דף הבית השלמה אסתטית לעיצוב הבית, מעמד לטלוויזיה

השלמה אסתטית לעיצוב הבית, מעמד לטלוויזיה

עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות להיות אחד הדברים שבלעדיו לא בונים בית או לא משפצים בית קיים. עיצוב פנים לבית מאפשר לנו להיות בשלמות מלאה עם הסביבה שלנו, ושלמות מלאה הכוונה היא שיהיה לנו נוח לגור בבית והוא ישרת אותנו כראוי. אחד האלמנטים שיש בכל בית (כמעט) ללא יוצא מן הכלל היא הטלוויזיה. הטלוויזיה מהווה את הקשר שלנו לעולם החיצון על ידי צפייה בחדשות ואת ההנאה שלנו בשעות הפנאי כאשר אנו צופים בסרט או תכנית מהנה. אולם מכיוון שאנו חיים בעולם דיגיטלי אנו לא מסתפקים בטלוויזיה בלבד, אליה מצטרפים המגבר והרמקולים, לשמע, הממיר לכבלים ועוד ציוד נלווה. כל אלו לרוב נמצאים ממד ליד או על מסך הטלוויזיה שלנו. ואם נרצה ליצור לנו סביבת צפייה נאה ואסתטית סביר להניח כי נשתמש במעמד לטלוויזיה. מעמד לטלוויזיה למעשה יוצר לנו ארגון וסדר בכל הקשור למסך שלנו, הכבלים השונים מאוגדים ביחד, המכשירים המחוברים ממוקמים בצרה מסודרת ובכלל בדגמים מסוימים של מתקן לטלוויזיה נוכל אף לשנות את זווית הצפייה להנאה מושלמת.

איך נבחר מעמד לטלוויזיה?

מעמד לטלוויזיה כאמור מאפשר לנו לעשות סדר בפינת הצפייה שלנו ולשפר את המראה הכללי. מעמד לטלוויזיה מסתיר את סבך הכבלים של המכשירים השונים ומאפשר לנו להשאיר סביבה נקיה ואסתטית ובכך לא לפגוע בעיצוב הבית הכללי. נשאלת השאלה כיצד נבחר מעמד לטלוויזיה שבאמת יתאים לצרכים שלנו. על מנת לענות על כך עלינו ראשית כל לבחון מה הנתונים שקיימים אצלנו:

גודל – הגורם הראשון שמשפיע על בחירת מעמד לטלוויזיה הוא הגודל של המסך שלנו. בחירת מעמד למסך קטן מידי לא יתאים ובחירת מעמד לטלוויזיה גדול מידי יראה קצת מגושם ולא מתאים. יחד עם זאת חשוב לחשוב קדימה במידה ויש לכם מסך קטן ואתם עתידים לרכוש מסך גדול יותר.

ציוד נלווה – כפי שציינו העידן המודרני הביא אתו מגוון אביזרים וציוד שלא מעט מהם מתחבר למסך הטלוויזיה שלנו, ציוד כמו ממיר לכבלים, קונסולות משחק, מגבר לרמקולים, מקרן קול ועוד. חשוב לוודא כי בעת בחירה של מעמד לטלוויזיה אכן יהיה מקום ייעודי לכל אותם אלמנטים.

שטח למיקום המעמד – לא אחת קורב שבוחרים מעמד לטלוויזיה יפה, מרשים ומרווח אבל בפועל בבית אין מקום להתקין אותו. לכן חשוב למדוד את המקום המיועד להתקנת המעמד, כך לא תופתעו כאשר תנסו להרכיב את הכול יחד.

ייעוד נוסף – לעתים אנו רוצים לייעד את המעמד שלנו לדברים נוספים מעבר לקונסולות או הממירים, כמו עיתונים, מגזינים או אפילו עציץ לנוי. לכן כאשר אנו מתכננים לרכוש מעמד לטלוויזיה עלינו לקחת גם את זאת בחשבון.

תקציב – הכסף בהחלט כן קובע!, במיוחד שמדובר על מעמד לטלוויזיה. ככל שהמתקן יהיה יוקרתי יותר, עשוי מחומרים יוקרתיים כגון זכוכית, אלומיניום או נירוסטה הרי שמחיר המעמד יהיה בהתאם.

לסיכום בחירת מעמד לטלוויזיה

ישנם גורמים נוספים רבים שישי להתחשב בהם כאשר אנו עומדים לרכוש מעמד לטלוויזיה אולם טרם רכישה עליכם להתייעץ עם מומחה. הייעוץ לא יעלה לכם כסף וסביר להניח שהבחירה שלכם תהיה טובה יותר, איכותית ואסתטית יותר. חשוב להקפיד על בחירה שתתאים לכם גם בעתיד כאשר תשדרגו את המסך שלכם או את הציוד המחובר אליו.