דף הבית סטנדים חשמליים הם הפתרון היפה ביותר לתליית הטלויזיה

סטנדים חשמליים הם הפתרון היפה ביותר לתליית הטלויזיה

כמה השתנו הרגלי הצפייה שלנו בשנים האחרונות. פעם שהיינו באים הביתה היינו מתקבצים כל המשפחה ביחד סביב הטלויזיה השמנה שלנו בסלון ורואים ערוץ 1, כל פעם שהשידור היה קופץ מישהו היה קם ובועט בטלויזיה או מזיז את הכבלים כדי לסדר את הקליטה. אמז ועד היום השתנתה הטכנולוגיה בקצב מפחיד. שהייתי קטן היה לי ספריית קלטות ווידיאו שהייתי מקליט כל אחד מהסרטים באופן ידני, עשרים שנה קדימה זרקתי את כל הקלטות ואין יותר וידיאו. הטלויזיות של היום דקות ורזות ובגודל של קיר, הן גם שוקלות חמישית ממה שהייתה שוקלת הטלויזיה לפני 10 שנים וזה פתח הרבה אופציות עיצוביות כמו תליית טלויזיות על קירות. מעבר לאופציות העיצוביות הבנאליות אנו רואים היום מתקנים מהממים שביאים לנו גם יופי עיצובי, גם חסכון ענקי במקום, שכן לא צריך מזנון שיחזיק את הטלויזיה וגם פינוק אדיר שכן הם חשמליים. כאלו הם סטנדים חשמליים.

מה זה סטנד חשמלי ולמה הוא משמש?

סטנדים חשמליים הם מתקנים שעליהם תולים את הטלויזיה, הטלויזיה מתחברת אליהם בדיוק בצורה שתולים טלויזית LCD על קיר, עם 4 ברגים מאחורי המסך. לסטנד החשמלי יש אופצייה לעלות ולרדת עם שלט והוא יכול להחזיק טלויזיות גדולות וכמו כן ניתן לסובב אותו ימינה ושמאלה עם השלט כך שאם בא לכם לשבת במטבח ולראות טלויזיה תוכלו באמצעות לחיצת כפתור לסובב את הטלויזיה אליכם והגביהה אותה כי אתם יושבים על הבר הגבוהה. יש סטנדים שמגיעים עם מדף לממיר ושאפילו יש בהם חלל מסויים שיכול להכיל את כל החוטים בתוכו כך שמבחינה עיצובית זהו מתקן מהמם, שעומד על רגל לא עבה עם בסיס רצפתי יציב וחזק אבל לא גדול כך שגם נחסך לכם המון המון מקום בחדר. הקו העיצובי הוא מודרני ונקי.

איפה רוכשים סטנדים חשמליים?

סטנדים למיניהם ניתן למצוא בכמה מקומות, יש סטנדים יפים מנירוסטה וסטנדים סטנדרטיים שיחזיקו לכם את הטלויזיה אבל סטנד חשמלי הוא מתקן ייחודי שאפשר למצוא אצל כמה חברות. כדאי למצוא מתקן איכותי אשר בנוי מחומרים חזקים ואיכותיים ושתהיו בטוחים שהמנגנון שלו לא יתקלקל אחרי זמן קצר. חשוב לבדוק שהמתקן מגיע עם אחריות ושירות טוב, אולי אפילו התקנה עד הבית. אני מציע לעשות בדיקה על המותג ואולי אפילו לקבל חוות דעת ממישהו שכבר רכש מתקן כזה. כדאי גם לבדוק מה הצרכים שלכם, האם אתם רוצים שהוא יסתובב לאזור מסויים בבית, האם אתם מחפשים מתקן בצבע מסויים, האם אתם צריכים שלט או שתרצו בכלל מתקן ידני. אין ספק שמדובר בפינוק אבל זו למעשה מהותה של הטלויזיה, להגיע בסוף היום לראות את התוכנית האהובה עליכם וכל זאת מהספה או מהמיטה וברגע שמוציאים מהחויה הזאת את הפינוק וכל שניה צריך לקום לטלויזיה או שהמזנון שעליה היא יושבת תופס לכם חצי חדר אז הגיע הזמן לשפר את החוויה ולהתפנק עם סטנדים חשמליים לטלויזיה