דף הבית מהי מעלית מרהיט?

מהי מעלית מרהיט?

מעליות מרהיט הינן הפתרון המושלם עבור מי שרוצה לשלוט בחווית הצפייה שלו. בזכות המעלית ניתן להסתיר את המסך ולשמור על חלל נקי כל עוד אין שימוש בטלוויזיה – ושתרצו תציגו את המסך באמצעות שלט רחוק מבלי להתאמץ. זוהי שיטה נוחה, אפקטיבית הניתנת להתאמה עבור כל אחד. המכשיר הופך להיות חלק מהרהיט שלכם באופן מוסתר או גלוי לעיו, וזהו פתרון אסתטי. הרהיט הופך להיות מוצג כמו שאתם רוצים, ומעוצב לפי רצונכם. הוא חוסך מקום, וכך יש יותר מקום לחפצים אחרים, לשידות וכדומה. בנוסף על מעלית מרהיט יש מגוון גדול של מתקני נשיאה חשמליים המשפרים באופן משמעותי את חווית הצפייה. בין מתקנים אלו נכללים מעליות מהתקרה, זרועות חשמליות, מתקני תמונה ועוד. מומלץ לוודא כי המתקן אותו אתם בוחרים אכן מתאים לצרכים שלכם.

סוגי מעליות למסכים?

קיימים כמה סוגים נוספים של מעליות מסך, כולן כמו מעלית מרהיט משמשות לשיפור חווית הצפייה במסך, ועוזרות לכן לתפקד מבלי להתאמץ בעזרת שלט. מעליות אלו חוסכות מקום, זמן, וכוח. בעזרת מעליות מסך אלה תוכלו להזיז את המכשיר כרצונכם, וכל אחת שונה מאחרת במראה שלה, בכוח הפיזי שניתן להזיז אותה, ובמקום שהיא תופסת.
סוג 1 – מעלית מהתקרה – ההתקנה מאפשרת שמירה על קווים נקיים בעיצוב הבית. בזכות מעלית מתקרה אתם יכולים להנות מחללים נקיים ומצד שני להוריד את המסך לצורך צפייה בזמן שתרצו. התקנת מעלית מתקרה מחייבת בעלי מקצוע מיומנים.
סוג 2 – מעלית תמונה – זהו פתרון אסתטי נוסף, שחוסך מקום, הנמצא בתוך שקע המתאים למוצר בתוך הקיר והתמונה מסתירה את המוצר. ניקח להמחשה את הטלוויזיה – הנמצאת בתוך שקע קיר הכוונה נישה, ומעל הטלוויזיה יש תמונה שמסתירה את הטלוויזיה, גם חוסך מקום, גם אסתטי, וגם אינו גלוי לעין. היא מוסתרת על ידי אחרים כמו מקום מסתור. במקרה שרוצים להסתיר את הטלוויזיה מהילדים, או בשבת, ניתן לעשות זאת על ידי התמונה. התמונה משרה מראה אסתטי לחדר.

היכן ניתן לקנות מעליות מרהיט?

מעלית מרהיט הטובה ביותר שניתן לרכוש הינה מעלית מרהיט של ספק מורשה. ספק מורשה הינו אדם שהרשו לו למכור מוצרים איכותיים ומקוריים, וקיבל את האישור למכירה מסוג זה. המוצרים של ספק מורשה לא רק האיכותיים ביותר, אלא גם מוצרים מקוריים. ויש הקונים באינטרנט ולוקחים סיכונים. ישנם שני סוגי קנייה:
1 – הזמנות מחול באינטרנט – הודות לטכנולוגיה המפותחת כיום, אך יש חסרון בולט שלא ניתן להתעלם ממנו – איכות ירודה של המוצר או חוסר מתן שירות מצד המוכר. המוצר מגיע מחוץ לארץ, ויכול להיות שהאיכות שלו תהיה נמוכה, לכן צריך לבדוק לפני כן את המוצר במייל, טלפון ולוודא שהוא כמו שצריך. יכולה להיות תקלה במוצר,שלא תקבלו עלי המענה מכיוון שקניתם בחול.
2 – אצל ספק מורשה בארץ – היתרון הבולט ברכישת מוצר בארץ הוא ללא ספק הזמינות והשירות. לו יש את המוצרים המקוריים ואת החלפים הנדרשים במידת הצורך, ובעת תקלה ניתן להחליף ולקחת אחריות. לכן ההמלצה היא ללכת לספק מורשה מוכר על ידי המלצות של חברים, מכרים ומשפחה שקנו ממנו כבר ויש על מי לסמוך. כאשר יש בעיה יש להזמין שירות ויתקנו בלי כל בעיה אך דבר זה אינו מתאפשר כאשר מזמינים מהאינטרנט.