דף הבית מעמדים למסך לצרכים שונים

מעמדים למסך לצרכים שונים

מסכי טלוויזיה בעידן של היום מיוצרים באופן גורף בצורה שטוחה. הטכנולוגיות שבהם משדרים הן שונות, אך המסכים הם כולם שטוחים ושוקלים הרבה פחות מבעבר כאשר הטלוויזיה הייתה מכשיר מסיבי, מסורבל ולא ממש אסתטי. בעקבות ההתפתחות של הטכנולוגיות השונות הכוללות מסכים שטוחים, גם אביזרי התמיכה והעזר של ענף האודיו-ווידאו התפתחו גם כן. כיום ניתן לתלות את מסכי הטלוויזיה שלנו באופנים שונים וכל אחד מהם מייצר יתרונות שונים ולעתים חופפים. אם אתם מעוניינים להחליף את מעמד הטלוויזיה שלכם ולהציבה בצורה חדשה מעניינת ומרעננת, השורות הבאות יציגו בפניכם  כמה סוגים של מעמדים המתאימים לצרכים ואנשים שונים שמעוניינים להשיג יתרונות שונים. כאשר תתחשבו בהצבת מסך הטלוויזיה מחדש, כדאי לקחת בחשבון את המקום אותו המסך יתפוס או לא יתפוס, את הנוחות המתקבלת על ידי המתקן החדש וגם לשאול את עצמכם האם הוא תורם או לא תורם לעיצוב החלל. הורים לילדים פעמים רבות מעדיפים להיות בעלי השליטה היחידה במכשיר כך יוכלו לעקוב אחר כמות וסוג התוכן בה צופים ילדיהם.

אופנים שונים להצבת המסך

מעמדים לטלוויזיה יכולים להיות סטטיים, ניידים, תלויים ומתקפלים, אתם אלו שתבחרו את המעמד הנוח ביותר שישרת את הצרכים האישיים שלכם. הנה כמה דוגמאות למעמדים שונים:

  • מעמד שולחני לטלוויזיה: מעמד לטלוויזיה יכול להגיע בסגנון פשוט וגם בסגנון מעוצב כאשר הוא מיוצר מזכוכית מחוסמת שחורה ומהווה גם אלמנט עיצובי בפני עצמו.
  • מעמד רצפתי: מעמד רצפתי מתאים למסכים עד 65 אינץ’ ומגיע עם מדף לממיר או לכל מכשיר חשמלי שתרצו להניח עליו. חלק מהמעמדים הריצפתיים מגיעים גם בתוספת של גלגלי סיליקון ומאפשרים ניידות.
  • מעמד מתקפל: מעמד מתקפל יעיל מאוד לסביבות משרדיות ולימודיות. בחללים כאלו לא עושים שימוש תמידי במסך ולכן ניתן לקפל אותו כאשר לא עושים בו שימוש והוא לא תופס מקום. מעמד מתקפל יהיה יעיל גם עבור אנשים שעושים הרצאות ונוסעים ממקום למקום וצריכים ניידות פשוטה.
  • מעמד טלוויזיה חשמלי: מעמדים חשמליים למסך הטלוויזיה מגיעים עם שלט אלחוטי. המסך יכול להסתובב ימינה ושמאלה בזווית של 30 מעלות ובנוסף גם יכול לעלות ולרדת 42 ס”מ.

בחירה נכונה

ישנם המון סוגים של מעמדים ומתלים למסכי הטלוויזיה של היום. אם אינכם יודעים איזה לבחור ומהו המעמד שיהיה היעיל ביותר עבורכם, כדאי שתפנו לחברה המתמחה בענף האודיו-וידאו. אנשי מקצוע מומחים ובעלי ידע מבינים את המאפיינים השונים של החלל ויציעו לכם את המעמד או המעמדים הטובים ביותר בהתאמה. חברת “וואט 1” מציעה מגוון עצום של מתקני תלייה ומעמדים שונים לכל סוגי המסכים והמקרנים. החברה היא מהוותיקות והמובילות בענף. הצוות המקצועי של “וואט 1” הוא זה שיתקין עבורכם את המעמד או המתלה הנבחר שזו פעולה שרשאית להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים. איכות ההתקנה היא בעלת חשיבות גבוהה במיוחד. אם המתלה אינו מותקן כראוי הוא עלול לסכן את האנשים בחלל וכמובן לסכן את מסך הטלוויזיה. אל תתפשרו בבחירת המתקן ואיש המקצוע שיבצע את ההתקנה.