דף הבית “הקופסה המדברת” פעם הייתה הקופסה המופלאה

“הקופסה המדברת” פעם הייתה הקופסה המופלאה

מונחת  על השידה בסלון ומפאת הכובד וגם הכבוד הונחה לה הטלויזיה במקום מרכזי שיכול לשאת את גודלה. מאז התפתחה הטלויזיה מאוד גם מבחינת הטכנולוגיה וגם מבחינת המראה. חווית הצפייה היום היא שונה וגם תרבות הצפייה השתנתה. אם בעבר צפייה בטלויזיה הייתה אירוע משפחתי חברתי שהיה נהוג בזמנים מסויימים, היום אנו עדים לכך שהעולם שלנו סובב הטלויזיה. גם במקומות שאין אנו הולכים לצפות בטלוויזיה – היא שם. בקופת חולים, במספרה ואפילו מעל הראש אצל רופא השיניים. וכשזה לא מספיק, תרבות הצריכה הפכה כל טלפון סלולרי וכל מחשב נייד לטלויזיה. אם בעבר הייתה טלויזיה ממוקמת בסלון במרכז הבית היום כמעט בכל חדר שינה ולעיתים גם במטבח ובחצר – אנו חפצים להתקין מכשיר טלויזיה. היום ניתן להתקין את הטלויזיה בפשטות ובקלות בכל חדר, בלי חשש שתתפוס מקום או תהיה כבדה. הטלויזיות עצמן שינו את גודלו ואת עוביין והן תופסות מקום כמו תמונה על הקיר. הן קלות יותר, הן דקות יותר ויש אפילו כאלה ללא כבלים כלל.

היום בתכנון הבית מראש מקצים שקעים המתאימים להתקנת טלויזיה בכל חדר וגם התקנת הטלויזיה בכל חדר היא פשוטה וקלה באמצעות התקנת זרוע לטלויזיה.

מתי כדאי להתקין זרוע לטלויזיה?

ראשית, היום זרוע לטלויזיה היא כל כך נפוצה שקשה לדמיין כבר מה היה קודם…. טלויזיה וגם מסכי מחשב אינם מונחים על שולחן או שידה אלא מקובעים לקיר. נתייחס לכמה היבטים בנושא זה.

ההיבט הראשון הוא בטיחות. לא נקל ראש בעניין כה חשוב. בעבר לצערנו שמענו על תאונות בהן מסכי טלויזיה נפלו או פגעו בילדים שמסיבה זו או אחרת הזיזו את המסך או שהמסך הונח בצורה לא בטיחותית ונפל.  מסך המחובר באמצעות זרוע תקנית ומקצועית המותאם למסך שלכם ישא את משקל המסך באופן מיטבי ובטיחותי. כדאי להתייעץ עם מומחים בעת קניית הטלויזיה ואם יש צורך – הזמינו מתקין שיעשה זאת עבורכם. התקנת המסך הינה התקנה חד פעמית ויש לבצעה באופן מקצועי. אם יש לכם בבית קיר גבס- ניתן להתיעץ היכן כדאי להתקין את המסך וכיצד.

ההיבט השני הוא אסטתיקה. מסך הטלויזיה הינו חלק מריהוט הבית. יש אנשים שאף מגדילים ומעצבים קיר שלם סביב אותו מסך באמצעות שימוש בחומרים שונים כגון צבעים ומרקמים ואפילו בנייה באמצעות לוחות גבס. כך ניתן להציג את מסך הטלויזיה באמצעות התקנת זרוע לטלויזיה באופן שהטלויזיה היא כמו תמונה ממוסגרת שאין רואים אפילו את החיבורים באופן אסטתי ויוקרתי. היום טלויזיה בסלון הינה אלמנט עיצובי ורבים עדיין מתכננים את הסלון סביבה.

ההיבט השלישי הוא נוחות . באמצעות התקנת זרוע לטלויזיה, ניתן לתלות מסך טלויזיה בכל מקום כמעט. אם אנו מדברים על חדר הילדים, הסלון, המטבח וגם מחוץ לכתלי הבית – בגינה למשל. יש הנוהגים לארח וגם לשבת לעת ערב בחצר או במרפסת ביתם ומעוניינים שגם באיזור האירוח הזה תהיה טלוויזיה.

נגישות לכל זווית ובכל מקום

ההיבט הרביעי הוא ורסטיליות . התקנת זרוע לטלויזיה מתאפשרת להנגיש את המסך במקומות שונים. כך למשל, נוכל להנגיש את המסך עבור חולים בבתי חולים, הצבת מסכים במשרדים, בקופות חולים ובחדרי משחקים. שימוש בזרוע לטלויזיה יכול להיות גם כזרוע למסכי מחשב שנותן מראה אלגנטי ועיצובי. כך בעצם אנו תורמים לחלל עיצובי נקי ללא פריטי ריהוט מיותרים שהיה בהם צורך בעבר על מנת להניח את מסך הטלויזיה..

היום שימוש במסכים נעשה באופן נרחב במקומות רבים והתקנת זרוע כזו נותנת פתרון יצירתי ועיצובי.