דף הבית צפייה בטלוויזיה הופכת לחוויה אישית

צפייה בטלוויזיה הופכת לחוויה אישית

צפייה במסך הטלוויזיה היא כבר לא מה שהיא הייתה בעבר הודות לטכנולוגיה ההולכת ומתפתחת בקצב מסחרר. זוכרים שבעבר מסכי הטלוויזיה היו עצומים ושקלו המון, היינו זקוקים ליותר מאדם אחד על מנת לשאת את הטלוויזיה ולהעמיד אותה על מזנון, שידה או כל רהיט אחד שהמסך עמד עליו. זווית הצפייה תמיד הייתה אחת בלבד כיוון שמכשיר הטלוויזיה עמד בצורה סטטית ולא יכל לנוע. מסך הטלוויזיה בעצם הכתיב לנו במשך שנים רבות את הזווית בה נצפה בטלוויזיה גם אם היא לא הייתה נוחה לנו. בדרך כלל היו מניחים את המסך במרכז החדר אם זה בסלון או בחדר השינה, אין זה משנה. ברירת המחדל תמיד הייתה מרכז החדר וההנחה שזה המקום הנכון הייתה מוסכמת על כולם בלי הצורך לדבר על זה כלל, פשוט מוסכמה חברתית. בשנים האחרונות לשמחתנו גישה זו הולכת ומשתנה והמסך לאט לאט איבד את מיקומו המרכזי באמצע החלל. כיום אנשים מעדיפים להעמיד את מסכי בטלוויזיה שלהם בצורות אחרות וזה כמובן אפשרי.

הגיע הזמן לחשיבה מסוג חדש

מבין כל ההמצאות השונות להעמדה ותלייה של מסך הטלוויזיה שלנו, הזרוע החשמלית היא ללא ספק מהמובילות ביותר. זרוע חשמלית למסך הטלוויזיה שלכם תעניק לכם יותר יתרונות ממה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם וכל אלו בנוסף לעובדה שחווית הצפייה שלכם הולכת לעלות בכמה וכמה רמות ולראשונה תחוו את הצפייה בצורה שלא דמיינתם לעצמכם. קודם כל, המסכים כיום כמעט ללא יוצא מן הכלל הם דקים, אין זה משנה אם זה מסך בטכנולוגיית HD או מסך פלזמה, שניהם שוקלים הרבה הרבה פחות מהמסכים הישנים וקל מאוד לתלות אותם. ברגע שיש לכם מסך טלוויזיה התלוי על זרוע חשמלית, אתם אלו שיכולים לקבוע את הזווית והגובה המדויק בו תרצו לצפות בתכנית או הסרט האהוב עליכם. אתם יכולים לשבת באיזו תנוחה שתרצו ואף לשכב במיטה תוך כדי צפייה, בלחיצה על השלט של הזרוע, המסך יתכוונן אליכם ולא ההפך. בצורה הזו כל אחד ואחת אחראים על האופן בו הם יצפו במסך מה שהופך את החוויה לאישית ונעימה הרבה יותר. יתרון נוסף שיש לזרוע לטלוויזיה הוא שהמסך אינו תופס חלק משמעותי בחלל כיוון שהטלוויזיה תלויה ובניגוד לימים ההם, אין מזנון ענק שתופס חצי סלון או חדר והחלל מרגיש הרבה יותר פתוח, נעים ואוורירי. בעזרת זרוע חשמלית לאלו מביניכם שיש ילדים, תוכלו לשלוט בתוכן ובכמות הזמן שהילדים שלכם יצפו בטלוויזיה.

איך מתקינים?

אם רכשתם זרוע חשמלית, כנראה שהחברה ממנה קניתם תדע להתקין אותה. בשום פנים ואופן אל תנסו להתקין את הזרוע לבד. אם אין לכם ניסיון בתליית מסכים, מומלץ שתשאירו את העבודה למקצוענים. לא כל קיר הוא הקיר הנכון עבור תלייה כזו לכן חשוב מאוד שרק מתקין מורשה ומומחה יבצע את ההתקנה. התקנה איכותית ונכונה תשמור על איכות הזרוע לאורך זמן רב ותעניק לכם ביטחון שהמסך אכן יציב וחזק.