דף הבית תכירו את הדרך החדשה לצפייה בטלוויזיה – מעלית ספר

תכירו את הדרך החדשה לצפייה בטלוויזיה – מעלית ספר

אמנם הכותרת קצת מבלבלת אך אני מבטיח לכם שאין כל קשר בים ספרי קריאה לצפייה בטלוויזיה. ספרים היות ותמיד יהיו הדרך הטובה ביותר ליהנות מעולמות קסומים נופים מיוחדים ופנטזיות שקורמות עור וגידים. יחד עם זאת הטכנולוגיה הביאה את אותם סיפורים וספרים להמחשה וסרטים נוצרו בעקבות אותם סיפורים. הדרך לצפות באותם סרטים ניתנת על ידי צפייה בקולנוע או בטלוויזיה. והטלוויזיה למי שעוד לא יודע כיום כמעט ולא נופלת מהקולנוע ולעתים אף יותר. מעלית ספר, או מעלית למסך הנה אחת הדרכים היפות יותר שבעזרתם נוכל לקבל חווית צפייה מדהימה. מעלית ספר היא בעצם מתקן תקרתי שמותקן על התקרה, אליו מחברים את מסך הטלוויזיה. כאשר אנו לא צופים בטלוויזיה המתקן מעלית ספר נמצא במצב סגור כלומר מקופל כלפי התקרה כמו ספר סגור. וכאשר אנו רוצים לצפות הטלוויזיה אנו בעזרת השלט רחוק פותחים את מעלית ספר והמסך יורד כלפי מטה, המעלית ניתנת לכוונון חשמלי בעזרת שלט רחוק ועל ידי כך נוכל בצורה אופטימלית לקבל את הזווית המתאימה לנו ביותר.

בחירת מעלית ספר

כפי שציינו מעלית ספר היא דרך מצוינת להשאיר את העיצוב של הבית שלנו עם קווים נקיים מצד אחד ומצד שני לקבל את הנוחות המקסימלית כאשר אנו בוחרים לצפות בטלוויזיה. את בחירת המתקן – מעלית ספר יש לבצע בקפידה ולאחר שיקול דעת, הסיבה לכך היא שמעלית ספר אינה עוד מתקן שמונך על המזנון בחדר האורחים, מתקן ספר מחייב התקנה מקצועית לתקרת הבית, ההתקנה כוללת מצד אחד את החיבור לתקרה שחייב להיות איכותי ומקצועי על מנת שהמסך לא ייפול על מישהו חלילה ומצד שני יש את כל החיבורים הנדרשים כמו מגבר שמע, רמקולים, ממיר ועוד. ההתקנה מחייבת התאמות מיוחדות בתקרה ועיצוב חיפויים שונים שלעתים הם מגבס ולעתים הם מעץ או חומרים אחרים. לכן בחירת מעלית ספר חייבת להיות בחירה איכותית ביותר, לא תרצו למצוא את עצמכם עם מסך תקוע ומתקן שהשקעתם בו כסף, זמן ועיצוב.

איך תדעו שבחרתם מעלית ספר איכותית?

בחירת מעלית ספר כאמור הנה מהלך שמחייב בחירה איכותית וטובה, יש כיום בשוק מתקנים רבים מחברות שונות, מאוד קשה להבחין ולהבדיל בין הסוגים של מעלית ספר השונים אולם יחד עם זאת ההמלצה היא לבחור את המתקין ולא את המתקן  מעלית ספר. מתקין מקצועי יבטיח לכם התקנה איכותית ושירות שלאחר המכירה. השירות חייב להילקח בחשבון כחלק בלתי נפרד מהעסקה על מנת שבמקרה של תקלה תקבלו מענה מקצועי שתכלול גם החלפה של המתקן התקול במקרה הצורך. את המתקין המומלץ תבחרו על פי המלצות וחוות דעת שתקבלו עליו, מאוד קל להתפתות בבחירת מחיר זול במקום מתקין איכותי. איכות המתקין של מעלית ספר נמדדת בהתקנה, באופייה, עד כמה נקי הוא עבד וכדומה. תגלו עד מהרה שבחירת מעלית ספר היא שולית ביחס לבחירת מתקין איכותי. כותב המאמר שלומי שוורץ.