דף הבית מסך הטלוויזיה מסתגל אליכם

מסך הטלוויזיה מסתגל אליכם

מסך הטלוויזיה שלנו במשך שנים רבות היה תופס המון מקום בחלל החדרים השונים ברחבי הבית. בעבר הרחוק מסך הטלוויזיה או מכשיר הטלוויזיה אולי יותר נכון לכנות אותו היה בעל מסה גדולה מאוד כיוון שגוף הטלוויזיה היה גדול מאוד. לעתים על מנת להעביר מסך גדול מחדר לחדר או ממקום למקום היינו זקוקים  לעגלה מיוחדת שתישא את הטלוויזיה או לכמה אנשים כיוון שהיה בלתי אפשרי לסחוב אותה לבד. כיום כולנו מכירים את המסכים המיוצרים בטכנולוגיות השונות כגון מסכי פלזמה, מסכי LCD  והיום יש מסכים משוכללים יותר כמו מסכי ה-4K. המסכים החדשים שוקלים משמעותית פחות מהמסכים שהיו קיימים בעבר כי הם לא בעלי גוף גדול אלא מיוצרים בצורה שטוחה שגם מאפשרת את תלייתם וגם  מעניקה אופציות נוספות המעלות את רמת הצפייה בתכנים השונים דרך מסך הטלוויזיה. ישנם המון אביזרי תמיכה למסכי הטלוויזיה וכמובן המון דרכים להציב ולתלות את המסך כך שיכולים להשפיע על הנוחות שלנו וגם לתרום לסגנון העיצובי של החלל.

אופן מומלץ לתליית המסך

אחד החידושים שיצאו בשנים האחרונות שמשכללים ומעלים את איכות הצפייה שלנו בטלוויזיה הן הזרועות החשמליות הנושאות את המסך ומעניקות לנו אופציות שונות לצפייה ואפילו עוד יתרונות נוספים. זרוע לטלוויזיה אפשר לתלות בכל חדר ברחבי הבית וכמובן גם במקומות ציבוריים. באמצעות הזרוע החשמלית תוכלו לשלוט בזוויות השונות בהן תצפו בטלוויזיה כך תוכלו לקבל את הנוחות המרבית. בניגוד לעבר בו למסך לא היו יכולות כוונון בזוויות שונות ואנחנו אלו שהיינו צריכים לשבת בדיוק בהתאם להיכן שהוצב, היום אנחנו אלו שמצווים על המסך להסתגל אלינו בהתאם. הזרוע החשמלית לטלוויזיה מעניקה איכות בלתי מתפשרת. ישנן זרועות שמעבר לשליטה בזוויות השונות תוכלנה לשלוט גם בגובה של המסך ואף במרחק המועדף עליכם באותו הרגע. את הזרועות החשמליות מפעילים באמצעות שלט רחוק בסך הכל בלחיצה על כמה כפתורים ואין צורך לשנות תנוחה או לזוז ממקומכם. כאשר מסך תלוי על זרוע בין אם חשמלית או ידנית בעצם החלל הופך להיות אוורירי באופן משמעותי כי כבר אינו עומד על שידת טלוויזיה מיוחדת התופסת כמחצית מהחלל. כאשר החדר פנוי יותר ישנה אפשרות להצבת אובייקטים אחרים או להשאירו כך. את המסך אכן ניתן לתלות בכל חדר אך צריך לוודא שאכן מותקן על גבי הקיר הנכון. לצורך העניין, אי אפשר לתלות זרועות חשמליות על גבי קירות גבס מסוימים כי אינם חזקים מספיק אז חשוב לקחת זאת בחשבון.

רכישה איכותית

על מנת לרכוש את הזרוע החשמלית המתאימה למסך שלכם וכמובן  על מנת לוודא את התקנתה האיכותית, את הזרוע מומלץ לרכוש מחברה מקצועית ובעלת ניסיון בענף האודיו-ווידאו. חברה מומחית תדע בדיוק היכן הכי מומלץ לתלות את הזרוע וכמובן היחידה שיכולה להבטיח התקנה מקצועית ובטוחה שלא תסכן את האנשים המתגוררים בבית וכמובן תעזור לזרוע ולמסך יחד לשמור על איכותם לאורך תקופה ארוכת טווח.