דף הבית מצאתי את הפתרון האידאלי לטלוויזיה בחצר, חיפוי טלוויזיה מוגן מים

מצאתי את הפתרון האידאלי לטלוויזיה בחצר, חיפוי טלוויזיה מוגן מים

אין דבר מהנה יותר מאשר לשבת בערבי הקיץ בחוץ, על המרפסת או בחצר וליהנות ממשחק כדור רגל או סרט טוב כאנחנו אוכלים אבטיח קר. אני אישית אוהב זאת מאוד אבל הייתה לי בעיה די רצינית שיצרה לי בעיה אחת והרבה התלבטויות מסך הטלוויזיה שלי הוא מסך מתקדם שעלה לי לא מעט ולנייד אותו הלוך ושוב מתוך הבית והחוצה לחצר לא דבר בר ביצוע מהחשש שאני עלול להפיל את המסך לרצפה, ולהשאיר את המסך בחוץ גם לא בא בחשבון מכיוון שהלחות בשילוב האבק שבחוץ יגרמו נזק עד כדי הרס למסך שעלה לי לא מעט כסף. מה הפתרון? מה עושים שרוצים גם וגם?, חיפשתי הרבה רעיונות והמצאתי את הפתרון המושלם, חיפוי טלוויזיה חיצוני. הבנתי שיש הרבה סוגים וחשוב להבין במה בוחרים כדי שההתאמה תהיה מושלמת.

ככה בחרתי חיפוי טלוויזיה חיצוני מתאים

מגוון גדול של דגמים לחיפויים לטלוויזיה >>

אז המשימה שלי הייתה לחפש פתרון שיענה לי על כמה דברים ביחד, הראשון כמובן הוא למנוע את ההוצאה וההכנסה של המסך כל פעם והשני לפתור את הבעיה של הלחות והאבק שעלולים לפגוע במסך היקר שלי. מצאתי הרבה פתרונות החל מזרוע טלוויזיה ועד למעין מעטפת מפרספקס כולם נתנו פתרונות חלקיים, כלומר או שפתרו את עניים הלחות או את עניים הניידות אבל תמיד יש נשארה הבעיה שאם המסך יהיה סגור במעין מארז אז הבעיה תהיה החום שייווצר בפנים, ואם נפתח פתחי אוורור לא בטוח שזה יספיק. אז בעצם הפתרונות שמצאתי לא היו כל כך יעילים כל עוד לא נתנו מענה כולל על הכל. מה שעשיתי בעצם הוא שהכנתי רשימה שמאפיינת את כל המרכיבים החל מתנאי השטח הקיימים ועד לצרכים והרצונות שלי וכל זאת על מנת לבחור חיפוי טלוויזיה מוגן מים לחצר שיתאים לי ולצורכי.

ראשית כל ברור שהחיפוי צריך להיות מוגן מים, ואת גדי שגם בימי החורף נוכל להשאיר את המסך בחוץ ללא צורך בפירוק.

מוגן בפני אבק, מהסיבה שאבק סופג לחות ואז נוצרת קורוזיה על הרכיבים, ומן הסתם הייתי צריך למצוא פתרון עבור החום שנוצר בחלל הפנימי של המסך. כל אלו הם התנאים שצריכים להיות בחיפוי המסך שלי וגם שבנוסף לכול יתאים לגודל 47 אינטצ’.

חיפוי מסך חיצוני מוגן מים עם בקרת טמפרטורה

שם מפוצץ אבל מסביר במדויק מה הדבר הזה עושה, המתקן שבתמונה הוא המתקן שלי ובזכותו המסך אינו חשוף ללחות, אבק ושאר פגעי טבע, בנוסף מערכת ממחושבת שמבקרת את הטמפרטורה הפנימית שומרת על המסך מפני התחממות יתר.

ההתקנה התבצעה בצורה פשוטה וקלה למדי, המתקן מכיל בתוכו בסיס למסך שאני מכיר ממתקנים רגילים. היום אני יושב בחצר בהנאה מרובה אוכל אבטיח וצופה בתכניות האהובות שלי ללא כל מאמץ.