דף הבית תליית הטלויזיה בצורה הטובה ביותר

תליית הטלויזיה בצורה הטובה ביותר

ברשותכם טלויזיה חדשה ואינכם יודעים איך לתלות אותה? אז בואו נעשה קצת סדר בבלגן ונבין איך מומלץ לתלות את הטלויזיה החדשה והיפה שלנו מבלי לעשות נזק ולשמור עליה ועל הסביבה שלה לאורך זמן.

אל תנסו לחסוך בעניין הזה כיוון שתליית הטלויזיה היא עניין חשוב ותליה לא נכונה יכולה גם להיות מסוכנת וגם להסב נזק לקירות וכך בעצם נשלם כפול. כולנו מכירים את הזרוע לטלויזיה הנושאת את המסך ויכולה לסובב אותו לכיוונים שונים. אך איך נדע איזו זרוע הכי טובה לנו. אז קודם כל בואו נכיר כמה מתקנים בסיסיים לטלויזיה.

סוגים ויתרונות

ישנם 3 סוגים בסיסיים של מתקני זרוע  לטלוויזיה.

  1. מתקן צמוד קיר –
    המתקן צמוד קיר מגיע בגדלים שונים ויכול להתאים לכל טלוויזיה. את המתקן תולים על הקיר בעזרת ברגים חזקים ולאחר מכן תולים את הטלויזה כמו תמונה על המתקן. חשוב שהמתקן יהיה מתאים לטלויזיה על מנת שיוכל לשאת בצורה טובה את משקלה.
  2. זרוע זוויתית לטלוויזיה –
    עם המתקן הזוויתי ניתן להטות את הטלויזיה בזוית של עד 15 מעלות. בדרך כלל זרוע כזו לטלויזיה תהיה מותקנת בחדרי שינה אבל לא בהכרח.
  3. זרוע מתכווננת –
    זרוע מתכווננת לטלויזיה היא זרוע שניתנת לסיבוב, קירוב והרחקה של הטלויזיה. לזרוע מפרקים המאפשרים לזוז בכיוונים שונים וכן לנוע קדימה ואחורה. בדרך כלל נראה את הזרוע הזו במטבחים, פינות אוכל ובעיקר חללים בהם אנשים נעים כל הזמן ויושבים בצורות שונות.

ישנן זרועות נוספות לטלויזיה כמו זרוע התלויה מן התקרה היכולה לשאת משקל של עד כ – 20 ק״ג, הזרוע יכולה לנוע בזוית של עד כ – 15 מעלות ומחוברת לצינור הנראה כמו מוט טלסקופי שיכול להגיע לאורך של 150 ס״מ ובו תעבור כל מערכת החוטים של הטלויזיה.

ישנה גם זרוע תקרה לטלויזיה שיכולה לנוע בזוית של 360 מעלות ולשאת משקל של עד כ – 60 ק״ג. הזרוע מאפשרת לכם לצפות בטלויזיה בעצם מכל זווית אפשרית בחלל בו אתם שוהים. זרועות לטלוויזיה בין אם לתליה מהתקרה או בין אם לתליה על הקיר קיימות מחומרים שונים. הכל תלוי במה מתאים לכם וכמה תרצו להשקיע.

היכן רוכשים זרוע לטלוויזיה

אז איך באמת נדע היכן לרכוש זרוע לטלוויזיה ומה הכי מתאים לנו. כמו שציינתי למעלה, לא כדאי לנו להקל ראש כאשר נתלה את הטלויזיה. חשוב מאוד שנזמין איש מקצוע מיומן ועדיף גם שנקנה את הטלוויזיה ממנו ולא בנפרד, זה יקל על העניין כי בעל המקצוע ידע טוב יותר על המוצרים אותם הוא מוכר. חשוב שהמתקן יהיה איכותי ומתאים למשקל הנכון, שנתלה את הטלויזיה על הקיר הנכון, לצורך העניין לא ניתן לתלות זרוע לטלויזיה על קיר גבס כי לא יוכל לשאת את משקלה. לסיכום, קחו את כל הדברים האלו בחשבון כאשר אתם רוכשים זרוע לטלוויזיה ושתהיה לכם צפיה בטוחה ומהנה.