דף הבית כך תתלו את המקרן בצורה בטיחותית

כך תתלו את המקרן בצורה בטיחותית

כאשר רוכשים מקרן, ישנה חשיבות רבה לתלייתו. מקרן הוא אינו מוצר זול ומעניק איכות צפייה ברמה מאוד גבוהה על אחת כמה וכמה אם הוא מקרן מהסוג האיכותי ולכן צריך למגן אותו ולשמור על תפקודו בצורה הטובה ביותר. אם אתם רוכשים מקרן שמתחבר אל מערכת הקולנוע הביתית שלכם, ישנו סיכוי טוב שהנכם אנשים שמאוד מעריכים את החוויה של הקולנוע הכוללת מסך ענק וסאונד משובח והנה החלטתם להעניק לעצמכם חוויה קרובה לזו של הקולנוע רק בבית הפרטי שלכם. על מנת שתוכלו לחזור על החוויה שמעניק לכם המקרן ולצפות באמצעותו בהמון סרטים ותכניות אהובות במשך שנים רבות, מומלץ מאוד שהמקרן יהיה תלוי, מאובטח ומיוצב כך שתרגישו בטוחים ותדעו שדאגתם לביטחונו בכל אופן אפשרי. ישנם כל מיני סוגים שונים של מתלים מיוחדים שתפקידם הוא לשאת את המקרן באופן בטוח ובשורות הבאות אתן כמה דוגמאות למתלים מהסוג הזה. בסופו של דבר אתם אלו שתחליטו איזה מתלה למקרן הכי מתאים לכם.

איזה מתלה למקרן מומלץ לרכוש

אז כמו שהבנו כבר, מתקן תלייה למקרן הוא אביזר נלווה למקרן שמטרתו לשמור ולהגן עליו כך שיאריך ימים. ישנם מתקנים לתליית המקרן שהם צמודי תקרה, מניחים עליהם את המקרן ומייצבים אותו כך שהוא מקובע אל המתקן ואינו יכול לזוז. מתקן תלייה למקרן שהוא מהסוג המתקדם הוא מעלית התקרה. במעלית התקרה ניתן להתקין גם מסך וגם מקרן. מה שבעצם צריכים לעשות הוא לתכנן פתח בתקרה אם זה על ידי הנמכת גבס או נישה והפתח יהווה מעין בית למקרן. הפתח יהיה סגור כל עת שאינכם צופים בשום תוכן. כאשר תהיו מעוניינים לצפות בטלוויזיה, בעזרת שלט רחוק מעלית התקרה תתחיל לרדת ולחשוף את המקרן עד לגובה הרצוי והמתאים ביותר עבור הקרנת התוכן דרך המקרן. העובדה שהמקרן הוא אינו חלק אינטגרלי מהחלל ומופיע לסירוגין מעניקה לחלל תחושה דינמית ואוורירית הרבה יותר. דבר שני שהוא יתרון נהדר הוא ההגנה על המקרן. המקרן בעצם מקובע ומכוון אל הזווית הרגילה בה אתם הכי נהנים לצפות בתכנים שונים כך שהוא בעצם מעוגן ומוגן בצורה טובה הרבה יותר כי אינו חשוף כל הזמן. כל מערכת החוטים המתחברת אל המקרן, נמצאת גם היא בתוך הפתח בתקרה (בבית של המקרן) ולכן המראה של המעלית יורדת ועליה המקרן הוא נקי ומעניין.

חשיבות איכות ההתקנה

כאשר מתקינים מוצר איכותי שלא עלה מעט ועוד בתקרה, ההתקנה של המוצר חייבת להיעשות באופן האיכותי והבטוח ביותר. על הזרוע או המעלית להיות מחוזקות כך שלא יהיה מצב ולו הכי קטן שהן יתלשו מהתקרה ואיתן המקרן. התקנה נכונה תיעשה על ידי חברה המספקת שרותי התקנה ומכירה בענף האודיו-ווידאו. אם החלטתם להשקיע במקרן איכותי, יהיה נכון מאוד להשקיע גם במתקן תלייה מיוחד שיוצר עבורו ובהתקנה שתבטיח את שלום האנשים בבית וגם את שלום המכשיר. התקנה נכונה מאריכה את תוחלת החיים של מכשיר חשמלי.