דף הבית מסך הטלוויזיה כבר אינו במרכז

מסך הטלוויזיה כבר אינו במרכז

אם ברצונכם שמסך הטלוויזיה שלכם אכן יהיה נוכח בחדר אך רק כאשר תצפו בטלוויזיה, ישנם כל מיני פתרונות שיוכלו לעזור לכם לעשות זאת. בגלל הטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת בקצב מסחרר, ישנם כיום המון דרכים שונות להסתיר את מסך הטלוויזיה שלנו וחלק מהדרכים הללו אפילו תורמים לסגנון העיצובי של הבית שלנו והופכים אותו לדינמי, עניין שבלתי אפשרי היה להשיג בעבר. בימים של פעם, הטלוויזיה הייתה מונחת במקום אחד בלבד שבדרך כלל היה במרכז החלל משם כולם יכלו לראות את המסך. למסך לא הייתה שום אפשרות לזוז והייתה זווית צפייה אחד בלבד. כיום, לא רק שניתן להשיג המון אופציות שונות המעניקות זוויות צפייה שונות, המסך כלל לא חייב להיות חלק מהחלל עצמו בכל עת. ברגע שמסך הטלוויזיה שלנו אינו חלק מן החלל, נוכל להשיג כמה יתרונות שבעבר לא היו לנו ועל כך אכתוב בהמשך המאמר וכמובן אפרט על סוגי מתקנים שונים שיכולים להסתיר את המסך שלנו.

דרכים שונות להסתרת המסך

ובכן, ישנן המון אופציות שונות להסתרת המסך ונדבר על כמה מהן. הראשונה תהיה מעלית לטלוויזיה. מעלית כזו יכולה להיקרא גם מעלית מרהיט והיא בעצם מותקנת בתוך רהיט שיוצר במיוחד עבור המסך. הרהיט יכול להיות שידה לסלון, מיטת נוער, ארון בגדים או אח. ניתן להתקין מעלית בהמון רהיטים שונים ברחבי הבית. המעלית מופעלת באמצעות שלט רחוק ונושאת את המסך בתוך הרהיט. בלחיצת כפתור על השלט רחוק, המעלית תתחיל לחשוף את המסך עד שיעצור בזווית ובגובה המתאים ביותר עבורכם לצפייה. העובדה שהמסך כלל אינו חלק מן החלל מהווה גורם הפתעה המיוחס אל טכנולוגיית הבית החכם. בנוסף, המסך אינו חשוף למפגעים אם יש לכם ילדים בבית שאוהבים להתרוצץ ולשחק בכדור. היתרון הנוסף שמעלית לטלוויזיה יכולה להעניק הוא חיסכון במקום וחלל אוורירי יותר שמשתנה מרגע לרגע. שיטה נוספת להסתרת מסך הטלוויזיה היא יצירת נישה מיוחדת בתוך הקיר המוסתרת על ידי יצירת אומנות אהובה, מראה או כל דבר אחר שאתם אוהבים. גם כאן המסך יהיה מוסתר ויפתח באופן אוטומטי בלחיצת כפתור ויהווה חלק מהפן העיצובי והדינמי של הבית, הדירה או אפילו המשרד. דרך נוספת להסתרת המסך היא המעלית תקרה. כשמה כן היא המעלית מותקנת בתקרה בתוך נישה מיוחדת מגבס או בתוך הנמכת תקרה והיא נושאת את המסך. כאשר אינכם צופים במסך הטלוויזיה הוא יוסתר לחלוטין בתקרה ולא יהיה חלק מן החלל מה שיכול להגן עליו באופן הטוב ביותר. כאשר תרצו לצפות בטלוויזיה, שוב על ידי לחיצה על השלט התקרה תיפתח והמעלית תתחיל להוריד את המסך עד לגובה ולזווית המתאימה והנוחה לכם ביותר.

למי זה מתאים

מכשירים מהסוג הזה מתאימים לאנשים שאוהבים לרענן את ביתם עם מיטב החידושים הטכנולוגים, אנשים שמעוניינים בחלל אוורירי יותר כאשר מסך הטלוויזיה הוא אינו האובייקט המרכזי המכתיב את הסגנון העיצובי של החדר.