דף הבית זו לא התכנית, זו הזווית! – סטנדים חשמליים למסכים דקים

זו לא התכנית, זו הזווית! – סטנדים חשמליים למסכים דקים

התפתחות הטכנולוגיה מביאה אתה שינויים רבים וביניהם כלל ההתפתחות בתחום האלקטרוניקה והחשמל. אחד מהתחומים הבולטים שבו השינויים משמעותיים יותר הוא תחום האודיו והטלוויזיה. רבים לא מכירים כלל ואלו שהכירו כמעט ולא זוכרים את אותם מסכי טלוויזיה מסוג CRT אותם מסכים כבדים גדולים ומגושמים שהמשקל שלהם החלל מ 10 קילוגרם ומעלה. אותם מסכים עברו שינוי משמעותי וכיום מסכי LCD, LED וכדומה הפכו להיות דקיקים, קלי משקל ובעלי נוכחות עיצובית מרשימה. החדות והשיפור העצום בתמונה שאנו רואים ובטכנולוגיה של המכשיר עצמו משודרגים בכל דגם שיוצא עד כי נראה כאילו ואין לאן לקדם אותם יותר. יחד עם אותם שיפורים גם הדרך בה מותקנים המסכים השתנו פלאים, לא עוד הנחה על המזנון בסלון אלא אם כי שימוש בסטנדים חשמליים ושיטות שונות שמקלות על הצפייה מכל מקום ובכל זווית.

באיזו זווית אתם רוצים את זה?

כפי שציינו יש מגוון עצום של מסכי טלוויזיה שמעוצבים בצורה דקיקה, קלת משקל ומציגה חצות צפייה מרשימה. יחד עם זאת את אותם מסכים לרוב לא מניחים על המזנון בסלון אלא מגדילים את יכולות הצפייה והזוויות שניתן לצפות מהם במסך על ידי שימוש בסטנדים חשמליים. היתרון הבולט בסטנדים חשמליים הוא שניתן להתקין אותם כמעט בכל מקום שנרצה לדוגמה התקנה מתוך רהיט שמשאירה לנו חלל נקי ומעוצב וברגע שנרצה לצפות בשידור נוכל על ידי לחיצת כפתור לגרום למסך לעלות מרהיט, לרדת מהתקרה או אפילו להתרחק מהקיר על מנת שנוכל להתקרב למסך בעת הצפייה. סטנדים חשמליים באים לתת לנו נוחות ואיכות חיים, אלו תענוגות שברגע שניוודע אליהם יהיה לנו מאוד קשה להינתק מהם.

סוגים וסגנונות של סטנדים חשמליים

לסטנדים חשמליים יש עיצובים וסגנונות שונים כאשר ניתן לחלק אותם ל 4 קבוצות עיקריות:

סטנדים חשמליים מתקפלים ( תקרתיים ) – מתקן חשמלי שמותקן על תקרת החדר. המתקן מאפשר הסתרה של מסך טלוויזיה בתקרה על מנת לשמור על קו נקי. בעזרת שלט רחוק תוכלו לשלוט על הורדת המסך כלפי מטה ובדגמים מסוימים אף לצודד אותו לכיוון הרצוי.

סטנדים חשמליים אנכיים (מעלון רהיט ) – אחד מהמתקנים המרשימים שיש הוא המעלון מרהיט, בהתקנה פשוטה יחסית תוכלו לשלב את המזנון היוקרתי שלכם ביחד עם סטנדים חשמליים, כך ברגע שתרצו לצפות בלחיצת כפתור המסך יעלה כלפי מעלה מתוך המזנון שלכם. את המתקן ניתן לשלב גם במיטה בחדר שינה וכך תיהנו מצפיה גם בחדר שלכם.

סטנדים חשמליים ציריים ( מסתובבים ) – אחד היתרונות של מסכים דקים הוא המשקל הקל שלהם, סטנדים חשמליים ציריים מאפשרים סיבוב המסך לכיוון הרצוי, הדבר יעיל ביותר כאשר אתם עוברים מפינת האוכל לסלון או מהסלון לגינה. הצידוד נעשה בצורה חשמלית ועל ידי שלט רחוק. תוכלו לכוון את הזווית המדויקת הרצויה על מנת ליהנות מחווית צפייה מושלמת.

סטנדים חשמליים צמודי קיר ( מרחיק | מקרב ) – מתקן ייעודי להתקנה על הקיר בצורה אנכית, בעזרת מתקן חשמלי זה תוכלו בקלות לקרב או להרחיק את המסך מהקיר, בדגמים מסויימים אפילו תוכלו להטות אותו לכיוון הרצוי וכל זאת על ידי שלט רחוק. כותב המאמר שלומי שוורץ.