דף הבית מהי זרוע תקרה ומה היא קשורה לטלויזיה

מהי זרוע תקרה ומה היא קשורה לטלויזיה

קודם כל בואו נבין על איזה תחום אנו מדברים. זרוע תקרה קשורה לעולם הטלויזיות קשר ישיר. בין אם זו חווית הצפייה והפרקטיקה ובין אם זה הפן העיצובי, זרוע מהתקרה רוכשים כדי לשרת את אחד הצרכים הללו והיא עושה עבודה נפלאה. יש המון סוגים של זורעות לטלויזיה ויש המון בתים שיש בהם זרוע לטלויזיה אבל זרוע מהתקרה לא רואים בכל יום והוא מוצר ייחודי מאוד. זרוע לטלויזיה מהתקרה יכולה להגיע מכמה חומרים והדרך כלל זהו פשוט עמוד שתלוי הפוך מהתקרה בצורה מאוד מאוד מקצועית כמובן והוא מחזיק לכם את הטלויזיה. יש זרוע שמגיע ממתכת ויש זרוע מהממת שמגיעה מניורסטה שזהו מוצר שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות גם בגלל שהוא נראה מעולה וגם בגלל שזהו מוצר חזק ביותר שאפשר לתלות על זרוע תקרה טלויזיות גדולות ובאופן כזה שנוכל לסמוך על המתקן העמיד.

למי מתאים זרוע תקרה?

מהן הסיבות שבגללן נצטרך זרוע תקרה?

  • כאשר אין הרבה מקום – אין ספק שבשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר מוצרים שבאים לחסוך לנו במקום בבית. זרוע מהתקרה היא אחד מאותם מוצרים. נגיד ובחדר השינה שלכם אין הרבה מקום אז אתם יכולים כמובן לתלות את הטלויזיה על זרוע מהקיר אבל הכי הרבה מקום תחסוך לכם הזרוע שיורדת מהתקרה מפני שאף קיר בחדר לא יהיה תפוס כמעט התקרה שגם ככה אין בה כמעט שימוש.
  • כאשר רוצים עיצוב מיוחד – אין ספק שיש גם זרועות קיר מאוד יפות אבל פחות שמים אליהן לב מפני שהן יושבות מאחורי הטלויזיה ואנו לא נחשפים אליהן כמעט. שמדובר בזרוע תקרה היא נראית פשוט דרגה אחת מעל בעיקר אם היא עשויה מחומר הנירוסטה. זורע מהממת מינורסטה שרואים אותה ויש לה נוכחות אבל היא לא גדולה מדי והיא פשוט נותן טאץ’ מושלם לחדר, והטלויזיה נראית כאילו היא תלויה מהאוויר וכל אלו משרים אווירה של בית יוקרתי ושל עיצוב מודרני.
  • במקומות עבודה – אם יש לנו משרד עם מספר עובדים לא מצומצם ואנו רוצים לתלות את הטלויזיה במקום שבו כל עובדי המשרד כל הזמן יוכלו לצפות בה אז המיקום האסטרטגי הטוב ביותר הוא על התקרה שכן זהו המיקום הגבוה ביותר, כמו כן כל המשרד יוכל לראות אותה בלי בעיה.

איפה רוכשים זרוע תקרה?

לא מעט עסקים מוכרים היום זרוע תקרה אבל אין הרבה שיביאו לכם זרוע מהממת שעשויה נירוסטה. אני ממליץ לעשות בדק בית לפני רכישה כזאת ולבדוק מספר דברים. קודם כל לבדוק ולהשוות מחירים, דבר שני לבדוק טוב טוב מה איכות המותג שאותו אתם רוכשים. לאחר מכן כדאי לבדוק האם יש למוצר אחריות, התקנה בבית ושהמתקינים מבינים כיצד לחבר את כל הכבלים כמו שצריך, אלו של הממיר, של הטלויזיה, ושל החשמל. לא כדאי לרכוש ממי שאינו מספק התקנה שכזאת ואחריות לטווח ארוך.