דף הבית מעלית לטלויזיה מהתקרה, סטנדרט חובה בכל חדר

מעלית לטלויזיה מהתקרה, סטנדרט חובה בכל חדר

עיצוב הבית כבר מזמן הפך להיות נחלת הכלל. כולם רוצים בית מעוצב, יפה בעל נוכחות. מגוון התוספות והאביזרים הקיימים כיום לעיצוב הבית כמעט ואין סופיים, אולם מכל הפרטים והפריטים ללא ספק התקנת מעלית לטלוויזיה מהתקרה הוא השוס שכולם מדברים עליו ורוצים אותו. ללא ספק התקנת מעלית לטלויזיה מהתקרה היא פתרון כפול, גם שדרוג העיצוב הכללי של החלל וגם שדרוג חווית הצפיה. ללא ספק ברגע הראשון שהמסך יורד לצםפייה ואתם מבחינים שאין את אותו סבך כבלים מוכר זה כבר ההבדל הגדול והמשמעותי. חשוב להתאים את גודל המתקן אל גודל המסך בנוסף לבצע הכנות מתאימות לצורכי ההתקנה. מתקן איכותי יבטיח לכם אמינות לאורך זמן ומינימום תקלות.

 

על מה ולמה מעלית לטלויזיה מהתקרה?

תמיד אנחנו מחפשים את הדרך לשפר את חווית הצפייה שלנו והשילוב עם התאמה לחלל הכללי לא תמיד מסתדרת. מבין כל הפתרונות הקיימים כאלו שהם מכניים או ידניים ואפילו הצבה רגילה על המזנון ללא ספק התקנת מעלית לטלויזיה מהתקרה הינה הפתרון האולטימטיבי שעונה לנו על 2 דרישות, הדריה האסתטית והדרישה של חיסכון במקום. מעלית מהתקרה לטלויזיה נחשבת לפתרון מעולה אך מחייב הכנות מראש וביצוע התקנה על ידי מומחים. התקנת מעלית לטלויזיה מהתקרה מחייבת אחריות מכיוון שיש כאן סיכון של נפילת המסך ושבירתו במקרה הטוב ונזק בנפש במקרה גרוע יותר. יש למעשה 3 סוגים עיקריים של מעליות למסכים כאשר מהתקרה נחשבת לאחת מהן:

מעלית מרהיט – בשונה מהמעלית המותקנת על התקרה התקן זה מיועד להשתלב עם רהיטים, כאן יש חובת התאמה מדויקת על ידי הנגר שמייצר את הרהיטים אולם התוצאה מושלמת, המסך עולה ויורד מהרהיט על ידי הפעלת שלט רחוק.

מעלית מהקיר (זרוע הזזה) – פתרון ייעודי זה מאפשר את תליית המסך על הקיר והסתרתו על ידי תמונה או כל מעטה אחר, בפועל ניתן להשאיר את המסך מקובע ורק הכיסוי זז או לחילופין ניתן להתקין זרוע חשמלית שמזיזה את המסך כולו.

מעלית לטלוויזיה מהתקרה – כפי שכבר ציינו זהו פתרון מעולה שחוסך לנו מקום וגם משתלב מעולה עם העיצוב הכללי של הבית בכך שהמעלית מעלה את המסך כלפי מעלה לתוך שקע ייעודי  ומסתירה אותו בקו התקרה באופן שהמסך אינו נראה לעין ונמצא חבוי לגמרי בתקרה..

 

מעלית לטלויזיה מהתקרה – פתרון מעולה לכולם

ממש לא משנה אם אתם מתקינים מסך טלוויזיה בסלון או באחד מחדרי השינה, מעלית לטלויזיה מהתקרה פשוט הופכת את חווית הצפייה ליותר ממושלמת. אבל לא רק בעיצוב הבית משלבים מעליות למסכים, הפתרון מתאים למגוון שימושים כגון חדרי כושר, בנקים, קופות חולים ובכלל בכל מקום בו נרצה לתת מענה ויזואלי לקהל תוך שילוב של אסתטיקה וחיסכון במקום. יש דגש אחש שחשוב לקחת בחשבון לפני התקנת מעלית לטלוויזיה מהתקרה והוא בחירת מתקן איכותי ואמין. בנוסף על בחירת המתקן חשוב שהחברה המתקינה תהיה מקצועית ובעלת ניסיון על מנת להבטיח התקנה איכותית, נקייה ועם אחריות. בנוסף חשוב לציין כי יש לא מעט פתרונות בעלי מחיר נמוך יותר אך פתרונות אלו באים לידי ביטוי באיכות חומרים נמוכה וסיכוי גבוהה לנזקים.