דף הבית טלוויזיה תלויה מהתקרה – הדבר הבא!

טלוויזיה תלויה מהתקרה – הדבר הבא!

ענף האודיו-וידאו ממשיך וכנראה ימשיך להפתיע אותנו ככל שהטכנולוגיה מתפתחת יותר ויותר. היום ישנן שיטות שונות לתליית מסכי טלוויזיה כמו שלא הכרנו מעולם. במשך שנים מסכי הטלוויזיה שלנו הוצבו בצורה סטטית על גבי מעמדי טלוויזיה שחלקם היו תופסים כמחצית מחלל הסלון או חדר השינה. כיום מיוצרים לא מעט מתקני תלייה שמטרתם היא לחסוך בשטח שבו נוכל להעמיד חפצים ואובייקטים שונים או לחלופין, להעניק לחלל מראה אוורירי ללא עומס. אם גם לכם מתחשק להשקיע ולרענן מחדש את חללי הבית השונים, כדאי לתלות את מסך הטלוויזיה באופן המתאים ביותר עבור כל חלל וחלל. הדור הבא שנחשב לשיא החדשנות בענף זה, אלו מתקנים מיוחדים הנושאים את המסך ויחד הם תלויים מן התקרה. ישנם אביזרי תמיכה שונים וכמה מהם אציג בשורות הבאות. על מנת לתלות את המתקנים הללו בהתאם, לעתים דרושה עבודת הכנה לכן, פנייה אל חברה המתמחה בפתרונות תלייה שונים היא הבחירה הנכונה. רק אנשי צוות מיומנים רשאים לבצע את התקנתם של מכשירים מהסוג הזה.

על איזה מתקן תולים את המסך

על מנת לבחור את מתקן התלייה המתאים ביותר וכמובן את החידוש שמוצא חן בעינכם, עליכם להכיר לפחות כמה סוגים שונים כדי לדעת במה מדובר. הנה כמה דוגמאות:

  • מעלית ספר: מעלית ספר קיבלה את שמה כי מזכירה את האופן בו אנו פותחים ספר ואסביר. מעלית כזו בעצם מותקנת בתקרה כאשר היא נושאת את המסך בכל עת. את המעלית מתקינים בתוך הנמכת תקרה או נישה מיוחדת שתוכננה עבורה מבעוד מועד. בלחיצה על השלט רחוק, התקרה נפתחת כמו ספר ומעלית התקרה מתחילה לחשוף בפנינו את המסך. חלק מהמעליות מאפשרות תזוזה של המסך בשני הכיוונים יחד על הטיה של המסך בזוויות שונות.
  • זרוע תקרתית למסך: זרוע תקרתית בעצם מחוברת לתקרה ובניגוד למעלית, היא גלויה. אפילו שהזרוע היא גלויה היא יכולה להיפתח ולהיסגר בצורה המדמה פתיחה של ספר כאשר המסך צמוד לתקרה כאשר לא עושים בו שימוש.
  • עמוד נירוסטה: עמודי נירוסטה הם המתקן הפופולרי ביותר בקרב קהילת המעצבים והאדריכלים. העמודים מגיעים כאשר הם מותקנים מהרצפה, מהתקרה וכמובן בין רצפה לתקרה שזו הבחירה עם מרב האופציות. כאשר מסך תלוי על עמוד נירוסטה מהתקרה הוא חוסך מקום, מגן עליו מפני נזקים ומפגעים שונים וכמובן, מוסיף לסגנון העיצובי של החלל.

כיצד בוחרים

את המתקן או המכשיר הנכון אם תרצו, יש לבחור גם בהתאם לסגנון המועדף עליכם, גם בהתאם ליכולת הכלכלית וכדאי גם להתחשב בגודל החלל. מעלית ספר מאוד מתאימה לחללי חדר שינה והצפייה במסך הופכת נוחה במיוחד. מסך הטלוויזיה אינו תופס מקום בחלל החדר כיוון שנמצא בתקרה ואף אינו מהווה חלק מהחלל כאשר אין בו שימוש. כל המתקנים התלויים מהתקרה ידועים כחוסכים במקום, אך עליכם להבין בעזרת הכוונת אנשי מקצוע מהענף, איזה מתקן מהמוצעים בשוק יצליח להעניק לכם את היתרונות הרבים ביותר.