דף הבית חווית צפייה שחוסכת גם מקום – מעמד לטלויזיה

חווית צפייה שחוסכת גם מקום – מעמד לטלויזיה

עולם הטלויזיה הולך ומתפתח בקצב מטורף בדיוק כמו שאר התחומים שקשורים לטכנולוגיה. טלויזיה HD וטלויזיה 4K, טלויזיה 70 אינץ’, צפייה בתלת מימד, משקפי תלת מימד ועוד ועוד ועוד. גם תעשיית המוצרים הנלווים לא נשארת מאחור ופטנטים צצים להם כמו פטריות לאחר הגשם. גם מוצרים שכבר היו קיימים בשוק ממשיכים להתפתח והכל כדי להעניק לנו כמה שיותר נוחות ויעילות וגם כדי לשפר לנו את חווית הצפייה. קחו למשל מעמד לטלויזיה, מוצר שעל פניו היה מהפכני ודי פשוט, זרוע כזאת או אחרת או מתקן מתכתי שמוצמד לקיר שבהחלט שיפר את חווית הצפייה וגם הביא איתו פתרון נהדר לחסכון במקום. היום מעמד לטלויזיה התפתח מאוד ותוכלו למצוא היום דברים שעוד יותר ישפרו לכם את חווית הצפייה ויחסכו למי שצריך עוד יותר מקום.

איזה סוגים חדשים של מעמדים לטלויזיה יש?

  1. מעמד שולחני – סטנד מתכתי שבסיסו זכוכית שחורה מחוסמת, החיבור הוא כמו החיבור של הטלויזיה למעמדי הקיר הישנים על ידי הברגת ברגים לחלק האחורי שלה. נראה מעולה וזה בהחלט פתרון יפה למי שיש כבר מזנון ורוצה לשמור אותו ואין לו אפשרות לתלות על הקיר.
  2. מעמד נייד רצפתי – חידוש מעניין של הזמן האחרון הוא הסטנד הרצפתי שמגיע מנירוסטה או מתכת אחרת ואפשר לקבל אותו גם עם מדפים לממיר. בסטנד יש חור לחוטים כך שלא רואים חוטים, ניתן להציבו בכל מקום בבית וגם הטלויזיה נראית כאילו היא מרחפת באויר מה שמעניק תחושה מאוד טכנולוגית לכל חוית הצפייה.
  3. סטנד חשמלי – יש כבר כמה סוגים של מעמדים חשמליים לטלויזיה. יש את הזרועות החשמליות, אלו שיוצאות מהקיר או מריצפה בצורה שנראית כאילו היא לקוחה מהעתיד. לסטנדים האלה יש שלט ואפשר לסובב ולכוון את הטלויזיה מבלי לקום מהכיסא. יש אפילו טלויזיות שיוצאות מתוך הקיר או מתוך רהיט בצורה חשמלית. את כל אלו מתקינים אנשי מקתוע המתמחים בעניין אשר יודעים גם לבנות את השקעים בקיר או ברהיט ולעשות הכל כדי שזה יראה מושלם ויחזיק שנים.

רגע לפני שרוכשים מעמד לטלויזיה

כדאי לעשות כמה דברים לפני שרוכשים מעמד לטלויזיה. קודם כל לברר איפה קונים ושלמי שקונים ממנו יש הרבה נסיון לא רק בלמכור את המעמדים אלא גם בלהתקין אותם. כמו כן יש לבדוק שיש לו גם את המתקנים היותר מתקדמים כי אם כבר קונים מעמד יפה עדיף שהוא יהיה מהחדשים ביותר שהגיעו לשוק כי לא כל יום משקיעים סכום כזה וזה אמור להחזיק הרבה שנים. חשוב מאוד לבדוק גם את עניין האחריות והשירות. האחריות צריכה להיות ארוכת טווח ושהשירות יהיה עד הבית. כדאי לבדוק חוות דעת ולדבר עם אנשים שכבר בצעו התקנה שכזאת. בסופו של דבר אנחנו רוצים לבחור במוצר איכותי והתקנה איכותית כי יש גם את עניין הבטיחות, המוצר לא אחת תלוי מעל המיטה או גבוה בקיר ואנחנו לא רוצים שחס וחלילה הוא יפול. בנוסף הרבה מן המעמדים החדשים לטלויזיה הם חשמליים והאחריות חשובה מאוד.