דף הבית מהו החידוש הגדול שמציע עמוד נירוסטה?

מהו החידוש הגדול שמציע עמוד נירוסטה?

עמוד נירוסטה הוא חידוש גדול בעולם של מעמדים לטלויזיה. העניין עם מעמדים לטלויזיה החל לתפוס תאוצה ביום שבו הטלויזיות הפכו דקות וקלות לנשיאה יותר ויותר. בעבר הטלויזיות היו כמו קופסאות ענק ועם בסיס רחב ולכן כמעט לא היו מעמדים לטלויזיה ואלו שכן היו קיימים היו מפלצות ענק שאני לא יודע איך הן בכלל הצליחו להחזיק את הטלויזיות, מה שבטוח,בטיחותי זה לא היה. כאשר הטלויזיות הפכו קלות יותר ודקות יותר פתאום הן לא יכו לעמוד יותר לבד והן היו חייבות רגל עם בסיס רחב בדיוק כמו מסך מחשב דק. באופן טבעי ובגלל שהיה באמת צורך הן נוצרו אבל עם הזמן הן הפכו לפריט יותר ויותר מעוצב ובהמשך גם הומצאו כל מני המצאות שנועדו להפוך לנו את חווית הצפייה לכיפית יותר ונועדו כדי למצוא לנו פתרונות לכל מני בעיות שיש לנו בבית כמו חוסר במקום או עיצוב מעניין שאנו חושבים שישלים לנו את כל תמונה העיצובית של הבית. עמוד נירוסטה הוא אחד ההמצאות האלו.

איך נראה עמוד נירוסטה?

עמוד נירוסטה כשמו כן הוא, הוא עמוד צר וחזק שמגיע לפעמים חלול כדי להכיל בתוכו את כל הכבלים ויש לו רגל עם בסיס רחב כדי להזיק את כל המשקל של הטלויזיה, יש עמודים שיכולים להסתובב על צירם ויש עמודים שיודעים לעלות ולרדת. יש עמודים שהם על גלגלים והם ניידים ויש עמודים שתלויים מהתקרה, יש גם עמודים שמחוברים לרצפה ויש מקרים שהם נראה עמוד מהרצפה ועד לתקרה שזה קטע עיצובי מעניין מאוד. עמוד נירוסטה יכול להיות גם תלוי מהתקרה כמו שאמרתי וזה אחד הדברים היותר יפים שאפשר להתקין היום בבית. רואים הרבה מאוד כאלה במוסדות ציבוריים כמו בנקים כי זה מראה עיצובי טכנולוגי ומודרני, כי זה מאוד יציב וגם כי כך כאשר הטלויזיה גבוה הכי קל להבחין בה ולראות את הנתונים בקלות. גם בשדות תעופה תוכלו לראות הרבה כאלו.

איפה משיגים עמוד נירוסטה וכמה הוא עולה?

עמודי נירוסטה תוכל ולמצוא בחנויות של מתקני תלייה וחנויות ייחודיות שמתעסקות במחירת מעמדים לטלויזיה והתקנתם כמו החנות שלנו. יש מעט מאוד עסקים גדולים בתחום שניתן למצוא באינטרנט ולנו למשל יש צוות שייעץ באופן מקצועי על כל סוג שקיים וכן כמה הוא עולה. לפני רכישה של עמוד נירוסטה קודם כל בידקו איפה תרצו למקם אותו ומה הצרכים שלכם. בידקו מה משקל ומה הגודל של הטלויזיה שלכם ורק לאחר שאתם בטוחים שזה מה שאתם רוצים צאו לדרך ודברו איתנו.יש לנו תקנים מאוד מחמירים והנירוסטה שלנו איכותית ביותר, ביחד נבדוק איזה סוגים של מתקנים יש ומה מחירם. אנחנו מגיעים להתקין מטעמנו את המוצר ולא שולחים מתקין חיצוני. הכי טוב זה שעסק שמוכר מוצרים כאלה יבין בנושא ויתקין בעצמו, המחירים שלנו נוחים מאוד ויש אחריות על המתקן ועל ההתקנה שכן זוהי התקנה מקצועית וחייבים שירות שילווה את התקופה שאחרי ההתקנה ולטווח ארוך כדי שתהנו ממוצר מדהים שישפר את הלוק של החלל וגם יהיה פרקטי מאוד.