דף הבית לראות רחוק גם מרחוק, עמוד נירוסטה – הפתרון הבא

לראות רחוק גם מרחוק, עמוד נירוסטה – הפתרון הבא

הטלוויזיה הפכה להיות אחד הדברים המרכזיים בחיינו, כמעט בכל רגע נתון אנו מולה, בין אם זה בשעות העבודה מול מסך המחשב / טלוויזיה או בבית בעת שאנו צופים במהדורת החדשות או בסרט עם המשפחה. הטלוויזיה היום כלל לא דומה לאותה CRT של פעם, מסכי LED הם היום שגרת הכלל וככאלו ההתפחות שלהם כמעט ואין סופית. אחד הטרנדים המובילים הוא להתקין עמוד נירוסטה מהודר במקומות אסטרטגיים בבית על מנת שנוכל לצפות בטלוויזיה מכל מקום. לרוב עמוד נירוסטה מותקן בפינות הבית, במטבח ואפילו בחזית המיטה. היתרון של התקנת המסך על עמוד נירוסטה הינו גדול מאוד, החל מהחיסכון במקום והצורך בקיר תומך ועד לאסתטיות המדהימה שמשתלבת עם העיצוב הכללי של הבית.

היתרונות של עמוד נירוסטה

כאמור אחד הטרנדים המובילים כיום הוא שימוש בעמוד נירוסטה על מנת להתקין את מסך הטלוויזיה שלנו. לעמוד נירוסטה יש יתרונות רבים כאשר הראשון ואולי החשוב ביותר מבין כולם הוא העובדה ששימוש בעמוד חוסך לנו את הצורך בקיר. כידוע המסך דק ככל שיהיה יכול להגיע למשקל גם של 50 קילוגרם ועל כן חייבים קיר מסיבי או לחילופין קונסטרוקציה מתאימה על מנת לקבע את המסך לקיר. אולם התקנה על עמוד נירוסטה חוסך את הצורך הזה לחלוטין וניתן למקם את העמוד בכל מקום שנרצה, מה שנדרש הוא לספק חשמל, כבלים וליהנות מחווית צפיה מושלמת מכל מקום בבית. יתרון נוסף שיש לעמוד נירוסטה הוא שניתן לכוון את זווית הצפייה, העמוד סב על צירו לימין ולשמאל וחג כמעט סיבוב שלם כלומר קצת פחות מ 360 מעלות ( מהסיבה שיש צורך למנוע סיבוב שלם כדי לשמור על הכבלים ) . כאשר יש לנו עמוד נירוסטה שעליו מותקן המסך אנו יכולים לחסוך התקנה של 2 מסכים, נניח לדוגמה שאנו מתקינים עמוד נירוסטה בין המטבח לסלון, כעת כאשר שוהים בסלון ניתן לסובב את המסך לכיוון וכאשר צופים במטבח ניתן לסובב חזרה.

לא רק המסך לבדו

חובבי הסרטים יודעים שעל מנת ליהנות מסרט כמו שצריך נדרש קצת יותר ממסך טלוויזיה, יש אלמנטים נוספים כמו כונן בלו-ריי, DVD, ממיר כבלים או לווין ועוד. רבים טועים לחשוב כי אם משתמשים בעמוד נירוסטה אז יש בעיה למקם את יתר הציוד הנלווה אולם מה שרבים לא יודעים הוא שניתן להתקין מדפים על עמוד נירוסטה שמשתלבים עם העיצוב הכללי ומאפשרים את הצבת הציוד הנלווה. מומלץ לבחור עמוד נירוסטה שיתאים לגודל המסך שלכם ולוודא כי יש לו אפשרות להסתיר את הכבלים. כמו כן כדאי לוודא כי ההתקנה מתבצעת על ידי בעל מקצוע שיתקין את המסך ואף ייתן אחריות על ההתקנה, כך תהיו בטוחים שההתקנה של עמוד נירוסטה תהיה איכותית ולשנים רבות. כותב המאמר שלומי שוורץ.