דף הבית התקלקלו לכם הרמקולים ואתם מחפשים חדשים?

התקלקלו לכם הרמקולים ואתם מחפשים חדשים?

אתם אוהבי מוזיקה מושבעים והיא הדבר החשוב ביותר בחייכם? אינכם יכולים להעביר את היום שלכם ללא האזנה למוזיקה והרמקולים שלכם הפסיקו לעבוד? אם כך השורות הבאות מוקדשות לכם. שנים אתם עם אותם רמקולים וחשבתם שיחזיקו לנצח, התרגלתם לסאונד בו הם מנגנים את המוזיקה האהובה עליכם וזה לא יהיה מוזר לומר שנרקמה ביניכם מערכת יחסים קרובה. אם כך, מה עושים עכשיו, איך תדעו איך למצוא את הרמקולים הבאים שלכם שייצרו בדיוק את אותו הסאונד אליו התרגלתם במשך שנים רבות. ובכן, הבחירה של מערכת רמקולים חדשה היא אינה מסובכת כפי שאתם עלולים לחשוב. ישנם כמה דברים חשובים שצריך לדעת טרם תרכשו רמקולים חדשים אך ברגע שתקבלו את המידע הנחוץ תוכלו לצאת לדרך ואולי אפילו להשיג סאונד טוב יותר ממה שנתנה לכם מערכת הרמקולים הקודמת, מי יודע. אז בואו נעשה קצת סדר על מנת שתראו שממש בקרוב תחזרו להאזין למוזיקה האהובה עליכם ותהנו מכל רגע.

טיפים לרכישת רמקולים חדשים

אם כבר אנחנו רוכשים רמקולים חדשים כדאי שנשקיע. נבחן מחדש את המיקום בו נשים את הרמקולים שלנו, נשאל את עצמנו האם נשים אותם באותו מקום או שנפנה עבורם מקום חדש. אם היו ברשותנו מספר מסוים של רמקולים, נרצה להבין אם נרצה את אותו מספר של רמקולים, פחות או יותר. חשוב להבין אילו רמקולים נרצה, האם נרצה רמקולים העומדים בפני עצמם או רמקולים קטנים הניתנים לתלייה. חשוב להתאים את סוגי הרמקולים לחלל בו נמקם אותם. רמקולים גדולים העומדים בפני עצמם מעניקים תחושה הדומה יותר למוזיקה חיה מאשר הרמקולים התלויים שהם גמישים יותר מבחינת מיקום ההתקנה שלהם ומייצרים צליל חד ומדויק יותר. באמת ישנם המון סוגים שונים של רמקולים. ישנם רמקולים השקועים בקיר, רמקולים אלחוטיים ואפילו רמקולים המותאמים לשימוש מחוץ לבית. חשוב להבין שמיקום הרמקולים משפיע על הסאונד אותו הוא מפיק בניגוד לגודל שלו. גודל הרמקול אינו משפיע על איכות הסאונד לחיוב או לשלילה, זוהי המערכת הפנימית של הרמקול והמיקום שמשפיעים על איכות הסאונד.

כמה צריך להשקיע

אם ברצוננו לרכוש רמקולים שיחזיקו שנים רבות כמו הרמקולים הקודמים שלנו אז מומלץ לבחור ברמקולים איכותיים כמובן. ניתן בהחלט למצוא רמקולים במחיר מוזל אך רמקולים איכותיים בין אם צמודי קיר, רצפתיים או כאלו שנניח על המדף בדרך כלל לא יעלו פחות מ 2000 שקלים. זוהי השקעה כלכלית חד פעמית שתחזיק שנים רבות והמוזיקה אותה יפיקו הרמקולים החדשים, תהיה איכותית ביותר. כאשר יש משהו שמלווה אותנו לאורך חיינו ומשפיע על חיינו כמו מוזיקה, היינו רוצים להנות ממנו כמה שיותר ובצורה האיכותית ביותר. גם עבורי מוזיקה היא אחד הדברים החשובים בחיי. כאשר רכשתי את הרמקולים האחרונים שלי, רכשתי אותם בחברה הנקראת וואט 1. הגעתי אל החברה בחוסר ידע, קיבלתי ייעוץ נפלא והתאימו לי את הרמקולים המושלמים עבור הבית שלי. זו הייתה אחת ההשקעות המשתלמות ביותר עבורי.