דף הבית את הטרנד הזה אתם חייבים להכיר

את הטרנד הזה אתם חייבים להכיר

אם אתם אנשי גאדג’טים שאוהבים להתחדש ולהתקדם עם הטכנולוגיה שאינה מפסיקה להתפתח, אתם חייבים לקרוא את המאמר הבא. טכנולוגיות חדשות מתפתחות על בסיס יומיומי ובייחוד בענף האודיו-וידאו, מנסים להמציא חידושים שייהפכו את חוויית הצפייה שלנו במסך הטלוויזיה לטובה הרבה יותר. יש היום טלוויזיות שטוחות בטכנולוגיות חדשות המעניקות תמונה חדה וסאונד משופר מאי פעם. גם צורת העמדת מסך הטלוויזיה השתנתה מאוד בשנים האחרונות וממשיכה להשתנות. אם בעבר לא הייתה ברירה אלא להעמיד את הטלוויזיה במקום אחד על מזנון או שידה, אין זה המצב בימינו אנו וקיימת אפנה סופר טרנדית החודרת אל בתים רבים. פעם המסכים היו שוקלים המון והיה כמעט בלתי אפשרי להזיז אותם ממקום למקום ובדרך כלל היו מוצאים את עצמם במרכז החדר כמעט באופן טבעי. כיום, רוב המסכים המיוצרים הינם מסכים שטוחים שיוצרו בכוונה במשקל קל בכדי שנוכל להעמיד אותם במקומות שונים וכמובן שנוכל לתלות אותם.

טכנולוגיה שמשנה את חוויית הצפייה

אחת מההמצאות  והטרנד המוביל בענף היא מעלית ספר. מעלית הספר תוכננה כך שמסך הטלוויזיה יהיה תלוי עליה וכמו שמעלית בדרך כלל עושה, היא תאפשר למסך לעלות ולרדת,  אך מעניקה הרבה יותר מפעולה בודדת זו. כאשר מתקינים מעלית ספר, ההתקנה נעשית בפתח בתקרה, כלומר בית שיצרו במיוחד עבור מתקן זה. הפתח נפתח בדיוק כמו שפותחים ספר ולכן המעלית נקראת בשם הזה. מסך הטלוויזיה יוסתר בתוך הפתח ורק כאשר תרצו לצפות בטלוויזיה, בלחיצת כפתור תפתח התקרה והמעלית תתחיל לרדת. בזמן שהמעלית יורדת תוכלו לכוון אותה בדיוק לזווית הרצויה בה תרצו לצפות. מעלית הספר היא אידאלית לחדרי שינה ומאפשרת צפייה בכל תנוחה בין אם זו שכיבה או ישיבה. יתרון נוסף שמעניקה מעלית הספר הוא חיסכון במקום. מסך הטלוויזיה כבר אינו תופס מקום בחלל החדר כיוון שאינו עומד על רהיט גדול שצריך לשאת את משקלו. תוכלו כעת להוסיף לחדר אלמנטים אחרים או פשוט להשאיר אותו אוורירי ופשוט. מעלית הספר דואגת שמסך הטלוויזיה יהיה מוגן בכל עת וששום דבר לא יוכל לפגוע בו גם במידה והילדים משחקים ומתרוצצים בבית. כיוון שהמסך אינו נמצא בחדר בכל עת, הוא מפסיק להיות החלק המרכזי בחלל שמכתיב את שאר סידור החדר ומעניק זווית חדשה ומפנקת לחוויית הצפייה.

התקנה נכונה היא הכרחית

כאשר תרצו לרכוש מעלית ספר, מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית בעלת שם וניסיון בענף. התקנת מעלית ספר דורשת ידע והבנה על מנת שכל התהליך יבוצע כראוי ובמקצועיות. על איש המקצוע לתכנן את הפתח בתקרה לפרטי פרטים ובנוסף להבין במערכת החשמל. בעל מקצוע שאינו מומחה בהתקנות מהסוג הזה יכול לגרום נזק למסך הטלוויזיה ואף נזק לביטחון האנשים בחדר. אם המסך אינו מותקן בצורה הנכונה והבטיחותית ביותר הוא עלול לסכן אנשים. תמנעו מכך על ידי רכישת מעלית ספר מחברה המעניקה ייעוץ והכוונה משלב בחירת המעלית ותכנון הפתח ועל שלב ההתקנה של המתקן בבית שלכם.