דף הבית כנסו לכאן כדי להכיר עמוד נירוסטה מהפכני

כנסו לכאן כדי להכיר עמוד נירוסטה מהפכני

במשך שנים כבר בני האדם נהנים מהחוויה שנקראת קולנוע. מעטים רק חלמו כאשר המציאו את הקולנוע בתחילת המאה ה 20 שיבוא היום ואנו נשב כל אחד בביתו ונראה שידור משותף של תכנים. משנות ה 60 כבר החלו להיכנס אל ביתנו טלויזיות אבל בעוד שפעם הטלויזיות היו שוקלות 50 קילו והשידור היה נראה כמו מליוני נמלים זוהרות היום הטלויזיות שוקלות 10 קילו והן בגודל עצום. השידור הוא סופר איכותי ועל כל טישטוש קטן אנו מתקשרים לחברת הכבלים להתלונן. לטלויזיות האלו מצאו לא מעט פתרונות שיראו מקדמים בעצמם שכן אין זה יפה לתתות טלויזיה מתקדמת על כל מזנון, יש כאלה שיעדיפו אפילו שהן יעמדו על רהיט דקורטיבי.

מה היתרונות של עמוד נירוסטה?

  1. פריט עיצובי חדשני ומעניין, עמוד נירוסטה העולה מהרצפה או יורד מהתקרה ועליו מותקנת הטלויזיה שזה יוצר תחושה עתידנית ועדכנית של בית חכם.
  2. חומר חזק בעל קיבולת משקל גבוהה יכול להרים מסכים של אפילו 65”
  3. יש אפשרות לסובב את המתקן כמעט לכל כיוון וכך קיבלתם יכולת דינמית ואפשרות לראות טלויזיה מכמה כיוונים שונים. נגיד ואתם יושבים במטבח ובא לכם לראות טלויזיה תהיה לכם אפשרות סיבוב כמעט מלאה.
  4. יש חלל בגוף המתקן שאליו אפשר להכניס את כל הכבלים ובכך חסכתם לכם בלאגן בעין.
  5. אין צורך במזנון ענק שיחזיר לכם את הטלויזיה ובכך שאתם שמים את הטלויזיה על עמוד לא רחב במיוחד אתם חוסכים המון במקום.

איפה אפשר לרכוש עמוד נירוסטה?

עמוד נירוסטה נמצא כיום לרכישה במספר עסקים שונים ולפני שאתם יוצאים לרכוש אחד כדאי לכם לבדוק מספר דברים: דבר ראשון ראו מה הצרכים שלכם, האם את רוצים עמוד מהרצפה או מהתקרה, האם אתם רוצים עמוד משולב שיורד מהתקרה עד הרצפה? מה הגדול של המסך שתתקינו עליו. לאחר מכן בידקו האם הוא מיוצר בארץ או בחו”ל מה המותג והאם הוא מוצר איכותי. דברו עם אנשים שרכשו אחד כזה ולכו אליהם הביתה להתרשם, בדקו אם המקום שמוכר לכם מגיע לבצע התקנה בבית ומכניס את הכבלים והכל פנימה. שימו לב אם אתם רוצים מקום לממיר ניתן לשלב במתקן מדף או שניים. העמוד עצמו הוא מתקן לא זול שיכול להגיע לאלפי שקלים ולכן בידקו את רמת האחריות והאם השירות תיקונים הוא עד הבית. אם תרצו לשים מסך ענק בהגזמה אפשר לשים אפילו על שני עמודים שיורדים מתקרה ועד רצפה וכך יש לכם הרבה יותר יציבות וחוסן למתקן. יש גם אפשרות של חיפוש והשוואת מחירים באינטרנט, אני ממליץ לעבור על העסקים ולעשות השוואת של מחירים, להתרשם מהצורות השונות, מסוגי הרגליים השונות, מסוגי המדפים שניתן להתקין ומה העומס שבו הם יעמדו. בכל אופן זוהי רכישה טובה ולא זולה ולכן כדאי להשקיע קצת מחשבה ומחקר לפני.