול המסך של הטלוויזיה על מנת לצפות בה, הטלוויזיה היא היחידה שקבעה את התנוחה בה נשב. לשמחתנו בחלוף השנים, הגוף הענק של מכשיר הטלוויזיה הוחלף במסכים שטוחים העובדים באמצעות טכנולוגיות חדשניות ואנחנו מכירים אותם בתור מסכי פלזמה ומסכים שהם LCD. כל הטכנולוגיה היום מאפשרת למסך להיות תלוי על מתקני תלייה שונים שבהחלט משפיעים על החוויה ועל איכות הצפייה.

סוגים של מתלים למסך

מתלה לטלוויזיה הוא אביזר תמיכה למסך הטלוויזיה שיכול להעניק איכות צפייה יוצאת דופן. ישנם סוגים רבים ושונים של מתלים לטלוויזיה וכאלו המשוכללים יותר מאחרים ורק תצטרכו לבחור מה הכי יתאים לכם. בוודאי שמעתם על המושג זרוע לטלוויזיה. ניתן לתלות מסכים על גבי זרועות עם יכולות שונות. ישנן זרועות לטלוויזיה שניתן להזיז בצורה ידנית ולמצוא את הזווית המתאימה ביותר לצפייה. ישנן זרועות סטטיות שרק תולים עליהם את המכשיר ואין אפשרות לשחק עם זוויות הצפייה. חידוש מדהים הוא הזרועות החשמליות שיכולות להעניק מספר רב של זוויות צפייה שונות וגם כאלה שיכולות לשנות את הגובה והמרחק שלהן על פי רצונכם. חידוש נוסף שבכלל מרים את הצפייה במסך לרמה גבוהה היא מעלית התקרה. מעלית כזו היא מתקן תלייה הנושא את המסך ומוסתר בתקרה בתוך נישה או הנמכה העשויה גבס ובכל זמן שאינכם צופים במסך הטלוויזיה, המסך יהיה מוסתר לחלוטין ולא יהווה חלק מן החלל. אופציה זו מעניקה יתרון דינמי עיצובי לחלל. כאשר מסך הטלוויזיה אינו נמצא בחלל בכל עת, החדר נראה אוורירי יותר ואינו מסודר בהתאם למיקום המסך. יתרון נוסף שתקבלו אם תרכשו מעלית תקרה הוא שמירה על מסך הטלוויזיה שלכם בכל עת, הוא לא יהיה חשוף לשום דבר שעלול לפגוע בו ואם יש לכם ילדים גם תוכלו לשלוט בכמות ובתוכן הצפייה שלהם.

איך בוחרים את המתלה הנכון

כאשר תרצו לקנות מתלה חדש למסך הטלוויזיה שלכם תצטרכו להבין מהו המתלה שיהיה הכי נוח עבורכם ולאיזו רמה של חוויית צפייה תרצו להגיע. חברת וואט 1 היא מהמנוסות ביותר בתחום האודיו-וידאו ותעניק לכם שירות ייעוץ והכוונה כך שתרכשו את המתלה הנכון והמתאים ביותר עבורכם. חברת וואט 1 גם תבצע את ההתקנה של המתלה הנבחר וכך תוכלו להיות בטוחים שהמתלה הנושא את המסך שלכם מותקן בצורה בטיחותית ואיכותית.