דף הבית ככה תשדרגו את נוחות הצפייה שלכם

ככה תשדרגו את נוחות הצפייה שלכם

הטכנולוגיה לא פוסחת על שום סעיף ובמיוחד בתחום האלקטרוניקה. כאשר מדברים על מסכי טלוויזיה הטכנולוגיה פשוט לא מפסיקה להתפתח ובדיוק שחושבים שהגענו למיצוי ההמצאות יוצא מסך חדש משופר מקודמו. אולם לא משנה איזה מסך תרכשו ועד כמה הוא משוכלל, בסופו של יום אתם מביאים את המסך הביתה ואם הוא ישב לכם על המזנון בדיוק כמו הקודם עם כל החיבורים והכבלים מסביב אין הוא שונה בכלל מהמסך הקודם, לכן אתם חייבים פתרון שישדרג לכם את הסביבה בה נמצא המסך מצד אחד ומצד שני שישדרג לכם את נוחות הצפיה. לשם כך תצטרכו מעלית למסך. מעלית למסך הוא שם כולל למתקנים מכאניים או ממונעים המאפשרים לקבע את המסך בצורה מוסתרת ולחשוף אותו כאשר נדרש,. יש לכך יתרונות רבים כאשר 2 הבולטים ביותר הם נושא האסטטיות וההיפרדות מסבך הכבלים האין סופי.  

 

מה זו מעלית למסך?

כאשר אתם רוצים לשפר את הנראות של הסלון שלכם או של חדר השינה, אומרים לכם לא אחת להתקין “מעלית למסך”. מעלית למסך היא בעצם מתקן שצד אחד מקובע לקיר או לתקרה והצד השני מקובע למסך הטלויזיה. יש מגוון סוגים של מעליות למסכים חלקם חשמליים וחלקם ידניים. מה שעליכם לעשות הוא לבחור את המעלית שמתאימה לצרכים שלכם. אלו הסוגים של מעלית למסך:

מעלית למסך מהתקרה – הפתרון האסטתי ביותר כיום הוא סוג מעלית זה, אולי אתם נדרשים להכנות מראש אך ללא ספק אתם תהנו מחווית צפיה שונה. לרוב קשה להתקין מעלית תקרה בבית קיים ולכן מומלץ לבצע הכנות כבר בתהליך בניית הבית (במידה ומדובר על בית בבנייה או בשיפוצים). המעלית נשלטת על ידי שלט רחוק.

מעלית למסך מהקיר – הניסוח המדויק הוא זרוע חשמלית למסך, הסיבה היא שהמתקן מקובע לקיר כמו זרוע למסך רגילה למעט ההבדל שהצידוד מתבצע על ידי שלט רחוק. 

מעלית למסך מרהיט – אחד הפתרונות היפים של העידן החדש, הופכים את הרהיט למוצג, כן המסך עולה ויורד לתוך רהיט שעוצב והותאם במיוחד עבור התקנת מעלית מרהיט. 

 

כדאי שתעדיפו מתקן למסך

כל אחד משיטות התקנה אלו בעלות מטרה אחת משותפת לכולם והיא ליצור סביבה נקייה וחפה מחוטים, כבלים וכדומה. מעבר ליתרון האסתטי יש עוד יתרונות  להתקנת מעלית למסך:

סדר וארגון – כפי שכבר ציינו מעלית למסך תמנע את הבלגן של החוטים והחיבורים, המתקן מקובע לקיר או תקרה והכבלים המובילים אליו מוסלקים תחת הקיר.

כיוון זוויות צפיה מדויקות – אם את ם מארחים או מחליטים לצפות במסך מהמרפסת, על ידי כיוון מהשלט תוכלו לקבוע זווית צפיה מושלמת.

חיסכון במקום – מעבר לכיוון זוויות של המסך, המקום שאתם חוסכים בזכות המעלית הוא עצום תוכלו לנצל את השטח של המזנון או לחילופין 

שמירה על המסך – התקנת מעלית למסך מונעת גישה של ילדים, נגיעות או פגיעות מקריות ועוד, למעשה בזכות התקנת מתקן זה המסך שלכם ישמר לאורך זמן.