דף הבית מעצבים את הבית מחדש? כך מומלץ לתלות את המסך!

מעצבים את הבית מחדש? כך מומלץ לתלות את המסך!

איזה כיף זה לשפץ את הדירה או את הבית מחדש. ברכותי אם אתם עומדים לערוך שיפוץ כללי במרחב הפרטי שלכם. בוודאי עלו לכם כבר לא מעט רעיונות, אז בשורות הבאות אציע לכם עוד רעיון שאולי ימצא חן בעינכם. אם עדין לא חשבתם על חלל חדר האורחים אז אולי תקבלו השראה. בעבר, ברוב הבתים מסכי הטלוויזיה הוצבו במרכזו של הסלון כאשר הם מונחים על שידות טלוויזיה, מזנונים או רהיטים אחרים ששימושם היה בעיקר לשאת את המכשיר הכבד. מאז שהתחילו לייצר את המסכים השטוחים, התחלנו לראות המון אביזרי תמיכה שונים המאפשרים לתלות או להציב את המסכים באופנים שבעבר לא התאפשרו לנו. משקל המסך ועיצובו בצורה שטוחה הם שהיו לפורצי הדרך ואחריהם התחילו לייצר איכויות צפייה שונות באמצעות טכנולוגיות חדישות. ובכן, לתליית המסך יכולה להיות השפעה רבה בכל מיני אופנים שעליהם ארחיב בהמשך. חשוב לציין שמכשירים ומתקנים מהסוג הזה, תמיד מומלץ לרכוש מחברות המתמחות בענף האודיו-וידאו.

את נדע מה מתאים לנו

השאלה אותה תצטרכו לשאול את עצמכם היא מה אתם רוצים להשיג על ידי תליית המסך או הצבתו בצורה מסוימת. על מנת לבצע את ההחלטה או להבין קצת יותר טוב, ערכתי עבורכם רשימה של מספר מתלים ומעמדים וקצת על היתרונות שלהם:

  • עמודי נירוסטה: עמודי נירוסטה נחשבים למתקן הפופולרי ביותר בקרב מעצבי הפנים כיוון שהוא מרענן מיד כל חלל ומעניק לו מראה מודרני ואסתטי. עמודי נירוסטה מגיעים בסוגים שונים. כולם ללא יוצא מן הכלל יכולים להסתובב בזווית 360 מעלות כך שניתן לצפות בהם מכל נקודה בחלל. ישנם עמודים המותקנים מהרצפה, כאלו המותקנים מהתקרה ואף כאלו המותקנים לכל האורך בין התקרה לרצפה ואיתם ניתן גם לשלוט בגובה הצפייה המועדף.
  • מעלית מרהיט: מעלית כזו בעצם מותקנת בתוך רהיט מיועד שניתן לייצר אותו בהזמה מיוחדת. המסך בעצם מותקן על המעלית ושניהם מוסתרים בתוך השידה, שולחן, בר, נישה או כל רהיט שתרצו. בלחיצת כפתור, המעלית מתחילה לחשוף את המסך. היתרון שנוצר הוא חלל דינמי שאינו נשלט על ידי מסך טלוויזיה. המסך מוגן באופן טוב יותר כיוון שאינו חשוף לנזקים או לכלוך כאשר אין בו שימוש. למעלית מרהיט יש אופי עיצובי ואף חסכוני כאשר ניתן להשתמש ברהיט עבור פונקציות נוספות
  • זרוע חשמלית: זרועות חשמליות מגיעות גם כן בסוגים שונים. כאשר מסך תלוי על זרוע בעצם אנחנו חוסכים במקום והחלל נהיה אוורירי יותר. בנוסף, בלחיצת כפתור ניתן לכוון את המסך אל הזווית הרצויה ולהעניק לעצמינו את הנוחות המרבית.

רכישה והתקנה

אם השורות הקודמות הצליחו לייצר עניין וברצונכם לרכוש מתקן או מתלה טלוויזיה, כמו שציינתי קודם לכן, פנו לחברה מקצועית. רק אנשי מקצוע מורשים להתקין את המוצרים השונים. רק כך תבטיחו לעצמכם שאכן המתלה מותקן באופן בטיחותי שגם יבטיח את בטחון מתגוררי הבית וגם ישמור על איכות המוצרים השונים.