דף הבית למה צריך זרוע לטלויזיה?

למה צריך זרוע לטלויזיה?

כמה פעמים ישבתם עם המשפחה או חברים ורציתם לראות סרט בטלויזיה אבל הזווית צפייה שלכם או נכון יותר לומר המיקום בו ישבתם מנע מכם ליהנות מסרט טוב או משחק כדורגל. התקנת זרוע לטלויזיה פותרת את הבעיה הזו לחלוטין מכיוון שיש לזרועות אלו יכולת לנוע ולזוז לכל כיוון שתרצו, יש מספר דגמים של זרועות לטלויזיה חלקם ניתנות להזזה בצורה ידנית, חלקם חשמליים וניתנים להזזה על ידי שליטה מרחוק. מגוון הפתרונות שקיים היום בשווקים מגוון ועשיר מאוד, הפתרונות מאפשרים מתן פתרון לכל דרישה, החל מהתקנות סטנדרטיות על קיר ועד להתקנה של מתקן ייעודי היורד מהתקרה או עולה מרהיט. ככל שתקפידו לבחור מתקן מתאים יותר לצרכים שלכם כך מובטח לכם שתיהנו יותר מצפייה.

מה היתרונות של התקנת זרוע לטלויזיה?

כאמור לא תמיד נוח לנו לראות את הסרט האהוב שלנו בגלל זווית צפיה בעייתית או לא נוחה ועל מנת לפתור את הבעיה הזו עלינו לבצע התקנת זרוע לטלויזיה. הזרוע עשויה מברזל, יש כמה דגמים וסוגים של זרועות, כולם מקובעות לקיר על ידי לוח עיגון, ממנו על ידי צירים יוצאת הזרוע. בדגמים מסוימים הזרוע מותקנת בתקרה והיא נשלפת כלפי מטה או שעל ידי התקנה מיוחדת לתוך רהיט תוכלו להעלות את המסך שיוסתר בתוך מזנון בסלון. לזרוע מכל סוג שהיא יש יתרונות רבים כאשר הבולט שבהם הוא הרחבת זוויות הצפיה, כלומר שבזכות התקנת זרוע לטלויזיה תשפרו בצורה משמעותית את חווית הצפיה שלכם. במשפחת הזרועות לטלויזיה נכללים הדגמים הבאים:

זרוע ציר לקיר – המסך מחובר על ידי ציר אל פלטת עיגון ניתן לצודד אותו בזוויות מוגבלות מאוד ומה שקובע את הזווית הוא המרחק מהקיר.

זרוע מפרקית – זרוע אחת מחוברת לציר בפלטת העיגון, בצידה השני יש את המסך, הזרוע ניתנת להזזה גם בנקודת העיגון וגם בנקודת החיבור במסך, זווית הצידוד גדולה יותר.

זרוע דו מפרקית – מתקן קיר המורכב מ 2 זרועות, היתרון הוא מגוון זוויות צפייה בזכות ציר בפלטת העיגון, ציר בחיבור המסך וציר בחיבור בין 2 הזרועות.

זרוע מתקרה – פתרון אידיאלי למי שרוצה לשלב צפייה בטלויזיה ושמירה על אסתטיות והעיצוב הכללי של הבית, או החדר. התקנת זרוע לטלויזיה מהתקרה היא פיתרון מושלם, ניתן להסיט את המתקן על ידי שימוש בשלט רחוק.

מעלית מרהיט – מבין כל המתקנים השונים התקנת זרוע לטלויזיה מרהיט (מעלית מרהיט) היא הפתרון האסתטי והמיוחד, ביותר, המתקן מוסווה בתוך המזנון ובעזרת מנוע המסך עולה כלפי מעלה לצורך צפיה ובסיום יורד חזרה למקומו בתוך המזנון.

ככה תבחרו זרוע לטלויזיה שתתאים לכם

מבין כל הזרועות הקיימים חשוב לבחור את הזרוע שמתאימה לכם ביותר, בחירת הזרוע הנכונה תאפשר לכם ליהנות צפייה מושלמת ללא הפרעות בתוכנית שלכם. הבחירה חייבת להיות נכונה מכיוון שהתקנת זרוע לטלויזיה מחייבת ידע ומקצועיות, הכנות מראש של כבלים ונקודות חשמל ואנטנה. על מנת שתבחרו נכון עליכם להגדיר את הצרכים שלכם ולכלול בהגדרות אלו את גודל החדר, מיקום המושבים ומרחק הישיבה שלכם מהמסך בו אתם צופים. כל הנתונים הללו יעובדו על ידי בעל מקצוע שיש לו וותק וניסיון ואף ימליץ לכם על הבחירה הטובה ביותר עבורכם.