דף הבית מעוניינים לשנות את מיקום מסך הטלוויזיה?

מעוניינים לשנות את מיקום מסך הטלוויזיה?

כבר הרבה זמן שבא לכם שינוי ואתם חושבים לשנות את המיקום של מסך הטלוויזיה שלכם? אולי המאמר הבא יחדיר בכם מוטיבציה לאחר שתקראו על השיטה החדשנית שתרגש אתכם ותשפיע על חוויית הצפייה שלכם כמו שמעולם לא תיארתם לעצמכם. מסך הטלוויזיה שלנו בדרך כלל ממוקם באמצע חדר האורחים ומונח על שידה, מזנון או כל רהיט אחר שבחרתם להניח עליו את המסך, בין אם מיועד לשם כך ובין אם לא. שיטה עתיקה זו המלווה אותנו כבר שנים רבות, בעצם תופסת המון מקום בחלל ובדרך כלל מעניקה לחדר מראה עמוס וכבד. בשנים האחרונות המציאו חידושים רבים שנועדו לפתור את בעיית בזבוז המקום בשילוב עם חוויית צפייה שונה ומרגשת. ניתן לתלות את המסך שלנו בשיטות שונות אך בשורות הבאות אספר לכם על יתרונותיה של הזרוע החשמלית לתליית מסך הטלוויזיה שלכם.

זרוע חשמלית לטלוויזיה משדרגת את איכות הצפייה

אז מדוע לתלות את מסך הטלוויזיה שלנו דווקא על זרוע חשמלית אתם שואלים? ובכן, המצאה נפלאה זו תעניק לנו חוויית צפייה חדשה המשתלבת עם נוחות יוצאת דופן. זרוע חשמלית מופעלת באמצעות שלט רחוק ואין צורך בכלל לגעת במסך ולכוון אותו. בעזרת לחיצת כפתור נוכל לשבת על הספה שלנו, הכורסה, במטבח ואפילו במיטה שלנו (במידה ומותקנת בחדר השינה) ולצפות בטלוויזיה באיזו זווית שרק נבחר. נוכל לומר שלום לכאבים בצוואר ובעורף כי מעתה, אנחנו אלו שקובעים איך נצפה במסך ולא ההפך. המסך יסתגל אל התנוחה שלנו ולא אנחנו אל התנוחה בו הוא מותקן. הזרוע החשמלית מאפשרת למסך לנוע לצדדים, למטה ולמעלה. ישנן זרועות עם מרחב תנועה גדול יותר מלאחרות, הכל תלוי בסוג הזרוע שנבחר להתקין. יתרון נוסף וברור שמעניקה לנו הזרוע החשמלית הוא החיסכון האדיר במקום. אין צורך יותר ברהיט שלעתים הוא ממש מסיבי על מנת להניח עליו את מסך הטלוויזיה. כיום מסכי הטלוויזיה הם שטוחים וקלים הרבה יותר מבעבר ולכן קל לתלות אותם בקלות וניתן להזמין זרועות חשמליות עבור כל סוגי המסכים בגדלים השונים. כאשר נבחר זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה שלנו, נצטרך לקחת בחשבון עניין חשוב ביותר והוא כמובן עניין ההתקנה של הזרוע.

מתקין איכותי הוא מתקין מקצועי ומוסמך

כאשר נרכוש זרוע חשמלית למסך נשלנו, נרצה לוודא שהמתקין שיבצע את העבודה הוא מומחה בהתקנות מהסוג הזה. התקנות של זרועות לטלוויזיה הן דבר שצריך לעשות בצורה מדויקת ואיכותית על מנת לוודא שאין ולו את החשש הכי קטן שהמסך ייפול או שהזרוע תיתלש ממקומה יחד עם המסך. ישנם קירות שאינם בנויים כך שיוכלו לשאת זרועות של מסכי טלוויזיה כיוון שאין באפשרותם לשאת מסה גדולה. על המתקין להבין היכן הכי מומלץ ובטוח להתקין את הזרוע החשמלית החדשה שלכם. בדרך כלל ניתן לרכוש את הזרוע החשמלית יחד עם רכישת מסך הטלוויזיה והמתקין יהיה בעל ידע לגבי הזרוע והמסך הספציפיים שרכשתם. צפייה מהנה ותתחדשו!