דף הבית הרחיבו את חווית הצפייה שלכם מעבר לגבולות הבית – חיפוי טלוויזיה

הרחיבו את חווית הצפייה שלכם מעבר לגבולות הבית – חיפוי טלוויזיה

אחד הדברים ששינו את פני הווי החיים בתא המשפחתי הוא ללא ספק מסך הטלוויזיה. המסך הקטן עבר שינויים רבים כל כך ואינו עוד אותה טלוויזיית CRT כבדה, מגושמת שצריך עבורה סבל, מנוף או שפופרת “בן גאי” (משחה לגב תפוס…) המשקל הכבד נבע מסוג המסך אולם בשנים האחרונות או נכון יותר לומר בעשור האחרות הפלזמה וקצת לפניה טכנולוגיית LED יצאו לאוויר האולם וכבשו את מדפי החנויות עם מסכים מרהיבים, דקים, קלים הרבה יותר באופן משמעותי מהמסכים המוכרים, ודומה כי בכל שדרוג המסך הופך ונעשה דק יותר ויותר עד אשר יהיה בעובי של נייר. אכן המסכים הדקים והמתקדמים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ובזמן הארון הרבה יותר מכך. לא די בהתקנת המסך בסלון או בחדר השינה אלא גם במרפסת, בפרגולה או בחצר. הדבר מתאפשר על ידי שימוש בחיפוי טלוויזיה. חיפוי טלוויזיה הינו פתרון מושלם כאשר אנו רוצים להתקין את המסך מחוץ לבית שלנו על הקיר.

מה מיוחד בחיפוי טלוויזיה

כפי שציינו חיפוי טלוויזיה הינו פתרון מושלם כאשר אנו רוצים למשל לראות את משחקי המונדיאל במרפסת שלנו או תחת הפרגולה אולם החשש הוא שאבק, לחות ומים יפגעו במסך או ברכיבים האלקטרונים שלו ולכן ההמלצה היא שימוש במתקן ייעודי שיגן על המסך שלכם, הלא הוא חיפוי טלוויזיה. ניתן להשתמש בו לגדלים ומידות שונות של מסכים. היתרון של חיפוי טלוויזיה האו שניתן להתקין את המסך שלכם ללא חשש בחצר, במרפסת מבלי שאבק, לכלוך, גשם חום או קור יטרידו אתכם. יש דגמים שונים שנבדלים זה מזה בטכנולוגיה שלהם, חיפוי טלוויזיה מסוימים יהיו מעין מארז מתכתי עם חזית שקופה כאשר לאחרים יהיו בקרי טמפרטורה עם מערכת קירור שתפעל ברגע שהחום יעלה.

איך בוחרים חיפוי טלוויזיה?

חיפוי טלוויזיה כאמור מטרתו למנוע נזק למסך שלנו כאשר הוא מותקן מחוץ לבית. יש סוגים שונים של חיפוי טלוויזיה שמותאמים לפי מידת המסך שלכם ויש להם אלמנטים שונים נוספים כגון זכוכית מחוסמת בחזית, מערכת בקרת טמפרטורה, סירקולציה של אוויר כלומר נכנס אוויר קר והחם יוצא החוצה, שילוב של מתקנים חשמליים שיקלו עליכם בכיוון זווית הצפייה הנדרשת. בחירת חיפוי טלוויזיה לא חייבת להיעשות על ידכם מכיוון שברוב המקרים לא תבדילו בין סוג אחד לשני אולם בחירה בבעל מקצוע מיומן יבטיח לכם מעבר לחיפוי טלוויזיה שיתאים לכם גם שירות ותמיכה במידה ותצטרכו. ואם שאלתם את עצמכם איזה שירות צריך מעבר להתקנת חיפוי טלוויזיה אז דעו כי הדגמים המשוכללים יותר שיש לכם מאווררים, בקרת אקלים או זרוע חשמלית עלולים להתקלקל, להיתקע או פשוט בלאי, מתקין מקצועי ואיכותי ייתן לכם מענה גם אחרי המכירה וההתקנה, תוכלו לפנות אליו על מנת לקבל שירות לחיפוי טלוויזיה שהתקנתם. כותב המאמר שלומי שוורץ.