דף הבית לפנות מקום בסלון מבלי לוותר על הנאת הצפייה!

לפנות מקום בסלון מבלי לוותר על הנאת הצפייה!

כולנו מכירים את הבעיה שקיימת בכל הנוגע למסך הטלוויזיה שעומד על המזנון שלנו, מיליון כבלים שמפוזרים ומפוצלים לכל עבר והבלגן שחוגג עם כל תוספת של מכשירים כגון ממיר, DVD, קונסולת משחקים ועוד. לרוב הפתרון המיידי הוא התקנת מתקן קיר שעליו תולים את המסך, אולם גם כאן אם לא דאגתם להסוות את הכבלים הם יצוצו בכל מקום. אולם יש פתרון מעולה להתקנת המסך והסוואת הכבלים בעת ובעונה אחת, על ידי התקנת טלויזיה על עמוד. העמוד מקובע לרצפה שבתוכו נמצאים כל הכבלים כך שלא רואים אותם מבחוץ. פתרון זה הוא אסתטי ויעיל ביותר במיוחד אם אתם רוצים לנצל את המסך לצפייה מכמה זוויות שונות. חלק מהמתקנים מאפשרים צידוד ידני ואחרים ניתנים לשליטה על ידי שלט רחוק. בסופו של יום המתקן בין אם הוא חשמלי או ידני יגרום לחלל שלכם להיראות נקי ומסודר יותר, ללא כבלים וסרבול.

שדרגו את חווית הצפייה עם טלויזיה על עמוד

כפי שציינו הדרך האסתטית והנוחה ביותר להתקנת המסך שלכם היא התקנת טלויזיה על עמוד שנמצא במיקום אסטרטגי שבו נוכל לסובב אותו ולצפות בו מכמה כיוונים. יש מגוון אפשרויות להתקנת טלויזה על עמוד. האסתטיים ביותר הם עמודי נירוסטה, חלק מהדגמים מאפשרים למסך הטלוויזיה שלנו להסתובב בזוית של 360 מעלות ואחרים הם קבועים במקומם. ישנם מתקנים של טלויזיה על עמוד עם מנגנון חשמלי ויש כאלו שמכוונים בצורה ידנית. יתרון נוסף שיש לכל סוגי העמודים שאין יותר כבלים שמבצבצים לכל עבר כל מערכת החוטים והכבלים תוסתר בעצם בתוך העמוד ונקבל מראה נקי ואסתטי. לא מעט אדריכלים ומעצבים רבים מעדיפים את עמודי הנירוסטה כאלמנט עיצובי לכל דבר ולוקחים אותו בחשבון כחלק מהתכנון של הסלון. טלוויזיה על עמוד הנירוסטה אינה מיועדת רק עבור בתים פרטיים. גם במשרדים מתקינים עמודים בחלל המשרד או בחדרי הישיבות ובכך גם חוסכים במקום וגם מראים את המצגות באופן אלגנטי ומרשים. על מנת להתקין טלויזיה על עמוד יש צורך בהכנות שיבוצעו על ידי בעל מקצוע, ההכנות כוללות ריכוז צנרת במקום המיועד לקיבוע העמוד, לרוב הצנרת תכלול אספקת חשמל, כבל אנטנה, כבל אודיו, כבל וידאו והכנות נוספות לחיבורים נוספים עתידיים. לאחר שהחלטתם על המיקום וסללתם את הצנרת, העמוד אמור להכיל את הכבלים שהכנתם. יש עמודים שמחוברים רק לרצפה ויש עמודים שמחוברים מהתקרה לרצפה (אלו עמודים יציבים יותר ומאפשרים התקנת מסכים בעלי מימדים גדולי יותר.).

תעדיפו עמוד על מתקן קיר

אם אתם בתהליך שך שיפוץ או בניית בית חדש מומלץ שתעדיפו טלויזיה על עמוד, ללא ספק הבנו עד כמה שיטת התקנה זו אסתטית ויפה, חוסכת בלגן ומקום, יש מגוון פתרונות להתקנת טלויזיה על עמוד כאשר תמיד היתרונות גוברים על החסרונות. אולם גם אם אתם לא בתהליך שך שיפוץ עדיין יש לכם יכולת להתקין עמוד נירוסטה שיסתיר את הכבלים מצד אחד ומצד שני יאפשר לכם לשנות את זוויות הצפייה, ובקשר ליתר האביזרים והמתקנים כגון ממיר, קונסולת משחקים וכדומה אין לכם מה לדאוג מכיוון שיש פתרונות מידוף המותאמים במיוחד למתקני טלויזיה על עמוד.