דף הבית רעיון מיוחד הוא מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה בחדר או בסלון

רעיון מיוחד הוא מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה בחדר או בסלון

מי מאיתנו לא צופה בטלויזיה? רוב האנשים היום צופים בטלויזיה אבל רק למעט מאוד אנשים יש מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה ולאותם אנשים יש חדר מיוחד. משנות ה 80 החלו לאט לאט להיכנס לתוך חיינו הטלויזיות הביתיות אבל בסדר גודל שלא הכרנו לפני זה. אם בשנים שלפני הייתה טלויזיה קטנה בסלון שהיו רואים בה מדי פעם חדשות ופה ושם איזה תוכנית אז החל משנות ה 80 הטלויזיה המסחרית תפסה תאוצה גדולה ונכנסה ללב הסלון. שנה אחרי שנה יצאו טלויזיות גדולות וכבדות יותר, כאשר בשנות ה 90 היו כבר טלויזיות של שלושים ומשהו אינץ’ ששוקלות עשרות קילוגרמים. הטלויזיות היו מונחות בסלון על מזנוני עץ כבדים וחזקים שכן הן היו צריכות תמיכה מאוד חזקה כדי לא למוטט את הרהיט ולהישאר יציבות. לאט לאט עם השנים גם נכנסו טלויזיות גדולות לתוך חדרי השינה שלנו ואיתן התחלנו לחפש פתרונות מיקום ועיצוב בחדרים שהיו לא גדולים. מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה הוא המצאה של השנים האחרונו. לפני המתקן הזה ולפני שהיו זרועות הקרי אנשים היו תופסים את כל המקום בחדר שלהם עם הטלויזיה.

מה היתרון של מתקן תליה לטלווזיה מהתקרה?

עם התפתחותן של הטלויזיות, הסרת השומן ממשקלן, והמסכים שגדלו גם צצו אפשרויות מיקום חדשות לטלויזיה. אם בטלויזיות הישנות היה אפשר רק לחלום על תליית הטלויזיה באוויר שכן הן היו כבדות מדי אז בטלויזיות החדשות אפשר לעשות כמה משחקים שרק רוצים, אפשר לתלות אותן על כמה סוכגי מתקנים וכולם יעילים וחוסכים מקום למעט מיקום הטלויזיה על ממזנון או שולחן שזה עדיין תופס הרבה מקום בתוך החדר. אז מה בכל זאת היתרון של מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה?

  • הכי הרבה חיסכון במקום – כאשר הטלויזיה תלויה מהתקרה אין שום שטח שנתפס על ידי ההטלויזיה למעט שטח התקרה, אך אנחנו גם ככה לא משתמשים בשטח התקרה כך שזה שטח מת שכיף להשתמש בו. ברגע שהרצפה ריקה לגמרה גם קל מאוד לערוך נקיון בחדר וגם החדר נראה הרבה יותר פתוח לרווחה מה שמעניק אווירת רוגע, סדר ונקיון בחדר.
  • עיצוב מעניין וחדשני – כשמדברים על חווית צפייה מדברים גם על חדשנות ודברים שאנו לא רגילים לראות עם העין. כיף לבוא לחדר השינה ולראות טלויזיה תלויה מהתקרה. אין לזה הסבר מדויק אבל כל דבר שהוא גאדג’ט שהוא גם יעיל מאוד נותן את האפקט המיוחד הזה. גם שהריגוש יעבור זה עדיין ישאר פריט עיצובי יוקרתי, מעניין ויעיל ביותר.
  • כיוונון – מה שמיוחד מאוד במתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה הוא שניתן להסיטה ימינה ושמאלה.
  • גובה העיניים – הטלויזיה תהיה תלויה בצורה יפה מאוד שתהיה גם נוחה מאוד ותוכלו לשבת בתנוחות נוחות הרבה יותר כאשר הטלויזיה תהיה מותקנת בגובה העיניים שלכם.

איפה רוכשים מתקן כזה?

מתקן תליה לטלוויזיה מהתקרה ניתן לרכוש בכמה וכמה מקומות אך חשוב לערוך מעט מחקר לפני שניגשים לקניה כזאת. דבר ראשון ממה עושי המתקן תליה, יש מתקני תליה מחומרים פשוטים ויש מתקן תליה מעמוד נירוסטה מהמם ואיכותי, יש לבדוק שהחברה שממנה קונים גם עושה התקנות ונותנת אחריות לטווח ארוך והאם יש שירות גם בהמשך ולא חד פעמי.