דף הבית סטנדים חשמליים מגיעים בכל מני סוגים וכל מני צורות

סטנדים חשמליים מגיעים בכל מני סוגים וכל מני צורות

מהם סטנדים חשמליים? למה הם משמשים? איזה סוגים ישנם? ועוד שאלות רבות ומעניינות שיש לכם בראש לגבי מעמדים חשמליים לטלויזיה יענו במאמר קצר זה.
בואו ונתחיל עם מהו הסטנד החשמלי? סטנד חשמלי הוא למעשה כל מעמד לטלויזיה שעומד בפני עצמו ויש לו אפשרויות חשמליות, כמו סיבוב, עולה ויורד, מתקפל וכן הלאה. הסטנדים החשמליים בדרך כלל מגיעים מחומרים מתכתיים כמו ניקל, אלומניום ועוד מתכות ומדובר במוצרים שבנויים חזק וטוב ועומדים בפני עצמם, הכוונה שרובם מגיעים כיחידה שלא עומדת על רהיט אלא עומדת על רגל משלה.
יש סטנדים רגילים שהם קטנים יותר ואותם שמים על שולחן או רהיט.

איזה סוגים של סטנדים חשמליים יש?

אז כמו שקראתם יש לנו 2 סוגים של סטנדים חשמליים:

1 – סטנד חשמלי מהרצפה – מתקן שהוא מעמד לטלויזיה איכותי עם רגל בעלת זכוכית מחוסמת. המתקן שלנו יכול להחזיק טלויזיה עד 42 אינץ’ והוא אידיאלי לכל חלל עם טלויזיה בגודל הזה. המעמד מגיע עם שלט מיוחד והוא מסוגל לסובב את המסך ימינה ושמאלה 30 מעלות. בנוסף ניתן להעלות ולהוריד את המסך בלחיצת כפתור.

2 -סטנד חשמלי עם מדף לממיר – גם כן סטנד חשמלי מדהים רק שהוא מגיע עם תוספת של מדף לממיר, מזכוכית מחוסמת, גם הסטנד הזה מתאים לטלויזיות עד 42 אינץ’ וגם הוא יכול להסיט את עצמו בלחיצת כפתור כ 30 מעלות, כמו כן הוא יודע לרדת ולעלות.

חוץ מסטנדים חשמליים יש היום גם טרנד חזק של זרועות חשמליות שבדומה מאוד למוצרי סטנדי חשמליים הם גם יודעים לעשות פעולות של תזוזה באמצעות לחיצת כפתור כמו להיפתח ולהיסגר, להתקרב ולהתרחק, לעלות ולרדת ולזוז ימינה ושמאלה. יש היום זרועות חשמליות מהתקרה וזרועות חשמליות מוך רהיטים או קירות אנכיים וכל המוצרים הולכים ומתקדמים לכיוון הזה.

מה היתרון של מוצרים חשמליים או סטנדים חשמליים?

היתרון המרכזי של סטנדים חשמליים הוא העובדה שאפשר להתפנק הרבה יותר מחווית הצפייה מפני שעם סטנד רגיל או מעמד רגיל לא תמיד אפשר להעלות ולהוריד, להזיז ימינה ושמאלה את הטלויזיה ולכן סביר להניח שגם לא נעשה את זה בצורה ידנית. כאשר אפשר להזיז את הטלויזיה מבלי לקום ממקום הצפייה אנחנו נהנים משירות פרימיום. בא אורח? מצוין, בואו נסובב את הטלויזיה אליו! בא לכן לראות את הטלויזיה מהמטבח? מצוין בואו נסובב אותה בלחיצת כפתור למטבח. הטלויזיה גבוהה מדי? מצוין בואו נוריד אותה בכמה סנטימטרים, בקיצור חוויה.

יתרון נוסף של הסטנדים החשמליים הוא שהם יכולים להחליף לכם את הרהיטים הישנים או החדשים הדולים והמסיביים ולחסוך לכם המון מקום. תארון לכם שבמקום המזנון הגדול בסלון תשימו סטנד חשמלי יפייפה שגם יהיה מאוד משוכלל וגם יחסוך לכם במקום.
דברו איתנו עוד היום ורכשו סטנדים חשמליים.