דף הבית מהי זרוע חשמלית לטלויזיה ואיך אני אדע אם זה מתאים לי?

מהי זרוע חשמלית לטלויזיה ואיך אני אדע אם זה מתאים לי?

זרוע חשמלית לטלויזיה היא פשוט מאוד שכלול של הזרוע הרגילה שקיימת בשוק. זרועות לטלויזיה עוד היו בדור הישן של הטלויזיות, בעבר הן היו מגיעות עם מגש ענק בקצה הזרוע בדיוק כמו כף יד והן היו צריכות לסחוב טלויזיות עד משקל מסויים בלבד, את הטלויזיות היו קושרים עם 7 כבלים של אבטחה ואני אישית אף פעם לא הייתי רגוע שראיתי טלויזיה קופסתית מהדור הישן תלויה באוויר עם כל המשקל שלה. כנכנסו לשוק הטלויזיות ומסכי המחשב הדקים, בין עם זה הפלזמה או ה LCD, גם התחיל להיכנס שוק חדש לגמרי לתחום והוא התחום של הזרועות לטלויזיה. כהטלויזיה השילה כמה קילוגרמים וכאשר הפכה דקה מאוד לא היה כבר איך להושיב אותה ללא רגל עם שטח רחב, טלויזיה לא מניחים כמו תמונה אלה היא צריכה לעמוד ישר ובצורה יציבה ולכן הומצאו רגליים לטלויזיות ובהמשך כדי לבוא ולפתור כל מני פתרונות של הצבת הטלויזיה המציאו גם זרוע לטלויזיה ובהמשך אפילו זרוע חשמלית.

אז מהי הזרוע החשמלית?

זרוע חשמלית היא מאוד דומה לזרוע בגרסה הלא חשמלית אבל היא עולם אחר לגמרי. אומנם גם היא באה כדי לתלות את הטלויזיה וכדי לחסוך מקום או כדי למקם את הטלויזיה במקום שאתם רוצים אבל הנוחות והעיצוב שלה הם קטע אחר לגמרי. זרוע חשמלית יכולה להפוך את כל חווית הצפייה והעיצוב לסיפור אחר מפני שאפשר לשים זרוע חשמלית גם בתוך רהיט, גם על קיר אנכי וגם צמודה לתיקרה. חוץ מזה אפשר בלחיצת כפתור להזיז את הטלויזיה ולשנות את זווית הצפייה מבלי לקום מהכורסא או מהמיטה וזה עושה הרבה הבדל שכבר מתפנקים על צפייה בטלויזיה.

זרוע חשמלית מרהיט – רהיט שהוכן במיוחד עם חלל יחודי שהטלויזיה תשב בתוכו. בלחיצת כפתור הטלויזיה תצא מתוך חור ברהיט ובאמצעות זרוע חשמלית בצורת מעלית ולפתע היא תגיח. העיצוב הוא יוקרתי, התחושה היא יוקרתית וזה באמת קצת קר 🙂

זרוע חשמלית מקיר אנכי – זרוע שמזכירה את הזרוע הקלסית בהבדל קטן מאוד שהוא שהיא יכולה לזוז קדימה ואחורה, שמאלה וימינה בלחיצת כפתור. נגיד ואתם יושבים על הספה ובא לכם שהטלויזיה תתקרב את לוחצים על הכפתור והיא מתקרבת. בא לכן להזיז את הטלויזיה קצת שמאלה אליכם? אין בעיה והכל בלחיצת כפתור.

זרוע חשמלית מהתקרה – המילה האחרונה בתחום, בזמן שתשכבו במיטה והחדר יראה חופשי מטלויזיות וכבלים ומעומס יותר פשוט מאוד תלחצו על כפתור והטלויזיה תרד בסטייל מהתקרה בצורה של פתיחת ספר, גם בסלון זה סטייל ורואים את זה הרבה בבתים שעוצבו על ידי אדריכלים.

מי מחזיק אצלו זרוע חשמלית?

זרועות חשמליות ניתן למצוא אצלנו בכמה סוגים, אנחנו מומחים לתחום הזה עם הרבה שנות נסיון ויש לנו מגוון רחב. לא בכל חנות של טלויזיות רגילה תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים אלו וכדאי לפנות לחנות מומחית בתחום כמונו,  שכן ההתקנה והמכירה צריכה להתבצע בצורה סופר מקצועית.