דף הבית שימו רגל לטלויזיה, זה ממש לא כמו שזה נשמע

שימו רגל לטלויזיה, זה ממש לא כמו שזה נשמע

בדרך כלל שאומרים את הביטוי: “שמתי לו רגל” הכוונה איננה טובה אלא הכוונה היא שאנחנו שמנו למישהו מכשול כדי לעצור אותו מלהתקדם. אז לפי הכותרת אפשר לטעות ולחשוב שהתכוונתי לעצור את הטלויזיה מלשדר אבל זו כלל לא הייתה הכוונה שלי. הכוונה שלי הייתה באמת לשים רגל לטלויזיה, רגל שתציב אותה על השולחן בצורה שמתאימה לה, בצורה שתחמיא לה ובצורה שתהיה לכם הכי נוחה. נניח ויש לכם היום טלויזיה התלויה על הקיר ואתם רוצים להוריד אותה משם ולהציבה על המזנון החדש כדי שתוכלו לצפות בה מקרוב יותר או כי אתם רוצים לצבוע את הקיר ולתלות תמונה שם במקום. נניח ואיבדתם כבר מזמן את הרגל שאיתה הגיע הטלויזיה או שבכלל הרגל הייתה נמוכה יותר או לא התאימה לעיצוב של הסלון אז עכשיו אני מציע לכם פתרון שהמון אנשים כבר מצאו אותו מאוד שימושי. ישנה רגל לטלויזיה שהיא אוניברסלית ומתאימה לכל טלויזיה כאשר היא מתברגת אליה מאחורה בדיוק כמו כל מתלה טלויזיה לקיר.

באיזה מצבים הכי צריך רגל לטלויזיה?

כמו שכבר אמרתי כאן למעלה יש כמה מצבים בהם נרצה לשים רגל לטלויזיה ועכשיו ארחיב:

  • הורדת הטלויזיה מהקיר- גם כאשר מעצבים את הבית מחדש לפעמים רוצים לשנות את מיקום הטלויזיה, ואז מחליטים שלא רוצים שוב לתלות את הטלויזיה על הקיר ושלא בא לנו לעשות שוב הפעם חורים בקיר אז הפעם נשים את הטלויזיה על רגל על המזנון החדש או בכל פינה אחרת שנחפוץ בה וזה מתאפשר.
  • הגדלת הטלויזיה – כאשר מורידים את הטלויזיה מהקיר ושמים אותה על רגל נפתח בפנינו אופציה שמקרבת את הטלויזיה אלינו ב 10 עד 40 ס”מ ובכך למעשה אנחנו מייצרים אשלייה שהטלויזיה גודלת כי היא קרובה יותר אלינו.
  • כאשר הקירות מגבס והטלויזיה גדולה – לפעמים לא נרצה לתלות טלויזיה על הקיר כי הוא ישן או שאנו חוששים שהוא חלש מדי ואז נרצה להתקין טלויזיה על רגל לטלויזיה שהיא חזקה יפה ועמידה.

איפה ניתן למצוא רגל לטלויזיה?

רגל לטלויזיה ניתן למצוא בחנויות מיוחדות ובעיקר באינטרנט שכן זהו מוצר מיוחד שלא נראה אותו בכל חנות של חשמל או אביזרים לבית, לכן מומלץ מאוד לחפש אותו באינטרנט, למצוא מחירים נוחים שלא אמורים להיות יקרים מדי, לבדוק את מדיניות הקניה כי תמיד חשוב שתהיה אחריות ואופצית החלפה והחזרה ולצאת לדרך. ההזמנה תגיע אליכם במהירות ותוכלו גם אתם לשים רגל לטלויזיה מבלי לעצור ממנה לשדר 🙂 בסופו של דבר יש המון אנשים צריכים את המוצר הזה ומכל מני סיבות. רגל אוניברסלית מתאימה כמעט לכל הטלויזיות אבל כדאי לברר מה המשקל שהיא יכולה לשאת והאם יש כמה סוגים כי אולי תרצו בכלל רגל מחומר מסויים או אפילו רגל חשמלית שיצאה לאחרונה אל השוק.