דף הבית מהו חיפוי טלויזיה ומי צריך אותו בכלל?

מהו חיפוי טלויזיה ומי צריך אותו בכלל?

חיפוי טלויזיה הוא צורת תליה מיוחדת של הטלויזיה מאחור מס זכוכית שקופה או זכוכית מראה.  החיפוי מראה הוא חיפוי יחודי ביותר שבו לוקחים את הטלויזיה ומכניסים אותה לתוך שקע שהוכן מראש בקיר ואז מכסים את כל הקיר או חלק ממנו זכוכית מיוחדת שמצד אחד היא מעבירה אור ומצד שני לא ובכך נוצר אפקט שבכל פעם שהטלויזיה כבוי כל הקיר נראה כמו מראה רגילה אך שהטלויזיה דולקת האור שלה עובר דרך הזכוכית וניתן לראות אותה פתאום מתגלה מתוך המראה שזה אפקט מדהים. היום רואים יותר ויותר חיפוי טלויזיה של ראה בבתים יוקרתיים אבל לא רק ובבתי לון בדרים האופציה השניה של חיפוי היא טלויזיה בתוך ארון קטן ושקוף, אופציה שיותר נועדה בשביל לשמור על טלויזיה בבתי עם ילדים, בבתים שרוצים להוציא את הטלויזיה למרפסת או בעסקים שיש להם טלויזיות מחוץ לחנות כמו מסעדות על החוף וברים פתוחים. החיפוי מגן על הטלויזיה מפני נזקים של מזג האויר כמו לחות ואבק, הוא שומר על הטלויזיה מפני העשן של הסיגריות והנגל וכמובן גם מפני ידיים של אנשים שרוצים לגעת במסך כמו ילדים או חברה שיכורים שרואים כדורגל 🙂

איך מתקינים חיפוי טלויזיה?

חיפוי טלויזיה והתקנתו זו עבודה מקצועית מאוד שעדיף שלא תעשו לבד. צריך לעשות לפעמים נישה מגבס בקיר שבתוכו תשקע הטלויזיה וצריך להכין צה של כל החוטים והכבלים, צריך שיהיו נקודות לחשמל ונקודות לטלויזיה, סאונד ואינטרנט ויש המון גורמים קטנים שאתם עלולים לשכוח או לעשות טוב אם אתם לא מקצוענים או ממש טובים עם עבודות כאלה. כמובן שיש את כל השלב של התקנת הטלויזיה בתוך השקע ואז את כל הדבקת הזכוכית על הקיר. זכוכית יוקרתית שאמורה להיות מודבקת באופן מושלם לקיר וזאת בהחלט עבודה לא פשוטה משלב המידות של כל דבר ועד לשלב האחרון של לתלות את המראה בכיוון הנכון.

אצל מי להזמין חיפוי לטלויזיה?

כמו שדיברנו חיפוי טלויזיה הוא עבודה למקצוענים בלבד ולכן אני ממליץ ללכת על בדק בית רציני לפני שמזמינים עבודה כזאת. יש לעבור על מספר חברות שמתעסקות בתחום, לבדוק מחירים, לבדוק מה השירות אותו הם מציעים, לבדוק באילו חומרים הם משתמשים, לכמה זמן יש אחריות והאם יש שירות עד הבית. צריך לבדוק מחירים, אף פעם אל תקחו את ההכי זול ואף פעם לא את ההכי יקר. רצוי לבדוק שזה עסק שעשה כבר כמה חיפויים לטויזיה בחיים שלו ושיש לקוחות שיכולים לתת חוות דעת וכמובן להתרשם מסגנון הדיבור והאם יש אינטרקציה טובה ביניכם שכן זו עבודה שלא תרצו שתתקלקל ושלא תעשו בכל יום לכן רצוי לעשות אותה פעם אחת טוב וכמו שצריך ובמידה ומשהו לא יצא טוב שאלו יהיו אנשים הוגנים שיבואו לסדר מהר שכן זוהי אינה הוצאה קטנה. בקיצור, הזמינו אצלינו וצרו קשר עוד היום!