דף הבית ככה בוחרים רמקולים לקולנוע ביתי

ככה בוחרים רמקולים לקולנוע ביתי

העולם שלנו מתקדם! אין ספק בכן, החוויות וההנאות שלנו עוברים שדרוגים מרהיבים בכל התחומים, במיוחד בתחום האודיו וידאו. אם בעבר היה לנו טייפ דאבל קסטה שאיתו שמענו רדיו, השמענו קלטות הרי שהיום כמעט בכל בית יש מערכת קולנוע ביתית, מרכז העניינים של הבית. אותה מערכת יכולה להכיל מגוון של רכיבים החל מהטלויזיה בלבד ועד לשילוב של מסכים, מקרנים , קונסולות משחקים ועוד. למעשה אין דבר המשתווה לצפייה בסרט איכותי המשלב רמקולים לקולנוע ביתי היוצרים לכם רמת סאונד חוויתית ולמעשה הסרט הופך להיות כולו איכותי יותר. אולם לא כול הסוגים של רמקולים לקולנוע ביתי בעלי אותה איכות ויש צורך לדעת מי מתאים למה. הבחירה צריכה להיות נכונה על מנת שבאמת תיהנו מחווית צפייה ושמיעה מלאה.

 

דגשים בבחירת רמקולים לקולנוע ביתי

כפי שציינו חווית השמיעה והצפייה יכולה להיות עוצמתית במיוחד כל עוד נקפיד על בחירת רמקולים לקולנוע ביתי איכותיים. את הבחירה צריך לעשות בקפידה תוך מתן דגש על מספר גורמים ומשתנים. בחירה נכונה תגרום לכם הנאה, בחירה לא נכונה תגרום לכם מורת רוח ולא תפיקו את ההנאה שאתם מצפים לה. אז השאלה היא איך בוחרים רמקולים לקולנוע ביתי שיתנו לנו חוויה איכותית? לפניכם מספר דגשים:

מותג – ללא ספק רמקולים לקולנוע ביתי עושים הבדל חשוב לזכור כי חברות מוכרות בעלות מותגים כל הזמן משקיעות בפיתוח טכנולוגיות ושדרוג המוצרים שלהם ולכן יש עדיפות לבחור במותגים.

טכנולוגיה – יש הבדלי טכנולוגיה בין הרמקולים השונים והתאמה נכונה לצרכים שלכם תשפר את החוויה הכללית אולם לעיתים טכנולוגיות מסוימות יהיו יותר ממה שצריך ולכן חשוב להבין מה אתם מקבלים ולשקול את הצורך האמיתי.

עיצוב – יש אינספור עיצובים של רמקולים, חלקם גדולים, חלקם קטנים, אחרים מיועדים להתקנה בתוך קיר גבס ואחרים יהיו מוגני מים לשימוש בחצר או במרפסת, הגדירו את הצרכים שלכם ובחרו את הרמקול שיתן לכם את המענה הטוב ביותר.

מחיר – פערי המחירים של רמקולים לקולנוע ביתי מושפעים מכל האמור לעיל אולם יחד עם זאת אין הכרח שמחיר גבוה יעיד על איכות והתאמה לצרכים.

גודל החלל להשמעה – מתכוונים להתקין מערכת קולנוע ביתי באולם? או אצלכם בסלון? אילו קירות יש לכם? בלוקים או איטונג? נתונים אלו ישפיעו באופן ישיר על בחירת רמקולים לקולנוע ביתי ועליכם לבחור כאשר נתונים אלו ידועים לכם, חלל גדול מצריך רמקולים חזקים יותר או לחילופין יותר רמקולים.

שאר המערכת – הכלל אומר דבר פשוט, איזון המערכת תמיד יהיה על פי הרכיב הנחות ביותר. אז אם בחרתם רמקולים לקולנוע ביתי איכותיים ביותר אך הכבלים המחברים אותם באיכות ירודה או שהרסיבר שלכם לא יודע לספק את העוצמה הנדרשת סביר שאיכות ההשמעה תיפגע.

 

ממי קונים רמקולים לקולנוע ביתי

יש לא מעט משווקים בארץ, כולם מוכרים רמקולים ולכולם כמעט יש את אותם המותגים ואת אותם המחירים ונשאלת השאלה ממי לקנות? מה ההבדלים בין כל המוכרים השונים? ובכן ההבדל פשוט מאוד להבחנה, אתם צריכים לבחור שירות, איכות ואמינות. מי שיש לו וותק בתחום יהיה איכותי יותר, אל תתפתו לרכוש רמקולים לקולנוע ביתי בפער מחיר של שקלים בודדים, תנו דגש על החברה המוכרת. יחד עם זאת חשוב לזכור כי אם יש פער גדול מדי של מחירים זה עלול להיות חשוד מדי.