דף הבית מסכים ומעמדים שונים

מסכים ומעמדים שונים

היום כאשר רוכשים מסך טלוויזיה חדש, כמעט כולם יוצאים מהחנות עם אביזר נלווה למסך עליו הם יציבו, יתקינו או יתלו את המסך. בעבר לא היו יותר מדי אביזרי תמיכה למסכי הטלוויזיה שאפשרו חוויית צפייה טובה יותר וממש מזמן לא היו כלל אביזרי תמיכה. מסך הטלוויזיה קודם כל היה מעוצב ומיוצר בצורה כזו שהיה חייב להיות מונח על שידת טלוויזיה מסיבית. המסך בעבר היה מאוד כבד וכמובן ככל שהיה גדול יותר, כך שקל יותר לכן היה מוצב על שידה שהייתה צריכה להיות מסיבית גם כן אחרת לא הייתה מצליחה לשאת את משקל המסך. כל התהליך הזה בעצם הכריח אותנו למקם את המסך במקומות ספציפיים שהיו תופסים חלק משמעותי מהחלל והתחושה הייתה עמוסה. כיום עידן זה חלף מן העולם וישנם המון אביזרי תמיכה המאפשרים אופציות שונות לצפייה, לנוחות בלתי מתפשרת וגם כאלו המצליחים להעניק קו עיצובי לחלל בו מותקנים.

איזה מעמד הוא המומלץ ביותר

ובכן, מאוד קשה למצוא מעמד אחד בלבד שאפשר לומר שהוא המומלץ והטוב ביותר כיוון שכל אחד גר בחלל המעוצב אחרת ובגודל אחר כך שעל מנת לבחור את המעמד הנכון צריך להתחשב במאפיינים השונים של החלל בו תתקינו מסך טלוויזיה. רגל לטלוויזיה מגיעה בכל מיני סוגים שונים שחלק מהם ניידים וחלק מהם מותקנים במקומות שונים. עמוד הנירוסטה עליו יותקן המסך יאפשר את סיבובו בזווית של 360 מעלות וניתן לתלות או מהתקרה, מהרצפה ולהתקין עמוד נירוסטה שמותקן לכל האורך בין רצפה לתקרה. מעמד נוסף יכולה להיות מעלית מרהיט שנחשבת לאחד החידושים המתקדמים ביותר. מעלית כזו בעצם מותקנת בתוך רהיט שעוצב במיוחד בהתאם לגודל המסך. המעלית נושאת את המסך ושני המכשירים מוסתרים בתוך הרהיט ואינם חלק מהחלל. כאשר נרצה לצפות במסך, נלחץ על השלט רחוק והמעלית תתחיל לחשוף את המסך. מתקן כזה מתאים לאנשים שלא מעוניינים שמסך הטלוויזיה יהיה חלק מהחלל בכל עת. מעמדים ומתלים נוספים יכולים לבוא בצורה של זרועות ידניות למסך או זרועות חשמליות. זרוע חשמלית מעניקה חוויית נוחות בלתי מתפשרת כאשר אתם אלו שתתאימו את המסך אל הזווית הנוחה והמתאימה ביותר עבורכם לצפייה ולא ההפך. מעמד נוסף שנחשב לחידוש היסטרי היא מעלית התקרה. בדיוק כמו המעלית מרהיט היא תישא את המסך רק הפעם המכשירים יוסתרו בתקרה. ברגע שנרצה לצפות במסך, התקרה תפתח והמעלית תתחיל לחשוף את המסך ותעצור היכן שנחליט.

היכן מומלץ לרכוש מעמד איכותי

מעמדים ומתלים שונים למסכי טלוויזיה ומקרנים כדאי וחשוב לרכוש מחברה שזהו תחום המומחיות שלה. רק צוות מקצועי ובעל ניסיון יוכל להבין לאיזה מעמד אתם זקוקים ומהו האחד שבאמת יכול להעניק חוויית צפייה מקסימלית מכל הבחינות. חברת “וואט אחת” היא אחת החברות המקצועיות והוותיקות בענף האודיו-ווידאו ומציעה מגוון רחב מאוד של מוצרי אודיו ווידאו וכמובן את כל האביזרים הנלווים.