דף הבית למקסם את הנוחות עם סטנד לטלויזיה

למקסם את הנוחות עם סטנד לטלויזיה

כבר מזמן הפכה הטלוויזיה להיות אלמנט בסיסי בכל סלון או חדר שינה, כמות השיפורים והשדרוגים שעוברת הטלוויזיה כמעט ואין סופית. תמיד יש משהו חדש יותר, מתקדם יותר או מתפתח יותר. אולם לא רק הטלוויזיה עוברת שינויים אלא גם המתקנים שעליהם מתקינים אותה, אם בעבר היחסית לא רחוק המסך היה שוקל 10 קילו ולעיתים אף הרבה יותר והיינו חייבים להניח אותו על מזנון חזק ויציב הרי שהיום המסכים הדקים שוקלים לא יותר מ 5 קילוגרם ומספיק סטנד לטלויזיה עדין ואסתטי המשתלב עם הריהוט הכללי. בנוסף על סטנד לטלויזיה יש אפשרויות נוספות כגון תלייה על הקיר או שמשלבים אותה בתוך הרהיטים על ידי מתקני מעליות מיוחדות. מתקני התליה הפכו להיות נפוצים בכל מקום החל מהסלון הביתי ועד לחדרי השינה, חדרי אירוח, בנקים, בתי חולים ועוד. אולם ללא ספק סטנד לטלויזיה הינו הנפוץ ביותר מכולם. יש מגוון סוגים של סטנדים,חלקם מחוברים את מסך הטלויזיה ומאפשרים את הצבתה בכל מקום ואחרים הפ סטנדים מסיביים המקובעים לרצפה או לתקרה או שזהו עמוד שמקשר בין התקרה והשמלה.

 

יש סטנד לטלויזיה, כדאי שתשמרו עליו

כפי שאמרנו הטלוויזיות הדקות כבשו את הסלון ואת מרבית חדרי הבית, התליה ללא ספק היא הדרך הנפוצה ביותר להתקנת המסכים אולם חשוב לזכור כי במקור הטלויזיה סופקה עם מעמד, סטנד לטלויזיה. סטנד לטלויזיה הינו הפתרון האידיאלי, המהיר והנוח ביותר עבור המסך שלכם וללא ספק גם הזול ביותר מכיוון שהוא מסופק עם המסך. יש יתרונות רבים לאותו סטנד לטלויזיה כאשר הבולט מביניהם שניתן למקם את המסך בכל מקום ללא צורך בהכנות מיוחדות וללא צורך במתקני קיר. אם אתם מאלו שעוברים דירה באופן תכוף הרי שעליכם לשמור על הסטנד מכל משמר אחרת תהיה לכם בעיה רצינית למקם את המסך לאחר שהשארתם את המתקן במקום הקודם. גם אם בחרתם להתקין את המסך על מתקן קיר עדיין כדאי שתשמרו על הסטנד המקורים במידה ותצטרכו לעבור דירה או למקם את המסך במקום אחר.

 

מגוון סטנדים עם מגוון פתרונות למסכים

כאמור סטנד לטלויזיה מאפשר לנו למקם את המסך בצורה קלה ומהירה בכל מקום וללא תלות בשום דבר אולם יש מגוון סוגים של סטנדים המאפשרים לנו להנות מהצפיה שלנו באופנים רבים מעבר למה שאנחנו מכירים. כך למשך סטנד לטלויזיה מנירוסטה המותקן בנקודה אסטרטגית בסלון ומאפשר סיבוב המסך לכמה כיוונים על מנת לאפשר צפייה מזוויות נוספות. יש יתרון לשימוש עם מתקן שכזה כי ניתן לרכז את כל החיווטים (הכבלים) במקום אחד ואף להתקין מדפים ייעודיים עליהם יונחו הממיר, קונסולת משחקים ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי מעמדים אלו מחייבים התקנה מקצועית, אחרת אתם מסתכנים או בנפילת המסך או בפציעה של הסובבים אותו. התקנה מקצועית תבטיח שמירה על המסך שלכם לאורך זמן ותמנע מהסובבים להיפצע ממנה.