דף הבית מהו מעמד טלויזיה ולמה בכלל צריך אותו?

מהו מעמד טלויזיה ולמה בכלל צריך אותו?

מעמד לטלויזיה הוא מתקן הכרחי לכל מי שמחזיק היום ברשותו טלויזיה חכמה ומתקדמת מפני שהטלויזיות של היום מגיעות בצורה שטוחה ודקה ויש צורך להחזיק אותם או על רגל דקה שיש לה בקצה כף רגל חזקה, או על 2 רגליים צדדיות שהטלויזיה מגיע איתם או על זרוע שמחוברת לקיר או למעמד או לעמוד.
איך שלא נסתכל על הטלויזיה היום היא לא באה כיחידה אחת כמו בעבר אלא תמיד תגיע עם הטלויזיה רגל או שנעדיף לרכוש מעמד כדי לתלות או להרכיב אותה בצורה אחרת בחלל.

יש המון סוגים של מעמדים ואצלנו תוכלו לרכוש מעמדים מיוחדים ואיכותיים, חלקם בייבוא אישי ובלעדי וומומלץ מאוד לעבור עליהם אחד אחד וגם לחשוב קצת מה הכי הייתם רוצים אצלכם בבית, בעסק או בכל מקום שמתחשק לכם, יש כאלו שגם רוצים טלויזיות בחצר או מקרנים בבית וכן הלאה, לנו יש פתרונות עבור כולם.

איזה סוגי מעמד לטלויזיה כדאי לך לבדוק?

יש לנו כמה סוגים של מעמד לטלויזיה שכדאי לכם לבדוק:

  1. מעמד לטלויזיה משולחן – מעמד לטלויזיה שלמעשה מתפקד כמו רגל שמגיעה עם הטלויזיה רק שההבדל הוא שהוא מעוצב יותר, איכותי יותר ומתכוונן יותר ולאלו שרוצים את שיא הפינוק מומלץ לרכוש מעמד חשמלי ושולחני לטלויזיה שיודע לעשות את כל התנועות הללו גם בלחיצת הכפתור.
  2. מעמד מהרצפה – יש לנו כמה וכמה פתרונות שאפשר להציב על הריצפה וכך אין בעצם צורך ברהיט או במזנון. יש לנו עמוד נירוסטה מדהים באיכותו וביופיו שיכול להתקבע לריצפה, יש לנו מעמד נייד מהרצפה שאותו אפשר להזיז ממקום למקום ויש לנו גם מעמד אלומיניום מהרצפה, כולם נראים מעולה, יציבים מאוד ויכולים לחסוך לכם כל כך הרבה מקום וגם להיראות מצוין.
  3. מעמד שמתחבר לקיר אנכי ולתקרה חשמלי – יש לנו מעמד טלויזיה איכותי וייחודי שהוא למעשה זרוע חשמלית שיורדת מהתקרה או מחוברת לקיר אנכי, הזרוע מסוגלת לבצע את כל התנועות שהיינו רוצים שהטלויזיה תעשה, כמו שמאלה וימינה, מעלה ולמטה ולצדדים, תלוי באיזו זרוע מדובר. אנחנו לא רק מוכרים את המוצרים הללו אנחנו גם מבינים בהם היטב ומתקינים אותם עבור הלקוח לאחר שהגענו ובדקנו את השטח וכיצד לחבר את המוצר בצורה היפה, האיכותית והבטוחה ביותר.

מה עוד אפשר למצוא אצלנו?

מלבד מעמד לטלויזיה תוכלו למצוא את כל המוצרים שמרכיבים עיצוב פנים מרהיב לקולנוע הביתי שלכם ולסאונד הביתי או העיסקי שלכם. אצלנו תקבלו ייעוץ מההתחלה ועד הסוף, איך לעצב, עם מה לעצב ואיך לשמוע ולראות בצורה הטובה ביותר בחלל הנתון שמעניין אתכם והכל במסגרת התקציב שלכם. פגישת ייעוץ לא עולה כסף ואתם יכולים להתקשר כבר היום וליצור איתנו קשר וביחד נבנה שפה משותפת שתוביל להרכבת המוצר הכי אידיאלי עבורכם ולהגשים עבורכם חלום של עיצוב סאונד וטלויזיה.