דף הבית מסך הטלוויזיה בתפקיד חדש

מסך הטלוויזיה בתפקיד חדש

מסך הטלוויזיה שלנו משנה תפקיד וכבר אינו נמצא במרכז. מעלית תקרה היא אחת ההמצאות החדשות המעניקות איכות צפייה ונוחות בלתי מתפשרת.

בשנים האחרונות מסך הטלוויזיה שלנו הולך ומשנה את תפקידו. במשך שנים רבות, למסך הטלוויזיה היה את התפקיד המרכזי והחשוב בבית. המסך כמעט ללא יוצא דופן היה מוצב במרכז הסלון או במרכזם של חדרים אחרים, כולם היו מתקבצים ממולו וצופים בטלוויזיה. בעצם כל החלל או החדר עצמו היה מתוכנן לפי מסך הטלוויזיה שלנו, קודם כל היינו מבינים היכן נשים את המסך ואז בהתאם מציבים את כל שאר הרהיטים בחדר. כיוון שלא היו יותר מדי אפשרויות ומסכי הטלוויזיה היו מאוד כבדים, בלתי אפשרי היה לתלות אותן ולכן היו מונחים על גבי שידה או מזנון שהייתה נושאת אותם ומתחת היה אולי מקום לאחסון חפצים שונים או אולי למגירות. זאת אומרת, השידה או המזנון פלוס המסך המסיבי שהיה מונח עליהן, היו תופסים מקום משמעותי מחלל החדר פלוס מכתיבים ומגדירים לנו את זווית הצפייה שהייתה אחת בלבד.

שינוי בתפיסת מסך הטלוויזיה

כמו כל הענפים השונים שמתפתחים ומתקדמים יחד עם הטכנולוגיה, גם ענף האודיו-ווידאו מתפתח בקצב מסחרר ויוצאות לאור המצאות חדשות בקצב בלתי רגיל. אחת ההמצאות שתורמת לשינוי תפיסת המסך כאובייקט המרכזי שמכתיב את ההתנהלות בחלל היא מעלית התקרה. מעלית תקרה היא המצאה משוכללת המעניקה למסך הטלוויזיה שלנו תפקיד חדש עם איכויות שיעלו את רמת הצפייה בכמה רמות. כיוון שהמסכים המיוצרים הים הם ברובם שטוחים וקלי משקל באופן יחסי לפעם, ניתן לתלות אותם על מתקנים מיוחדים ומעלית תקרה היא אחת הדרכים. מעלית תקרה נקראת כך כיוון שמותקנת בתקרה ומוסתרת בתוך פתח שיוצר במיוחד על מנת להסתיר את המסך כל עוד לא צופים במסך הטלוויזיה. בעצם יוצרים הנמכת תקרה מיוחדת ובה מתקינים את המעלית הנושאת את מסך הטלוויזיה. כאשר אנשים נכנסים אל חלל החדר, הם אינם מבחינים במסך טלוויזיה והחלל נראה אוורירי ופחות עמוס משמעותית מבדרך כלל. על ידי לחיצה על השלט של המעלית, התקרה תפתח והמעלית תתחיל להוריד את המסך עד שבעזרת השלט נעצור אותה בגובה ובזווית הרצויה. לא רק שמסך הטלוויזיה אינו תופס יותר מקום בחלל ומשאיר אותו מאוורר, אנחנו אלה שקובעים את הזווית הנוחה והרצויה לצפייה בטלוויזיה.

האם מעלית תקרה מתאימה לכל חלל

את מעלית התקרה ניתן להתקין בכל חדר. אנשי מקצוע יתכננו את הנמכת התקרה או נישה מועדפת, יבדקו האם המקום יכול לשאת את משקל המתקן והמסך יחד ויבצעו את העבודה בהתאם. מעלית התקרה בנוסך לעובדה שמצטרפת אל טכנולוגית הבית החכם, מעניקה הגנה על איכות המסך בכל עת כיוון שאינו חשוף לשום מפגע כאשר איננו צופים בטלוויזיה. אם יש לכם ילדים בבית, תוכלו לשלוט בתוכן ובכמות הצפייה שלהם במסך. נגמר העידן שבו לא נוח לנו לצפות במסך הטלוויזיה ולא משנה היכן תתקינו את מעלית התקרה, בין אם זה בחדר השינה שלכם או של הילדים, אתם תהיו אלו שתקבעו את הזווית והגובה הנוח ביותר עבורכם לצפות בתכנית האהובה עליכם.