דף הבית צפייה בטלוויזיה כמו שלא הכרתם

צפייה בטלוויזיה כמו שלא הכרתם

לכל אלו שצפייה במסך הטלוויזיה היא אחד מהדברים שאתם אוהבים לעשות בזמנכם הפנוי, נוחות היא בעלת חשיבות רבה. כמה פעמים ישבתם לצפות בסדרה האהובה עליכם ופשוט לא היה לכם נוח בזווית שישבתם אך למצוא אחת אחרת היה נדרש מכם לזוז למקום אחר ולחפש מחדש. העידן הזה הולך ונעלם מן העולם מפני שכיום ישנם המון פתרונות שונים לא לישיבה שונה אלא להצבת מסכי הטלוויזיה השונים. כיום ניתן להציב את הטלוויזיה במקומות שבעבר אפילו לא היו עולים על דעתנו. כל זה קרה בעקבות פלאי הטכנולוגיה המתפתחת בקצב מסחרר ובעקבות השילוב עם עיצוב הפנים שיכול לשרת פונקציות של אסתטיקה יחד עם פרקטיקה. אם עלה בדעתכם לשנות את מיקומו של מסך הטלוויזיה אך אינכם יודעים כיצד לעשות זאת על מנת להעניק לעצמכם חוויית צפייה מקסימלית, השורות הבאות יציגו בפניכם אופציות שונות וזו יכולה להיות התחלה טובה.

כיצד כדאי לתלות את הטלוויזיה

ובכן, קיימים סוגים רבים ושונים של מעמדים לטלוויזיה כמו שציינתי קודם לכן ועל מנת לעשות את הבחירה הנכונה עבור החלל בו אתם צופים בטלוויזיה, מומלץ להכיר סוגי מעמדים שונים שכל אחד מהם מאפשר יתרונות שלעתים חופפים ולפעמים שונים. הסוג הראשונה עליו אפרט הוא עמוד הנירוסטה היפיפה עליו ניתן לתלות את המסך. עמודי נירוסטה מאפשרים לסובב את המסך בזווית של 360 מעלות כך שתוכלו לצפות במסך מהמון זוויות שונות. דבר שני שמאפשר עמוד הנירוסטה הוא תלייה של המסך מן התקרה, מהרצפה וישנו עמוד נירוסטה שמותקן בין רצפה לתקרה ומאפשר שליטה גם בגובה וגם בזווית. מה שיוצא דופן בעמוד הנירוסטה הוא שאינו רק מתקן תלייה אלא מהווה גם אובייקט עיצובי בפני עצמו המשדרג את החלל. סוג שני של מעמד לטלוויזיה היא מעלית מרהיט. מעלית זו מותקנת בתוך רהיט שיוצר במיוחד להסתרת המסך. בלחיצה על השלט רחוק המעלית לאט לאט תתחיל לחשוף את המסך. פתרון זה הופך את החלל לדינמי מפני שהמסך אינו חלק אינטגרלי ממנו. מתקן נוסף היא הזרוע החשמלית. תליית המסך על זרוע חשמלית ראשית חוסכת במקום והופכת את החלל לאוורירי יותר. שנית, כאשר מסך תלוי על זרוע חשמלית ניתן לשלוט מנוחות הספה או הכורסה או אפילו המיטה בזוויות הנוחות והמתאימות לצפייה. מעמדים נוספים יכולים להיות מעלית תקרה , מתקן נירוסטה נייד ועוד רבים ושונים.

איך בוחרים

על בחירת המעמד הנכון תוכלו להתייעץ עם חברה שהמומחיות שלה היא מוצרים ואביזרים בענף האודיו-ווידאו. איש מקצוע ידע לקחת בחשבון את המשתנים השונים בכל חלל וחלל ולכוון אתכם אל הבחירה הנכונה שתייצר חוויית צפייה מקסימלית. אם תכננתם לרכוש מסך חדש, הדבר המומלץ לעשות הוא לרכוש את שני המוצרים כלומר את המסך והמעמד למסך יחד, כך הם יתאימו במדויק אחד לשני וכמובן שאת ההתקנה תבצע החברה. התקנה נכונה ומקצועית היא הכרחית עבור ביטחונכם ובטחון המכשיר יחדיו.